sjako 699 Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 2 uur geleden zei Thinkfree: hoelang ga je daar nog over nadenken? neem nu die beslissing, bewijs het tegendeel. Dat zal ik dan eerst moeten overleggen met @Trajecto Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 1 uur geleden zei sjako: Dat zal ik dan eerst moeten overleggen met @Trajecto Ik denk dat Trajecto ook liever actieve mod's ziet. 😉 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 5 uur geleden zei Thinkfree: 6 uur geleden zei sjako: Trajecto Ik denk dat Trajecto ook liever actieve mod's ziet. 😉 Ja allicht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mount Freedom 33 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Wat is dat toch met die trollen. Het roept bij mij altijd de vraag op waarom de getrolden zich laten trollen. Emoties zoals irritatie en boosheid komen uit het denken vandaan. Uit het denken van de getrolde. Dus niet de trollen zijn het probleem, nee de getrolden zijn het probleem! Waarom zou je ervoor kiezen om boos en geirriteerd te willen zijn. Dat is toch geen prettige toestand om in te verkeren? Het enige wat nodig is om trollerijtjes te laten voor wat ze zijn is om het denken dat commando te geven. Het zijn maar gedachten van een ander. Anno 2020 kunnen steeds meer mensen nergens meer tegen. Een voorbeeld laatst op die Franse school. Dus laten we liever dankbaar zijn voor de internet-trollen. Internet is wat afstandelijker dan het echte leven. Als je op internet al niet met trollen om kan gaan, hoe moet het dan wel niet in het echte leven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chris Walters 30 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 7 minuten geleden zei Mount Freedom: Wat is dat toch met die trollen. Het roept bij mij altijd de vraag op waarom de getrolden zich laten trollen. Emoties zoals irritatie en boosheid komen uit het denken vandaan. Uit het denken van de getrolde. Dus niet de trollen zijn het probleem, nee de getrolden zijn het probleem! Waarom zou je ervoor kiezen om boos en geirriteerd te willen zijn. Dat is toch geen prettige toestand om in te verkeren? Het enige wat nodig is om trollerijtjes te laten voor wat ze zijn is om het denken dat commando te geven. Het zijn maar gedachten van een ander. Anno 2020 kunnen steeds meer mensen nergens meer tegen. Een voorbeeld laatst op die Franse school. Dus laten we liever dankbaar zijn voor de internet-trollen. Internet is wat afstandelijker dan het echte leven. Als je op internet al niet met trollen om kan gaan, hoe moet het dan wel niet in het echte leven? Dat is wel makkelijk gezegd. Sommige maken het hier wel erg bont. Dat gescheld steeds. Dan denk ik is dat nou nodig? Maar je hebt gelijk, je moet je daar niet te veel door laten afleiden. Daarom ben ik hier maar heel af en toe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 7 minuten geleden zei Mount Freedom: Wat is dat toch met die trollen. Het roept bij mij altijd de vraag op waarom de getrolden zich laten trollen. Emoties zoals irritatie en boosheid komen uit het denken vandaan. Uit het denken van de getrolde. Dus niet de trollen zijn het probleem, nee de getrolden zijn het probleem! Waarom zou je ervoor kiezen om boos en geirriteerd te willen zijn. Dat is toch geen prettige toestand om in te verkeren? Het enige wat nodig is om trollerijtjes te laten voor wat ze zijn is om het denken dat commando te geven. Het zijn maar gedachten van een ander. Anno 2020 kunnen steeds meer mensen nergens meer tegen. Een voorbeeld laatst op die Franse school. Dus laten we liever dankbaar zijn voor de internet-trollen. Internet is wat afstandelijker dan het echte leven. Als je op internet al niet met trollen om kan gaan, hoe moet het dan wel niet in het echte leven? Je gaat er even aan voorbij dat de trollen soms best wel inhoudelijke discussies om zeep helpen. Als je in gesprek bent en iemand staat er de hele tijd doorheen te schreeuwen dan voer je geen prettig gesprek, ook als je er niks van aan wil trekken. Daarvoor zou er moderatie moeten zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mount Freedom 33 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 6 minuten geleden zei Quest: Je gaat er even aan voorbij dat de trollen soms best wel inhoudelijke discussies om zeep helpen. Als je in gesprek bent en iemand staat er de hele tijd doorheen te schreeuwen dan voer je geen prettig gesprek, ook als je er niks van aan wil trekken. Daarvoor zou er moderatie moeten zijn. Je visie deel ik niet. Moderatie is de dood voor een forum. Babies. Je bent er zelf bij om je gesprek te voeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mount Freedom 33 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 (bewerkt) Vertrouwen hebben in het bestaan en kijken hoe alles zich ontvouwt. Voel je verzet dan ben je aan het 'doen'. Hoe eenvoudig. 20 oktober 2020 bewerkt door Mount Freedom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 28 minuten geleden zei Mount Freedom: Vertrouwen hebben in het bestaan en kijken hoe alles zich ontvouwt. Voel je verzet dan ben je aan het 'doen'. Hoe eenvoudig. Ah, voor de zoveelste keer een nieuw account aangemaakt zie ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mount Freedom 33 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 5 minuten geleden zei Quest: Ah, voor de zoveelste keer een nieuw account aangemaakt zie ik. ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 22 uur geleden zei Quest: Ah, voor de zoveelste keer een nieuw account aangemaakt zie ik. Dat vermoed ik ook, alleen weet ik niet precies welke van de zwatelaars het is. Iets dat ik hierboven nog niet had genoemd: Wat mij betreft mogen ook degenen die zich heel positief inlaten met allerlei ranzige, antisemtische en fascistische uitlatingen, een ernstige berisping dan wel ban krijgen. Dat zijn overigens niet toevallig dezelfde figuren die in andere discussies zich steevast irrationeel gedragen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 @Mount Freedom lijkt me een andere geest/persoon dan Plume/Zola enz. 100% weet ik het niet maar voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mount Freedom 33 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 2 uur geleden zei Bastiaan73: @Mount Freedom lijkt me een andere geest/persoon dan Plume/Zola enz. 100% weet ik het niet maar voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel. In de topic van Etoile noem je een heleboel namen, waarvan jij denkt dat die allemaal dezelfde personen zijn. En nu noem je mij. Je schrijft in de topic van Etoile dat je denkt dat de “Heilige Geest” je daartoe aanspoort. Dat vind ik interessant. Heb jij het idee dat “God” tegen jou spreekt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 2 uur geleden zei Mount Freedom: In de topic van Etoile noem je een heleboel namen, waarvan jij denkt dat die allemaal dezelfde personen zijn. En nu noem je mij. Je schrijft in de topic van Etoile dat je denkt dat de “Heilige Geest” je daartoe aanspoort. Dat vind ik interessant. Heb jij het idee dat “God” tegen jou spreekt? Dat was enigszins schertsend bedoeld. Sommige mensen die zichzelf 'christen' noemen, lijken er van overtuigd te zijn dat ze de Heilige Geest in zich hebben en dat God tegen hen spreekt. Ik ben daar te nuchter voor. Anders geformuleerd: ik heb daar te weinig christelijk geloof voor. Ik noemde jou omdat jij één van de twee nieuwe 'forummers' bent. Je komt op mij over als een 'echt' iemand, die niet eerder onder een andere naam actief is geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten