Spring naar bijdragen

Een eind maken aan valse religie (Openbaring 17:15,16)


Aanbevolen berichten

Op 27-2-2021 om 17:00 zei Dat beloof ik:

Leuk geprobeerd

Fascinerend is een leven waar niemand je zal komen vragen wat de impact is, of zou kunnen zijn, van een neutraliserende katalysator, en toch hangt zoiets door velen als mysterieus gepercipieerd gewauwel voor iedereen in de lucht, tussen magie en wonder, succes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Religies zijn geneigd hun levensbeschouwing  te associëren met activiteiten als bijbellezen, retraite, kerkgang en gezaghebbende geschriften. In reguliere (exoterische) religies wordt over het algemee

Congruent, het is een weg die we bewust of onbewust allemaal doorlopen, en net omwille van de subtiliteit en verschillende groeisnelheden een perfecte voedingsbodem voor conflict, oordeel en veroordel

Ik verwonder mij, dat gij zo haast wijkende van dengene, die u in de genade van Christus geroepen heeft, overgebracht wordt tot een ander Evangelie, zegt Paulus in een van zijn brieven. Zal dit andere

Posted Images

4 uur geleden zei TTC:

Zie je overal dan ook de duivel? 

Bij u spijtig genoeg wel!

mod sjako. Pas een beetje op om iemand als zijnde onder de invloed van de duivel te beschuldigen. Iemand kan een andere visie hebben of misschien wel psychische problemen. Laten we elkaar helpen op een zachtmoedige manier al is dat soms niet makkelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Jimmy:

Bij u spijtig genoeg wel!

Het omegapunt zou zoiets als een orgelpunt in de menselijke geschiedenis moeten gaan worden, als een scharnier- en/of kantelpunt zoals ook door de nieuwe ggz gesuggereerd wordt. Maar of iedereen dan ook al weet wat een fluweelzachte paradigmashift zou kunnen betekenen tot het leven van alledag, betwijfelt een aantal E-werkers ten zeerste, maar toch.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Jimmy:

Ik wens u de Vreugde van God toe en daar is geen enkel woord mee gemoeid maar enkel maar een gevoel! Ik ga verder werken nu pauze is bijna om!

De eersten zullen de laatsten zijn, wat voor werk doe je precies? Als je wil delen tenminste, voel je niet verplicht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Jimmy:

Ik werk in een Kringwinkel! Ken je Dat? En ik ben ook een dienaar van Christus!

Ken ik inderdaad, behulpzaam. 

43 minuten geleden zei Jimmy:

En ik ben ook een dienaar van Christus!

Redelijk absurde ervaringen binnen de muren van de ggz zijn van het kastje naar de muur gestuurd worden met hulpvragen over neutraliserende en/of tijdloze katalysatoren, om de simpele reden dat de vraag nooit verandert maar wel laat zien hoe willekeurig naar de vraag gekeken wordt. Heel ontnuchterend en apart is dit, alsof klanten de werking van de ggz kunnen leren kennen door informatie aan te reiken als de vrucht van ggz-adviezen die men zelf heeft aanbevolen, maar aandacht voor het resultaat toch alsmaar blijft ontwijken, de klant tartend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ken ik inderdaad, behulpzaam. 

Geloof mij nu maar, zoals u mij hier ziet is niet wie ik een week geleden was! Sterker nog het is compleet het tegenovergestelde!!!! Wat ben ik nu toch altijd blij!

 

Daarnet nog op de trein dacht ik aan iets: Vroeger smeekte ik God om gelukkiger te worden! En nu, net op de trein, moest ik God smeken om me minder vreugde te geven want anders had ik beginnen wenen in het midden van de trein van geluk! Omdat ik met Hem bezig was!

2 minuten geleden zei TTC:

Ken ik inderdaad, behulpzaam. 

Redelijk absurde ervaringen binnen de muren van de ggz zijn van het kastje naar de muur gestuurd worden met hulpvragen over neutraliserende en/of tijdloze katalysatoren, om de simpele reden dat de vraag nooit verandert maar wel laat zien hoe willekeurig naar de vraag gekeken wordt. Heel ontnuchterend en apart is dit, alsof klanten de werking van de ggz kunnen leren kennen door informatie aan te reiken als de vrucht van ggz-adviezen die men zelf heeft aanbevolen, maar aandacht voor het resultaat toch alsmaar blijft ontwijken, de klant tartend.

Uw woorden mogen dan ingewikkeld zijn maar de mijne niet. Want de Zijne dienen om te dienen terwijl die van u dienen om gediend te worden! Bekeer u toch Mijn vriend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Jimmy:

Geloof mij nu maar, zoals u mij hier ziet is niet wie ik een week geleden was! Sterker nog het is compleet het tegenovergestelde!!!! Wat ben ik nu toch altijd blij!

Gezien die biosfeer-noösfeer-transitie hopen we dat steeds meer mensen die weg vinden, zoals verwacht. 

7 minuten geleden zei Jimmy:

Uw woorden mogen dan ingewikkeld zijn maar de mijne niet. Want de Zijne dienen om te dienen terwijl die van u dienen om gediend te worden! Bekeer u toch Mijn vriend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze zijn te beschouwen binnen het vigerende 3D-4D-5D-complex, nog niet iedereen heeft jouw niveau gerealiseerd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Gezien die biosfeer-noösfeer-transitie hopen we dat steeds meer mensen die weg vinden, zoals verwacht. 

Ze zijn te beschouwen binnen het vigerende 3D-4D-5D-complex, nog niet iedereen heeft jouw niveau gerealiseerd. 

Dat is waar maar ik wens u het wel toe! God ziet u graag!!!

bewerkt door Jimmy
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Jimmy:

Dat is waar maar ik wens u het wel toe! God ziet u graag!!!

Mooi, het wordt alleen maar beter, als straks heel het financiële systeem in elkaar stuikt als een kaartenhuisje, toch benieuwd hoe we dat met z'n allen gaan beleven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Niet iedereen is zoals jij, maar als je dat op je eentje kan bolwerken, des te beter. 

Ik ben geheel niet alleen!!!!! Het is door Christus en alleen door Hem!!!

Was iedereen maar zoals mij dan was iedereen waarlijk gelukkig!!!!

 

Want God geeft mij de vreugde voor een reden, Hij geeft ze om u allen jaloers te maken!!!!! En dat u allen tot de conclusie zouden komen: Dat wil ik ook! En dan zullen sommigen misschien vragen: Hoe kan dat? Dat jij zo gelukkig bent en ik zal het u dan zeggen!

bewerkt door Jimmy
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Jimmy:

Ik ben geheel niet alleen!!!!! Het is door Christus en alleen door Hem!!! Was iedereen maar zoals mij dan was iedereen waarlijk gelukkig!!!! Want God geeft mij de vreugde voor een reden, Hij geeft ze om u allen jaloers te maken!!!!! En dat u allen tot de conclusie zouden komen: Dat wil ik ook! En dan zullen sommigen misschien vragen: Hoe kan dat? Dat jij zo gelukkig bent en ik zal het u dan zeggen!

Om even terug te komen op het topic, wat zou voor jou een valse religie zijn? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Jimmy:

Valse religie? Diegene die negatief is!

Zoiets als de tirannie van de meerderheid dan? 

Op 28-2-2021 om 18:56 zei Tomega:

Het kind van de rekening is de vergelijking van het kruis op de plaats van de berg, dat jij overboord slaat als niet snel genoeg jouw conclusies worden geaccepteerd op basis van een model, waarvan jij noch het fundament noch de conclusies geeft, terwijl het model nog volstrekt hangende is.

Moeilijk is om over iets dat we niet kennen een oordeel te vellen, met als risico wanneer we dat iets wel leren kennen onze beproefde overtuigingen mogelijkerwijs in het gedrang kunnen komen, of bizar genoeg misschien pas veel later duidelijk wordt waarom dat ook een te voorbarige conclusie kan zijn. Kortom, niet is zeker, zoveel opties, en bedachtzame hulpvragen.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

Zoiets als de tirannie van de meerderheid dan? 

Moeilijk is om over iets dat we niet kennen een oordeel te vellen, met als risico wanneer we dat iets wel leren kennen onze beproefde overtuigingen mogelijkerwijs in het gedrang kunnen komen, of bizar genoeg misschien pas veel later duidelijk wordt waarom dat ook een te voorbarige conclusie kan zijn. Kortom, niet is zeker, zoveel opties, en bedachtzame hulpvragen.

Simpel: negativiteit in AL zijn vormen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Jimmy:

Moet ik het kennen? Ik ken Zijn vreugde en dat is genoeg.

Het idee ven kleine dingen werkt schijnbaar in verschillende richtingen, zo kan je een computerscript schrijven dat met regelmaat btw-percentages verandert op een willekeurig aantal producten, heel het administratieve land in beweging zet om allerhande systemen aan te passen, het debat over de zin of onzin van de wijzigingen activeert, de wachtlijsten binnen de ggz verlengd omdat een aantal al deze heisa niet meer aankan, enzoverder. Andere optie is om de btw gewoon af te schaffen, met alweer een reeks neveneffecten die de lezer zelf mag invullen, maar het zit sowieso in kleine dingen. Op dezelfde manier kunnen we veel verzinnen, zoals velen al verzonnen hebben maar in het aanhoudende strijdgewoel nooit het daglicht haalt, van harte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei TTC:

Het idee ven kleine dingen werkt schijnbaar in verschillende richtingen, zo kan je een computerscript schrijven dat met regelmaat btw-percentages verandert op een willekeurig aantal producten, heel het administratieve land in beweging zet om allerhande systemen aan te passen, het debat over de zin of onzin van de wijzigingen activeert, de wachtlijsten binnen de ggz verlengd omdat een aantal al deze heisa niet meer aankan, enzoverder. Andere optie is om de btw gewoon af te schaffen, met alweer een reeks neveneffecten die de lezer zelf mag invullen, maar het zit sowieso in kleine dingen. Op dezelfde manier kunnen we veel verzinnen, zoals velen al verzonnen hebben maar in het aanhoudende strijdgewoel nooit het daglicht haalt, van harte.

Ik ga het hierbij laten mijn vriend. Al dat u van dit alles moet onthouden is dat God u liefheeft. Ik wens u de Vreugde van God toe!!!!

4 uur geleden zei Jimmy:

Bij u spijtig genoeg wel!

mod sjako. Pas een beetje op om iemand als zijnde onder de invloed van de duivel te beschuldigen. Iemand kan een andere visie hebben of misschien wel psychische problemen. Laten we elkaar helpen op een zachtmoedige manier al is dat soms niet makkelijk.

Vergeef mij maar ik heb dat goed gezegd! Want nergens heb ik hem veroordeeld en nergens heb ik hem beledigd! De satan loopt immers bij ons allemaal!!!!

Ook staat er geschreven dat men sommigen uit het vuur moet rukken! Maar dat heb ik nog geen eens gedaan want dat is niet nodig! Al dat ik heb gedaan is gezegd wat Christus mij zegt en ik heb dat op een zeer beleefde en zachtmoedige manier gedaan. Want van u allen heb ik hier in mijn korte tijd al meer gedaan met hem het Woord dat Christus is mee te delen!

Kan u mij laten zien in welk opzicht ik heb gezondigd mod sjako?

Sterker nog, bent u zeker dat u net niet diegene bent die vernederend spreekt? Want u spreekt over mogelijke psychische problemen! Hij heeft helemaal geen psychise problemen! Hij heeft het probleem dat u allen heeft! de Satan!!!!

En ook ik heb dat probleem gehad voor LANGE tijd, want in Zijn Wijsheid liet God me bij de satan wandelen voor 15+ jaar zodat ik hem zou herkennen wanneer opeens mijn Meester en Heiland Jezus Christus daar stond. Eigenlijk stond Hij daar al heel de tijd, maar mijn gezicht was gekeerd naar de satan.
Zo ook staat Christus bij ieder van u allen.

bewerkt door Jimmy
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Jimmy:

Ik ga het hierbij laten mijn vriend. Al dat u van dit alles moet onthouden is dat God u liefheeft. Ik wens u de Vreugde van God toe!!!!

Hilarisch wordt het, wanneer simpel geen optie meer is en het probleem sowieso een product is van het denken dat we onwetend in stand houden, zo helpe ons God. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Jimmy:

En ik verzeker u: Met Gods wil zal Christus u allen helpen!

De input van die vergeten basiskennis is in ieder geval wel heel bijzonder, alsof we onze kinderlijke vrijheid terugkrijgen. Tegelijk wordt duidelijk hoe diep we gezakt zijn, maar principieel geen restrictie om dat in onszelf te herstellen, wonderbaarlijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid