Spring naar bijdragen

Desinformatie over het coronavirus en vaccinatie is ten strengste verboden op Credible

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe lees je de onderstaande tekst dan, want door Hem in ons midden, is Hij immers aanwezig. Joh. 14sv 11 Gelooft Mij, dat Ik in den Vader ben en de Vader in Mij is; en indien niet, zo geloof

Het probleem is dat dit niet valt aan te tonen. Het valt niet eens aan te tonen dat de maatregelen enig effect hebben, behalve dan die verschrikkelijke gevolgen van de maatregelen.

M.a.w. Desid roept op om korte metten te maken met anders gelovigen en jij gaat optreden tegen anders gelovigen? Welk verschil is er over het "nieuws" dat men hier uit de evangelieën tracht te ve

14 uur geleden zei Thinkfree:

Hier een goed onderbouwde documentaire die ik iedereen aanraad te kijken om een meer gebalanceerde mening te vormen.

https://docsfair.nl/covid19movie/

Hij is tot de 19de gratis te kijken.

Er staat Gezien onze documentaire een kritische toon heeft richting de Overheid, Farma, Media en Geldsystemen kunnen wij deze film nergens anders uitzenden dan hier op DOCSFAIR. Voor mij al een reden om niet eens te kijken. Wat een calimero complex zeg. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:
15 uur geleden zei Thinkfree:

Hier een goed onderbouwde documentaire die ik iedereen aanraad te kijken om een meer gebalanceerde mening te vormen.

https://docsfair.nl/covid19movie/

Hij is tot de 19de gratis te kijken.

Er staat Gezien onze documentaire een kritische toon heeft richting de Overheid, Farma, Media en Geldsystemen kunnen wij deze film nergens anders uitzenden dan hier op DOCSFAIR. Voor mij al een reden om niet eens te kijken. Wat een calimero complex zeg. 

De video is gewoon te zien op YouTube:
COVID-19 The System || Documentary

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Het dreigement van 'vandaag kijken want morgen laat ik je er voor betalen' ook. Tsja, dan kijk ik toch niet . Weer uren van mijn kostbare tijd aan antivirus gekkies besteden zeker. Ander keertje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Dat beloof ik:
1 uur geleden zei Ricky Tjin:

Het dreigement van 'vandaag kijken want morgen laat ik je er voor betalen' ook. Tsja, dan kijk ik toch niet . Weer uren van mijn kostbare tijd aan antivirus gekkies besteden zeker. Ander keertje.

Er is geen dreigement van 'vandaag kijken want morgen laat ik je er voor betalen'; het is een vrije keuze om te kijken, nu het nog gratis is. En als het niet meer gratis is, dan is het ook een vrije keuze of je tegen betaling ernaar wilt kijken.

Er zijn ook YouTube downloaders, dat je de video kan downloaden en het kunt bekijken wanneer je wilt. De Slimjet Browser heeft een geïntegreerde YouTube Downloader en ik vind Slimjet een fijne Internet Browser.

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Er is geen dreigement van 'vandaag kijken want morgen laat ik je er voor betalen'; het is een vrije keuze om te kijken, nu het nog gratis is. En als het niet meer gratis is, dan is het ook een vrije keuze of je tegen betaling ernaar wilt kijken.

Er zijn ook YouTube downloaders, dat je de video kan downloaden en het kunt bekijken wanneer je wilt. De Slimjet Browser heeft een geïntegreerde YouTube Downloader en ik vind Slimjet een fijne Internet Browser.

Dat wat op de site staat is onzin:

Citaat

Wij vinden het belangrijk dat iedereen de kans krijgt om deze documentaire te zien. Wij hebben daarom besloten de film 2 weken gratis aan te bieden (t/m 19 december)

Als ze dat zo belangrijk vinden is de film altijd gratis.
Ook dit is een lachertje:

Citaat

Wij vragen om jouw steun! Met jouw donatie kunnen wij deze film gratis blijven aanbieden,

Als je doneert is het gratis!! Me hoela, als je doneert is niet meer gratis he...

Maar er zullen vast mensen zijn die er in trappen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei thom:

He kijk, daar hebben we Raymond Burke, de kardinaal die veroordeelde pedofiele priesters in bescherming neemt.
Het zegt veel als je achter zo'n man gaat staan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei thom:

Ik haak af na zin één, want die klopt al niet.
Als de rest van het stuk ook bestaat uit dergelijke nonsens heeft het geen in om door te lezen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites