Spring naar bijdragen

Vreemde subheaders


Aanbevolen berichten

Onder de topictitels verschijnen vreemde subheaders, zoals ''Discussie antwoordde op een leren schoen in Godsdienst en spiritualiteit'' of ''Discussie antwoordde op een zendeling van Mullog in Godsdienst en spiritualiteit'' of ''Discussie antwoordde op een Hopper van Kaasjeskruid in Tips en feedback'', etc. 

Stoor me er verder niet aan (vind het eigenlijk wel grappig), maar het ziet er naar de buitenwereld toe niet erg professioneel uit. Wellicht zou er iets kunnen worden aangepast in het script? 

bewerkt door Chaim
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Waarom niet? Omdat jij er niet achter staat of omdat je veronderstelt dat niemand op dit forum die uitleg kan geven? Je benoemt nu juist één van de zaken die, naar mijn mening, tot grote probleme

We hebben geen rechten om nieuwe moderators aan stellen. Ik hoop dat jullie daarom ook begrijpen waarom ik vaak nauwelijks reageerde als iemand zich als moderator aanbiedt. Ik kan er niet echt wat mee

Ik kan me dit wel voorstellen. Een moderator die tot tweemaal toe zegt te vertrekken, doet alsof hij weg gaat en vervolgens weer terug komt mer de verwachting dat iedereen maar naar zijn pijpen danst.

Ja, je hebt er wel een paar mooie uitgezocht. _O-

Ik struikel er ook regelmatig over als ik iets aan het opzoeken ben.

Maar ja, alles blijft hier hangen op het probleem dat eigenaar @Rommel zich "nogal op de achtergrond houdt". (Zeg maar gerust: hij is nagenoeg onbereikbaar.) Maar ik ga toch wel proberen om hem te bereiken. Er moeten hier echt dingen gebeuren om het weer behoorlijk op de rails te krijgen.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Trajecto:

Ja, je hebt er wel een paar mooie uitgezocht. _O-

Ik struikel er ook regelmatig over als ik iets aan het opzoeken ben.

Maar ja, alles blijft hier hangen op het probleem dat eigenaar @Rommel zich "nogal op de achtergrond houdt". (Zeg maar gerust: hij is nagenoeg onbereikbaar.) Maar ik ga toch wel proberen om hem te bereiken. Er moeten hier echt dingen gebeuren om het weer behoorlijk op de rails te krijgen.

Weet je zeker dat hij nog leeft? Dit bedoel ik niet als morbide humor, maar we moeten misschien toch wel de mogelijkheid openhouden dat hij onverwacht is overleden en zijn nabestaanden simpelweg niet weten dat hij dit forum beheerde, of geen idee hebben hoe dit forum daarover te contacten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Robert Frans:

Weet je zeker dat hij nog leeft? Dit bedoel ik niet als morbide humor, maar we moeten misschien toch wel de mogelijkheid openhouden dat hij onverwacht is overleden en zijn nabestaanden simpelweg niet weten dat hij dit forum beheerde, of geen idee hebben hoe dit forum daarover te contacten.

Ik heb daar eerder ook aan gedacht, als trieste mogelijkheid. Het is eigenlijk zeer lang geweest dat het contact er helemaal niet was. Echter, in de loop van september heeft hij mij wel een e-mail geschreven waaruit ook bleek dat hij geen tijd voor het forum had gehad. Ik heb daarna op mijn daarop reageren geen antwoord gehad, maar ik vermoed wel dat hij nog zal leven alhoewel ik natuurlijk strikt genomen dat niet zeker weet. In september, wat nog niet zeer lang geleden is, heb ik dus begrepen dat hij niet echt de tijd heeft en het is aannemelijk dat dat nog zo is, maar er moet toch wel wat gebeuren om het forum aan te pakken. Ik ga dus opnieuw proberen contact met hem te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Trajecto:

Ik heb daar eerder ook aan gedacht, als mogelijkheid. Het is eigenlijk zeer lang geweest dat het contact er helemaal niet was. Echter, in de loop van september heeft hij mij wel een e-mail geschreven waaruit ook bleek dat hij geen tijd voor het forum had gehad. Ik heb daarna op mijn daarop reageren geen antwoord gehad, maar ik vermoed wel dat hij nog zal leven alhoewel ik natuurlijk strikt genomen dat niet zeker weet. In september, wat nog niet zeer lang geleden is, heb ik dus begrepen dat hij niet echt de tijd heeft en het is aannemelijk dat dat nog zo is, maar er moet toch wel wat gebeuren om het forum aan te pakken. Ik ga dus opnieuw proberen contact met hem te krijgen.

Dag Trajecto, dankjewel voor je inspanningen. 

Als contact leggen met de beheerder niet lukt, kunnen we dan niet gewoon een nieuw forum beginnen? Je zou toch iedereen een mail kunnen sturen en de lezers en deelnemers over kunnen zetten. Of denk ik te simpel? 

De huidige beheerder moet zich toch realiseren dat deze situatie niet werkbaar is en het forum vroeg of laat ineens uit de lucht is. Dan zijn forummers niet meer bereikbaar. Nu wel nog. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Trajecto:

Ik heb daar eerder ook aan gedacht, als mogelijkheid. Het is eigenlijk zeer lang geweest dat het contact er helemaal niet was. Echter, in de loop van september heeft hij mij wel een e-mail geschreven waaruit ook bleek dat hij geen tijd voor het forum had gehad. Ik heb daarna op mijn daarop reageren geen antwoord gehad, maar ik vermoed wel dat hij nog zal leven alhoewel ik natuurlijk strikt genomen dat niet zeker weet. In september, wat nog niet zeer lang geleden is, heb ik dus begrepen dat hij niet echt de tijd heeft en het is aannemelijk dat dat nog zo is, maar er moet toch wel wat gebeuren om het forum aan te pakken. Ik ga dus opnieuw proberen contact met hem te krijgen.

Als je contact met Rommel krijgt, is het dan misschien een goed idee om hem de vraag te stellen of hij het forum aan je wilt overdragen, als hij er toch geen tijd voor heeft, of dat hij jou volledig autoriseert voor alle mogelijke moderaties?

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Hermanos2:

Dag Trajecto, dankjewel voor je inspanningen. 

Als contact leggen met de beheerder niet lukt, kunnen we dan niet gewoon een nieuw forum beginnen? Je zou toch iedereen een mail kunnen sturen en de lezers en deelnemers over kunnen zetten. Of denk ik te simpel? 

De huidige beheerder moet zich toch realiseren dat deze situatie niet werkbaar is en het forum vroeg of laat ineens uit de lucht is. Dan zijn forummers niet meer bereikbaar. Nu wel nog. 

Een forum zoals deze kost geld, wie gaat dat betalen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
31 minuten geleden zei Hermanos2:

Als contact leggen met de beheerder niet lukt, kunnen we dan niet gewoon een nieuw forum beginnen?

Een forum zoals deze kost geld, wie gaat dat betalen?

Een forum kost geld en er is een simpele oplossing, dat we geen nieuw forum hoeven te beginnen: gewoon overstappen naar Geloofsgesprek, als Credible niet meer te runnen is.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Ricky Tjin:

Een forum kost geld en er is een simpele oplossing, dat we geen nieuw forum hoeven te beginnen: gewoon overstappen naar Geloofsgesprek, als Credible niet meer te runnen is.

Geloofsgesprek is mij te weinig conservatief. Vrijzinnig geschipper komt gedonder van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Een forum zoals deze kost geld, wie gaat dat betalen?

Daar heb ik aan gedacht. Maar ik vond het te vroeg om erover te beginnen. Reclame op een forum is niet ideaal maar genereert wel inkomsten. 

Er zal op korte termijn iets moeten gebeuren. Anders is het einde oefening. En zijn we onbereikbaar voor overleg. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Daar heb ik aan gedacht. Maar ik vond het te vroeg om erover te beginnen. Reclame op een forum is niet ideaal maar genereert wel inkomsten. 

Er zal op korte termijn iets moeten gebeuren. Anders is het einde oefening. En zijn we onbereikbaar voor overleg. 

Reclame kan de kosten drukken, echter wees wel zorgvuldig waar je reclame voor maakt...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Liefst bereik ik @Rommel en ik heb al gedacht om hem dan de vraag te stellen of hij het forum wil over doen. Een correct handelen is wel iets dat ik graag steeds wil doen en tenslotte bestaat Credible nog doordat een paar jaar terug @Rommel het heeft overgenomen om het van het sluiten te redden.

Een nieuw forum opzetten ter vervangingen kan sowieso. Ik heb al aangeboden gekregen om het gratis te hosten. Ik laat het dan draaien op gratis software. Wel zijn er kosten voor het internetdomein en voor het kunnen werken via een https-verbinding.

Bij het beginnen van een nieuw forum hebben we natuurlijk niet als archief de oude post van hier.

 

Voor reclame voel ik eerlijk gezegd weinig. Het Refowebforum heeft dat wel en wellicht zijn ze in staat niettemin geen reclame erop te krijgen die ze niet wensen. Maar ik vind het eerlijk gezegd een heikele zaak als je het forum verantwoord en schoon wilt houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Trajecto:

Bij het beginnen van een nieuw forum hebben we natuurlijk niet als archief de oude post van hier.

Hetgeen er geweest is, hetzelve zal er zijn, en hetgeen er gedaan is, hetzelve zal er gedaan worden; zodat er niets nieuws is onder de zon. Is er enig ding, waarvan men zou kunnen zeggen: Ziet dat, het is nieuw? Het is alreeds geweest in de eeuwen, die voor ons geweest zijn. Er is geen gedachtenis van de voorgaande dingen; en van de navolgende dingen, die zijn zullen, van dezelve zal ook geen gedachtenis zijn bij degenen, die namaals wezen zullen. (Pred.1:9-11, SV)

Herhaling is wat rest!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oké, wanneer men wel opnieuw wil beginnen zonder archief dan vervalt dat als bezwaar.

Dat ik momenteel nog even zit te wachten voordat ik @Rommel schrijf is omdat de vraag voor mij nog open ligt of Credible zoals het nu is weer terug kan worden gezet op de software waar het vroeger op draaide. Nu draait het op software waar je een betaald abonnement op moet nemen en dat geeft me te veel kosten. Ik wacht momenteel op het antwoord van iemand die dat technisch kan bekijken en het forum terug kan zetten op de vroegere software als dat zonder grootse problemen kan. Dit dan voor het geval dat @Rommel het forum inderdaad wel over zou willen doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Ricky Tjin:

Een forum kost geld en er is een simpele oplossing, dat we geen nieuw forum hoeven te beginnen: gewoon overstappen naar Geloofsgesprek, als Credible niet meer te runnen is.

Geloofsgesprek heeft een heel andere doelgroep en ook andere insteek dan Credible.nl. Die twee zijn denk ik te lastig met elkaar te combineren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Hermanos2:

Er zal op korte termijn iets moeten gebeuren. Anders is het einde oefening. En zijn we onbereikbaar voor overleg. 

Dat probleem van onbereikbaar zijn valt vrij gemakkelijk te ondervangen door elkaar je emailadres te geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Een forum zoals deze kost geld, wie gaat dat betalen?

Is het mogelijk dat @Trajecto het forum overneemt van Rommel en dat Trajecto de de kosten doorberekent in een bepaalde bijdrage per account, indien er genoeg draagkracht voor is. Misschien is een peiling daarover wel een goed idee, om te kijken wie er bereid zijn om eraan bij te dragen?

Ik denk dat als de software die gratis is, voor het nieuwe forum wordt toegepast, dat de discussies een andere lay-out en structuur krijgen, zoals bij Geloofgesprek en Refoweb.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Trajecto:

Oké, wanneer men wel opnieuw wil beginnen zonder archief dan vervalt dat als bezwaar.

Dat ik momenteel nog even zit te wachten voordat ik @Rommel schrijf is omdat de vraag voor mij nog open ligt of Credible zoals het nu is weer terug kan worden gezet op de software waar het vroeger op draaide. Nu draait het op software waar je een betaald abonnement op moet nemen en dat geeft me te veel kosten. Ik wacht momenteel op het antwoord van iemand die dat technisch kan bekijken en het forum terug kan zetten op de vroegere software als dat zonder grootse problemen kan. Dit dan voor het geval dat @Rommel het forum inderdaad wel over zou willen doen.

Je kunt ook even met de host contact opnemen, toch? Software kost niks of bijna niks (ligt ook aan de hoeveelheid data die je wenst). Een domeinnaam kost vrijwel niks, dus, dat mag geen probleem zijn. Heb jij geen algemene (totale) forum-autorisatie??

8 uur geleden zei Ricky Tjin:

Is het mogelijk dat @Trajecto het forum overneemt van Rommel en dat Trajecto de de kosten doorberekent in een bepaalde bijdrage per account, indien er genoeg draagkracht voor is. Misschien is een peiling daarover wel een goed idee, om te kijken wie er bereid zijn om eraan bij te dragen?

Ik denk dat als de software die gratis is, voor het nieuwe forum wordt toegepast, dat de discussies een andere lay-out en structuur krijgen, zoals bij Geloofgesprek en Refoweb.

Per account betalen? Dat is letterlijk centen of dubbeltjeswerk, lijkt me....

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei WdG:
8 uur geleden zei Ricky Tjin:

Is het mogelijk dat @Trajecto het forum overneemt van Rommel en dat Trajecto de de kosten doorberekent in een bepaalde bijdrage per account, indien er genoeg draagkracht voor is. Misschien is een peiling daarover wel een goed idee, om te kijken wie er bereid zijn om eraan bij te dragen?

Ik denk dat als de software die gratis is, voor het nieuwe forum wordt toegepast, dat de discussies een andere lay-out en structuur krijgen, zoals bij Geloofgesprek en Refoweb.

Per account betalen? Dat is letterlijk centen of dubbeltjeswerk, lijkt me....

Vind ik niet erg hoor, als de kosten eerlijk verdeeld worden en er draagvlak voor is.

Heel veel mensen zijn toch ook lid van een club, waarvoor men een bijdrage levert, dus waarom zou dat met Credible niet het geval mogen zijn?

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Vind ik niet erg hoor, als de kosten eerlijk verdeeld worden en er draagvlak voor is.

Heel veel mensen zijn toch ook lid van een club, waarvoor men een bijdrage levert, dus waarom zou dat met Credible niet het geval mogen zijn?

Nee, is ook niet erg, ben ik met je eens. Maar wat als de eigenaar, of het bestuur, iemand uitsluit? Krijgt die persoon dan zijn of haar geld terug? Als je een kleine bijdrage vraagt, zal het aantal spook-accounts, of trollen, waarschijnlijk ook flink afnemen. En, bij lidmaatschap de voorwaarden aan laten kruisen (bijvoorbeeld onderstaande), om te voorkomen dat er mensen zijn die een fake-Jezus gaan verkondigen, of verkondigen dat Hij geschapen is, of aan een paaltje gestorven is. Je zou ook een goedkopere versie aan sommigen kunnen aanbieden, waar wel alles toegestaan is (levensbeschouwing?). Maar, technisch allemaal eenvoudig. Voorstel voor voorwaarden:

 

Ik geloof in één God de almachtige Vader

Schepper van hemel en aarde, van al wat zichtbaar en onzichtbaar is.

En in één Heer, Jezus Christus,

eniggeboren Zoon van God,

vóór alle tijden geboren uit de Vader.

God uit God, licht uit licht, ware God uit de ware God.

Geboren, niet geschapen, één in wezen met de Vader,

en door wie alles geschapen is.

Hij is voor ons, mensen, en omwille van ons heil uit de hemel neergedaald.

Hij heeft het vlees aangenomen door de heilige Geest uit de Maagd Maria

en is mens geworden.

Hij werd voor ons gekruisigd,

Hij heeft geleden onder Pontius Pilatus en is begraven

Hij is verrezen op de derde dag, volgens de Schriften.

Hij is opgevaren ten hemel: zit aan de rechterhand van de Vader.

Hij zal wederkomen in heerlijkheid om te oordelen levenden en doden

en aan zijn rijk komt geen einde.

Ik geloof in de Heilige Geest die Heer is en het leven geeft

die voortkomt uit de Vader en de Zoon

die met de Vader en de Zoon tezamen wordt aanbeden en verheerlijkt;

die gesproken heeft door de profeten.

Ik geloof in de ene, heilige, katholieke en apostolische kerk.

Ik belijd één doopsel tot vergeving van de zonden.

Ik verwacht de opstanding van de doden

en het leven van het komend rijk.

Amen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Vind ik niet erg hoor, als de kosten eerlijk verdeeld worden en er draagvlak voor is.

Heel veel mensen zijn toch ook lid van een club, waarvoor men een bijdrage levert, dus waarom zou dat met Credible niet het geval mogen zijn?

Nogal een administratieve rompslomp: KvK, belastingdienst, bepaalde rechtsvorm, etc

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid