Spring naar bijdragen

Aanslag in Katholieke kerk in Nice, Frankrijk


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Mullog:

Je moet de onderstaande link eens lezen en daarna jezelf afvragen wie hier de brandstichters zijn. 

Zeker, die lui deugen ook niet. Maar dat is nog geen reden om ze uit de tent te lokken. Dat is geen wijsheid. Bovendien treft het vaker andere personen dan de aanstichters. Die mensen die toevallig in die kerk waren zijn de dupe van twee culturen die elkaar niet begrijpen en haat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik denk dat de meeste cartoonisten zaken aan de kaak willen stellen en dat dat niks met smaad en laster te maken heeft. Hoe feller er gereageerd wordt op een cartoon, hoe meer dat zegt over het gelijk

Helden zijn het.  Geven hun leven voor de waarheid. En we zien in de wereld en ook op dit forum een religieus communisme ontstaan. Denk en doe wat de religieus vindt of anders snoeren we je de mond. D

Dat ligt er volgens mij heel erg aan of de aanslag als zelfmoordaanslag bedoeld was. Als de dader enkel dood en verderf wilde zaaien, zonder zelf in het bijzonder te hoeven sterven, dan is hij daarin

5 minuten geleden zei sjako:

Zeker, die lui deugen ook niet. Maar dat is nog geen reden om ze uit de tent te lokken. Dat is geen wijsheid. Bovendien treft het vaker andere personen dan de aanstichters. Die mensen die toevallig in die kerk waren zijn de dupe van twee culturen die elkaar niet begrijpen en haat.

Ik vind ook dat ze die spotprenten achterwege moeten laten. Vrijheid van meningsuiting geeft de mens niet het recht tot beledigen. Je weet dat er dan een paar van die heetgebakerde jongens op je af gestuurd worden. 

Maar het is van alle tijden. Elia maakte Baal ook belachelijk. Waren de priesters niet blij mee. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Hermanos2:

Maar het is van alle tijden. Elia maakte Baal ook belachelijk. Waren de priesters niet blij mee. 

Maar dat was in opdracht van God. Maar je kan het idd wel beetje vergelijken. ‘Roep harder, misschien zit hij wel op de wc’...over Baäl, vrij vertaald.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:

Zeker, die lui deugen ook niet. Maar dat is nog geen reden om ze uit de tent te lokken. Dat is geen wijsheid. Bovendien treft het vaker andere personen dan de aanstichters. Die mensen die toevallig in die kerk waren zijn de dupe van twee culturen die elkaar niet begrijpen en haat.

En het klopt allemaal maar doodzwijgen om dan op een mooie ochtend uit je bed te komen en in de krant te lezen dat de sharia is ingevoerd?

Ik vind het jammer dat @Fundamenteel weg is, die had zich een kriek gelachen als hij mij dit had zien schrijven🤣🤣🤣. Punt is dat ik niks tegen moslims heb maar dat het wegmoffelen van kwalijke verschijnselen van welke club dan ook gewoon in de openbaarheid moeten en mogen worden gebracht. Ook, of misschien juist omdat, dit de problemen zichtbaar maakt en je er dan wat aan kunt doen. Als je dat niet doet dan kun je onaangenaam wakker worden.

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Mullog:

En het klopt allemaal maar doodzwijgen om dan op een mooie ochtend uit je bed te komen en in de krant te lezen dat de sharia is ingevoerd?

Ik vind het jammer dat @Fundamenteel weg is, die had zich een kriek gelachen als hij mij dit had zien schrijven🤣🤣🤣. Punt is dat ik niks tegen moslims heb maar dat het wegmoffelen van kwalijke verschijnselen van welke club dan ook gewoon in de openbaarheid moeten en mogen worden gebracht. Ook, of misschien juist omdat, dit de problemen zichtbaar maakt en je er dan wat aan kunt doen. Als je dat niet doet dan kun je onaangenaam wakker worden.

Er zijn genoeg. Maar die krijgen geen aandacht van de bronnen waar jij blijkbaar je actuele informatie en nieuws vandaan haalt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-10-2020 om 17:13 zei leren_schoen:

Ik vind overigens als iemand doelbewust en continu probeert te beledigen dat is slecht

De meeste cartoonisten verdienen hun brood met smaad en laster. 

Dat ben ik met je eens. Net zoals comedianten. Vermoorden sta ik niet achter, maar ik geloof dat velen van hen volgelingen van satan zijn en de tweede dood zullen sterven. In wezen zijn het zelfmoordaanslagen die ze met hun woorden plegen. Ze zetten een val voor het publiek neer, waardoor ze van God vandaar mee de geestelijk dood ingezogen worden. Waar het publiek om moet lachen, huilen de engelen om in de hemel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gaitema:

Dat ben ik met je eens. Net zoals comedianten. Vermoorden sta ik niet achter, maar ik geloof dat velen van hen volgelingen van satan zijn en de tweede dood zullen sterven. In wezen zijn het zelfmoordaanslagen die ze met hun woorden plegen. Ze zetten een val voor het publiek neer, waardoor ze van God vandaar mee de geestelijk dood ingezogen worden. Waar het publiek om moet lachen, huilen de engelen om in de hemel.

Yup ik zie dat zo ook. Jeremia 5:26, Psalm 38:12, 140:5, 141:9 zijn een aantal verzen daarover

SV 26 Want onder Mijn volk worden goddelozen gevonden; een ieder van hen loert, gelijk zich de vogelvangers schikken; zij zetten een verderfelijken strik, zij vangen de mensen.

Gaat ook om de ideologie en valse informatie 

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei leren_schoen:

Yup ik zie dat zo ook. Jeremia 5:26, Psalm 38:12, 140:5, 141:9 zijn een aantal verzen daarover

SV 26 Want onder Mijn volk worden goddelozen gevonden; een ieder van hen loert, gelijk zich de vogelvangers schikken; zij zetten een verderfelijken strik, zij vangen de mensen.

Gaat ook om de ideologie en valse informatie 

 Doet me denken aan wat ik zo ongeveer las van de week: "ze vingen me als een vogel in een net. Het net is gescheurd. En ik? Ik ben ontkomen" 😃

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-11-2020 om 16:08 zei sjako:

Zeker, die lui deugen ook niet. Maar dat is nog geen reden om ze uit de tent te lokken. Dat is geen wijsheid. Bovendien treft het vaker andere personen dan de aanstichters. Die mensen die toevallig in die kerk waren zijn de dupe van twee culturen die elkaar niet begrijpen en haat.

 Als iemand hier de wil van Wodan, Zeus of wie dan ook wil invoeren wil ik de mogelijkheid hebben om daarvan te zeggen dat het onzin is,  zonder me daarbij aan hun regels te houden.  En ik wil er de spot mee kunnen drijven als ik.het echt belachelijke ideeën vind.  Simpeler kan ik het niet uit leggen. 

Het recht om niet tegengesproken of bespot te worden bestaat niet in Europa. Gelukkig maar. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Wel wel wie had dat gedacht.  Achter de schietpartij in Lyon zit geen extremistische moslim maar weer eens een priester die zichzelf op seksueel gebied niet in kan hoorden.... 

Schietpartij Lyon: Geen terrorisme, maar overspel

https://www.bndestem.nl/binnenland/schietpartij-lyon-geen-terrorisme-maar-overspel~ac235b7e/

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid