thom 1.211 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zojuist zei Kaasjeskruid: Welke definitie jij hanteert zal mij een zorg wezen. Het gaat mij niet om de definitie, maar om de bewering. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zojuist zei thom: Het gaat mij niet om de definitie, maar om de bewering. Met de staart tussen de benen mogen zulken wat mij betreft verdwijnen, regelrecht de afgrond in. Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zojuist zei Kaasjeskruid: Met de staart tussen de benen mogen zulken wat mij betreft verdwijnen, regelrecht de afgrond in. Wie dan, en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 3 minuten geleden zei thom: Wie dan, en waarom? Als het aan mij ligt, trap ik je er persoonlijk in. Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zojuist zei Kaasjeskruid: 4 minuten geleden zei thom: Wie dan, en waarom? Als het aan mij ligt, trap ik je er persoonlijk in. Ah, en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 2 minuten geleden zei thom: Ah, en waarom? Zodat ik geen last meer van ze heb tijdens het vissen. Echter bevind ik mij in een spanningsveld. Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Zodat ik geen last meer van ze heb tijdens het vissen. Echter bevind ik mij in een spanningsveld. Ze? Je hebt het over mij nu. 12 oktober 2020 bewerkt door thom Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zojuist zei thom: Ze? Inderdaad, ze schuwen niet om de hond erop los te laten. Meestal een grote hond die hun onzekerheid compenseert. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: Ik mis het zingen Snap ik. Ik weet niet of je spotify hebt of een cd-speler? Cd-tje erin en thuis keihard meezingen. Of een youtubelijst aanmaken en die afspelen via radio of speakers. 12 oktober 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zucht.. Slaap lekker Kaasjeskruid. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zojuist zei Plume: Snap ik. Ik weet niet of je spotify hebt of een cd-speler? Cd-tje erin en thuis keihard meezingen. Of een youtubelijst aanmaken en die afspelen via radio of speakers. Dat doe ik ook. Echter met elkaar is het mooier. Ik ben eens aangesproken door een oude vrouw die vond dat ik zo fijn zing. Luidkeels, niet altijd zuiver, maar regelrecht. Zingen doe je voor een ander. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 22 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Als het aan mij ligt, trap ik je er persoonlijk in. Waar ben je nou mee bezig? Volgens mij gaat het even niet zo lekker met je. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Zojuist zei Plume: Waar ben je nou mee bezig? Volgens mij gaat het even niet zo lekker met je. Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik benoem niet voor niets dat ik ze de afgrond wel in wil trappen. Of dit verstandig is om te doen, is een tweede. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik benoem niet voor niets dat ik ze de afgrond wel in wil trappen. Of dit verstandig is om te doen, is een tweede. Oh wacht, je had het helemaal niet over Thom, maar je bedoelde met “je” de “psychopaten”. Begrijp ik ook. Is niet verstandig om te doen of te willen inderdaad. 12 oktober 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 3 minuten geleden zei Plume: Oh wacht, je had het helemaal niet over Thom, maar je bedoelde met “je” de “psychopaten”. Begrijp ik ook. Is niet verstandig om te doen of te willen inderdaad. Nee, maar wat zou je doen als er iemand met een grote hond tegenover je staat zijn hond op te hitsen tegen jezelf? Ik heb een stalen buis gepakt en ben niet benauwd om deze te gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Nee, maar wat zou je doen als er iemand met een grote hond tegenover je staat zijn hond op te hitsen tegen jezelf? Ik heb een stalen buis gepakt en ben niet benauwd om deze te gebruiken. Ik ben dan juist als een Daniël in de leeuwenkuil en dat heeft me keer op keer Zijn dienst bewezen. Wonderen bestaan. Mezelf echt op God verlaten, geloofsvertrouwen, heeft me nog nooit in de steek gelaten. Niet op arrogante wijze, maar juist in alle zwakte. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Plume: Ik ben dan juist als een Daniël in de leeuwenkuil en dat heeft me keer op keer Zijn dienst bewezen. Wonderen bestaan. Mezelf echt op God verlaten, geloofsvertrouwen, heeft me nog nooit in de steek gelaten. Niet op arrogante wijze, maar juist in alle zwakte. Jazekers heb ik gebeden tot God: laat dit aUb niet nodig zijn. 12 oktober 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 8 uur geleden zei Kaasjeskruid: Als het aan mij ligt, trap ik je er persoonlijk in. Wat een naastenliefde weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Dat beloof ik: Wat een naastenliefde weer. Dat is gericht aan de macht achter de persoon. Heb je weer wat gevonden om op te schieten? Ga toch lekker ergens anders ouwehoeren man. 13 oktober 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: Dat is gericht aan de macht achter de persoon. Heb je weer wat gevonden om op te schieten? Ga toch lekker ergens anders ouwehoeren man. Maar wat bedoel je dan weer hiermee, als het aan mij gericht was. Omdat ik je ongelooflijk ongelovig noemde? Omdat God niet in de mens kan zijn volgens jou? 13 oktober 2020 bewerkt door thom Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei thom: Maar wat bedoel je dan weer hiermee, als het aan mij gericht was. Wees niet bang, ik trap je niet de afgrond in. Op het moment van dat schrijven werd ik gewoon erg woest op de macht achter de psychopaat en jij was gewoon even de sjaak. Dat spijt me en dat had ik anders moeten formuleren. Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei Kaasjeskruid: 2 minuten geleden zei thom: Maar wat bedoel je dan weer hiermee, als het aan mij gericht was. Wees niet bang, ik trap je niet de afgrond in. Op het moment van dat schrijven werd ik gewoon erg woest op de macht achter de psychopaat en jij was gewoon even de sjaak. Dat spijt me en dat had ik anders moeten formuleren. Ik ben niet bang, maar ongerust. Want zie je mij als psychopaat of niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei thom: Ik ben niet bang, maar ongerust. Want zie je mij als psychopaat of niet. M.i. is iedereen die onder de macht van satan staat, en dat zijn er een heleboel, een psychopaat. Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei Kaasjeskruid: M.i. is iedereen die onder de macht van satan staat, en dat zijn er een heleboel, een psychopaat. Nee, dat beeld klopt niet. De macht van satan, is het onder de wet leven. En dat is in principe de hele mensheid. Plume reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei thom: Nee, dat beeld klopt niet. Wel, dat is dan jouw mening. Echter ben ik van mening dat veruit de meeste psychopaten zich bevinden buiten de muren van de psychiatrische inrichting, welke niks anders is dan een uitvergroting van de wereld en die met wereldse (lees duivelse) methoden dit probleem te lijf gaat. Ik raad een opname in dit systeem van satan dan ook ten stelligste af. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten