Piebe 84 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Hallo vrienden, Na elf jaar kom ik weer eens buurten op mijn oude stek. Groetjes Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 @Piebe leuk dat je dit even meldt. Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Hoi Piebe. Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Hallo en welkom terug @Piebe Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Welkom weer terug op Credible, @Piebe. Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Van harte welkom. Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Leuk je hier terug te zien? Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 22 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Dank voor de reacties! 53 minuten geleden zei Peter79: Leuk je hier terug te zien? Fijn, dat is insgelijks! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 23 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2020 Ik lees nog af en toe mee en zie nu een paar bekende namen voorbijkomen. Leuk jullie hier te zien. Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 24 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2020 (bewerkt) Ik ken je niet , maar natuurlijk ook welkom van mij 24 augustus 2020 bewerkt door antoon Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Dag Piebe, ik zag het. Welkom! Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Dank allemaal! Het is hier wat rustig heb ik gemerkt, de forummoeheid slaat kennelijk overal toe.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 2 minuten geleden zei Piebe: Dank allemaal! Het is hier wat rustig heb ik gemerkt, de forummoeheid slaat kennelijk overal toe.... Ja men kan elkaars mening niet meer verdragen ? Piebe en thom reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Dat klopt wel ja Piebe reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 1 uur geleden zei Thinkfree: Ja men kan elkaars mening niet meer verdragen ? Als het een gefundeerde mening is kan die prima verdragen worden hoor Thinkfree. Als het echter een vaag verhaal is over 'ze' en 'zij' zonder toelichting wie dat dan zijn is dat wat lastiger. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 1 minuut geleden zei Bastiaan73: gefundeerde Op wiens fundament? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 1 minuut geleden zei Thinkfree: Op wiens fundament? ?♂️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 1 minuut geleden zei Bastiaan73: ?♂️ Een mening is altijd gefundeerd op eigen inzichten, wat nog niet jou inzichten hoeven zijn en per difinitie de ander uitmaakt voor leugenaar. Een mening geeft dan ook diens fundament aan ter inzicht niet omdat jij die persé aan moet nemen of geloven. Het geeft je een breder perspectief waaruit jij kan kiezen. Wat jij en anderen doen is het opdringen van hun fundament Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 9 minuten geleden zei Thinkfree: Een mening is altijd gefundeerd op eigen inzichten, wat nog niet jouw inzichten hoeven te zijn en per difinitie definitie de ander uitmaakt voor leugenaar. Een mening geeft dan ook diens fundament aan ter inzicht niet omdat jij die persé aan moet nemen of geloven. Het geeft je een breder perspectief waaruit jij kan kiezen. Wat jij en anderen doen is het opdringen van hun fundament 1. ik heb jou geen leugenaar genoemd. 2. ik dring jou geen enkel fundament op. 3. je gebruikte 'ze' en 'zij' maar je kunt niet toelichten wie je bedoelt. Ik concludeer dat je dit hebt getypt zonder dat je zelf weet wie je bedoelt. Anders had je het wel toegelicht. Ik raad je aan om je eigen denkfouten en conclusies iets kritischer onder de loep te nemen en deze niet op een ander te projecteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Bastiaan73: 3. je gebruikte 'ze' en 'zij' maar je kunt niet toelichten wie je bedoelt. Ik concludeer dat je dit hebt getypt zonder dat je zelf weet wie je bedoelt. Anders had je het wel toegelicht. 1. Wederom een dwingend aandringen waarop ik al eerder gezegd heb 'ik moet niets en jij moet niets' waarop jij zei niet dat moet ook niet, ik heb aangegeven waarom ik dat niet verder toelicht. Waarom moet ik dit dan toelichten? 2. 'Piebe is back' heeft weinig hiermee van doen toch? 8 minuten geleden zei Bastiaan73: Ik raad je aan om je eigen denkfouten en conclusies iets kritischer onder de loep te nemen en deze niet op een ander te projecteren. 26 augustus 2020 bewerkt door Thinkfree Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 8 minuten geleden zei Thinkfree: 16 minuten geleden zei Bastiaan73: 3. je gebruikte 'ze' en 'zij' maar je kunt niet toelichten wie je bedoelt. Ik concludeer dat je dit hebt getypt zonder dat je zelf weet wie je bedoelt. Anders had je het wel toegelicht. 1. Wederom een dwingend aandringen waarop ik al eerder gezegd heb 'ik moet niets en jij moet niets' waarop jij zei niet dat moet ook niet, ik heb aangegeven waarom ik dat niet verder toelicht. Waarom moet ik dit dan toelichten? Waar/op welke manier 'dwing' ik jou en door welke woorden meen jij iets te 'moeten'? Je kunt het niet toelichten omdat je het zelf niet weet. Punt. (Dat is dus wél een punt.) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Zojuist zei Bastiaan73: Waar/op welke manier 'dwing' ik jou en door welke woorden meen jij iets te 'moeten'? Je kunt het niet toelichten omdat je het zelf niet weet. Punt. (Dat is dus wél een punt.) Je blijft herhalen (moeten) terwijl het niets met mijn punt te maken had die ik wilde brengen, het heeft enkel de veronderstelling dat zij er zijn. Het tweede gedeelte van je mening is en blijft een mening gebaseerd op jou inzichten. En het waarom ik het niet wilde toelichten openbaart zich ook nu. Dat is het oneindig afsplitsen van het gemaakte punt. Dus bedankt daarvoor voor het 'respecteren' van mijn wil. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 3 minuten geleden zei Thinkfree: En het waarom ik het niet wilde toelichten openbaart zich ook nu. Goed dat het eindelijk ook tot jou door begint te dringen dat je het zelf niet weet. Ik reageer hierna niet meer in dit topic Thinkfree. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Sry voor het afwijken @Piebe volgens bastiaan gaat het nu weer goed. ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Nou, Bastiaan heet me geen welkom en gaat hier ruzie lopen maken....Tja geen idee wat voor indruk hij wil nalaten... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten