Dat beloof ik 990 Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 20 minuten geleden zei TTC: Hebben ze allerhande schema's voor bedacht, wie begrijpt nu zoiets? Die schema's zijn alleen om datgeen wat heel simpel inhoudsloos is, toch nog wat te laten lijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 19 minuten geleden zei Dat beloof ik: Die schema's zijn alleen om datgeen wat heel simpel inhoudsloos is, toch nog wat te laten lijken. Zoals je het zegt, die utopische gespletenheid is ons precies niet zo goed bevallen, zullen we nog wat getallen baren? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Op 11-7-2020 om 01:19 zei Tomega: De logica van het gezegde betreft het eerst orde op eigen zaken stellen voordat je bij een ander begint. Ze zeggen het, vergeten elementen kan je per definitie niet zelf verzinnen, maar of je dat nu grappig vindt of niet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Op 24-6-2020 om 22:04 zei Naeva: Is de bijbel het woord van God? En zo niet, wat is het woord van God dan wel? Met prentjes spijkeren we het gat dicht, met de inhoud in de put. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Op 27-5-2021 om 16:51 zei Dat beloof ik: Die schema's zijn alleen om datgeen wat heel simpel inhoudsloos is, toch nog wat te laten lijken. Kunnen ons enigszins wel verheugen in het feit dat je er nog niet over nagedacht hebt, het voordeel is echter wel dat het niet eens opvalt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten