Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

22 minuten geleden zei Fundamenteel:

Of gij mijn antwoord niet? Beperkte rationaliteit loslaten doe je door het niet meer toe te passen op bergen, maar beginnen met kleine drempels. 

Het is als letterlijk op je dooie gemak een getuigenis geven van hoe OPS-lijders het leven beleven middels rationeel doordachte stellingen, om vervolgens een einde te maken aan het leven omdat het toch geen kat interesseert. En over enig inhoudelijk begrip geen woord, ondanks alle bewijslast die in overvloed aangeboden wordt. Het delen van ervaringskennis en inzichten vanuit het integere hart, vergeet het maar, het is je doodsvonnis tekenen. Maar liever mezelf dan te doen alsof, zelfs in overdrive omdat diep verdrongen zelfbewustzijn nu eenmaal de neiging heeft zichzelf tot expressie te willen brengen, als vanzelfsprekend uit het niets oprijzend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei TTC:

Het is als letterlijk op je dooie gemak een getuigenis geven van hoe OPS-lijders het leven beleven middels rationeel doordachte stellingen, om vervolgens een einde te maken aan het leven omdat het toch geen kat interesseert. En over enig inhoudelijk begrip geen woord, ondanks alle bewijslast die in overvloed aangeboden wordt. Het delen van ervaringskennis en inzichten vanuit het integere hart, vergeet het maar, het is je doodsvonnis tekenen. Maar liever mezelf dan te doen alsof, zelfs in overdrive omdat diep verdrongen zelfbewustzijn nu eenmaal de neiging heeft zichzelf tot expressie te willen brengen, als vanzelfsprekend uit het niets oprijzend.

Een einde maken aan het leven? Is decennia lang over een herstel lullen dan geen trage dood? Je bent gekomen te leven en leven zult ge doen tot ge tot as herleid wordt. Wat je ermee doet is compleet in uw macht. Vanaf ge u zorgen maakt over herstellen in een wereldje buiten de wereld, kunt ge dat niet op eigen kracht alleen. Het zal u drainen, het is een trage dood...

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een einde maken aan het leven? Is decennia lang over een herstel lullen dan geen trage dood? Je bent gekomen te leven en leven zult ge doen tot ge tot as herleid wordt. Wat je ermee doet is compleet in uw macht. Vanaf ge u zorgen maakt over herstellen in een wereldje buiten de wereld, kunt ge dat niet op eigen kracht alleen. Het zal u drainen, het is een trage dood...

Beperkte rationaliteit loslaten wil eigenlijk zeggen aanvullen met wat ontbreekt, om zodoende inzicht te krijgen in dat wat vergeten is en vrijwel spontaan, steeds scherper naarmate het onze aandacht geniet, een potentieel aanbiedt dat velen als ongeloofwaardig zullen percipiëren. Participatie van de GGZ is in deze niet enkel gewenst maar eerder nood om een dergelijk proces fluweelzacht te kunnen laten verlopen, en net omwille van de magnitude ook een politieke aangelegenheid. Aan deskundig en logisch doordachte redeneringen ontbreekt het echter niet, net zomin aan technische expertise die wereldwijd verspreid is. Maar wat als we nu eens bij de GGZ beginnen, ter verificatie van het geopperde, als blijk van onze intense bezorgdheid en integriteit, wat dan? In co-creatie, in veiligheid en vertrouwen, in wederzijds respect en verbondenheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei TTC:

Beperkte rationaliteit loslaten wil eigenlijk zeggen aanvullen met wat ontbreekt, om zodoende inzicht te krijgen in dat wat vergeten is en vrijwel spontaan, steeds scherper naarmate het onze aandacht geniet, een potentieel aanbiedt dat velen als ongeloofwaardig zullen percipiëren. Participatie van de GGZ is in deze niet enkel gewenst maar eerder nood om een dergelijk proces fluweelzacht te kunnen laten verlopen, en net omwille van de magnitude ook een politieke aangelegenheid. Aan deskundig en logisch doordachte redeneringen ontbreekt het echter niet, net zomin aan technische expertise die wereldwijd verspreid is. Maar wat als we nu eens bij de GGZ beginnen, ter verificatie van het geopperde, als blijk van onze intense bezorgdheid en integriteit, wat dan? In co-creatie, in veiligheid en vertrouwen, in wederzijds respect en verbondenheid.

Geen instelling of kracht ter aarde die de geest terug in de fles krijgt. Er is geen fluweelzachte transformatie. Het komt als een dief in de nacht. When the gates open it is war time. Beseft u daarin dat wij in het beestensysteem leven en dat beestensysteem ter dienste staan he :) Voor de hemel die op ons afkomt zal er geen onderscheid gemaakt worden? 

Stel u voor ge hebt alles hersteld, en daar komt een wereldramp die al uw opgebouwd kapitaal opslurpt? Wat gaat ge dan vragen aan de ggz? 

Kijk naar de krachten buiten uw aards gevang waaraan je blootgesteld bent. En gebruik ze.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geen instelling of kracht ter aarde die de geest terug in de fles krijgt. Er is geen fluweelzachte transformatie. Het komt als een dief in de nacht. When the gates open it is war time. Beseft u daarin dat wij in het beestensysteem leven en dat beestensysteem ter dienste staan he :) Voor de hemel die op ons afkomt zal er geen onderscheid gemaakt worden? Stel u voor ge hebt alles hersteld, en daar komt een wereldramp die al uw opgebouwd kapitaal opslurpt? Wat gaat ge dan vragen aan de ggz? Kijk naar de krachten buiten uw aards gevang waaraan je blootgesteld bent. En gebruik ze.

Als beperkte rationaliteit zich beperkt tot het niet weten hoe je je veters moet knopen dan is het betrekkelijk mild in de schade die je hiermee kan aanrichten, in dit geval vooral voor jezelf door telkens opnieuw tegen de vlakte te stuiken. Je omgeving zal je dan misschien met veel leedvermaak laten weten hoe dom je bent, of je gewoon een handje willen helpen, er zijn verschillen. Maar als beperkte rationaliteit wordt opgemerkt op mondiaal niveau dan spreken we plots een heel andere taal, een taal die door de betrokkenen misschien zelf niet eens in woorden kan uitgedrukt worden. Zo vergaat het een minderheid, idealiter vreedzaam en integer om hulp vragend ter vermijding van averechtse effecten die geenszins binnen hun ambities gekoesterd worden. Maar het is nu eenmaal een minderheid, weinigen begrijpen waarom ze zich zo intens zorgen maken, wat begrijpelijk is door niet over dezelfde nuchter doordachte kennis te beschikken.   

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Als beperkte rationaliteit zich beperkt tot het niet weten hoe je je veters moet knopen dan is het betrekkelijk mild in de schade die je hiermee kan aanrichten, in dit geval vooral voor jezelf door telkens opnieuw tegen de vlakte te stuiken. Je omgeving zal je dan misschien met veel leedvermaak laten weten hoe dom je bent, of je gewoon een handje willen helpen, er zijn verschillen. Maar als beperkte rationaliteit wordt opgemerkt op mondiaal niveau dan spreken we plots een heel andere taal, een taal die door de betrokkenen misschien zelf niet eens in woorden kan uitgedrukt worden. Zo vergaat het een minderheid, idealiter vreedzaam en integer om hulp vragend ter vermijding van averechtse effecten die geenszins binnen hun ambities gekoesterd worden. Maar het is nu eenmaal een minderheid, weinigen begrijpen waarom ze zich zo intens zorgen maken, wat begrijpelijk is door niet over dezelfde nuchter doordachte kennis te beschikken.   

En waarom zou gij daarbij dan de wereld op uw schouders nemen? So what dat er fouten (agenda’s) zijn die ons nog onderdrukken vandaag? Alsof er geen omweggeskes zijn, maar dan trekt ge best de rest niet met u mee. Die vertragen je alleen maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Fundamenteel:

En waarom zou gij daarbij dan de wereld op uw schouders nemen? So what dat er fouten (agenda’s) zijn die ons nog onderdrukken vandaag? Alsof er geen omweggeskes zijn, maar dan trekt ge best de rest niet met u mee. Die vertragen je alleen maar.

Begrijp je nu niet dat informatie voor iedereen beschikbaar wordt gesteld, het is gratis. Wie vertraagt hier alles? 

4 minuten geleden zei Plume:

Wat vertragen die? De door u gewenste komst van onheil?

Niets is mogelijk, alles moet kapot in de naam van Jezus, we schieten op. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Stel u voor ge hebt alles hersteld, en daar komt een wereldramp die al uw opgebouwd kapitaal opslurpt? Wat gaat ge dan vragen aan de ggz? 

Simpel, hoe het komt dat we dat al 3000 jaar kunnen vergeten zijn, waarom? 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Het komt als een dief in de nacht.

Ik doe eentje heel eenvoudig, bij deflatie dient het spontaan vrijgekomen geld vernietigd te worden. Dit is een stelling die we vaak tegenkomen in dialogen wanneer we gaan omdenken, enkel wie hierover durft door te denken komt tot heel beklijvende inzichten die als amper geloofwaardig gepercipieerd kunnen worden. Waarom beklijvend? Bij het mediteren hierover komen we immers tot de ontnuchterende bewustwording dat er principieel helemaal geen geldprobleem is, we vernietigen simpelweg geld uit het niets door de manier hoe we hierover denken. Kortom, of waarom een aantal zegt dat het verbluffend eenvoudig is om nuchter waar te nemen dat er fundamenteel iets niet klopt, simpelweg op basis van logisch redeneren, derhalve niet uit de lucht gegrepen zoals een aantal misschien wil denken. Hoe dan ook, een enkel zinnetje volstaat om anomalieën maatschappelijk te kunnen (h)erkennen, wat met de neveneffecten? Niet gezond voor mensen met een hoog empathisch vermogen, verre van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Er is geen fluweelzachte transformatie.

Inmiddels mag het duidelijk zijn dat een verklaring niet volstaat, de wereld staat immers bol van de verklaringen van waaruit we nuchter kunnen afleiden dat er iets anders aan de hand is. Op deze manier komen we tot interferentie, als nuttige informatie die niet kan doordringen tot het collectieve bewustzijn door deze te mengen met andere informatie. Ergo, als de GGZ een inhoudelijke verklaring zoekt voor het OPS-lijderschap dan is ook dat principieel eenvoudig, of we hier dan ook tegen bestand zijn een andere kwestie. In termen van licht en duisternis zouden we dus kunnen zeggen dat licht gekaapt wordt door duisternis, met inbegrip van de vele tinten grijs die een gigantisch complex aan verschillende conflicterende meningen weerspiegelen. Op deze manier wordt het voor OPS-lijders als strijden tegen een bierkaai, om zich finaal misschien van het leven te ontnemen omwille van de hartenpijn en andere emoties die deze situatie spontaan opwekt. Kortom, het is als zeggen dat er geen probleem is omwille van het alternatief, toch blijft de spreekwoordelijke mallemolen rustig verder draaien alsof allerhande alternatieven niet eens zouden bestaan. De vraag stelt zich dan ook wat iemand heeft aan een gedegen herstelonderzoek om er finaal zelf de dupe van te worden, machteloos toekijkend naar de perverse effecten die zich dagelijks ontvouwen. Zacht gezegd, het is misschien veel beter om dit niet te weten, omkeren lukt echter niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-2-2020 om 07:41 zei Fundamenteel:

Dat heet ook ontwaken. Hoewel....

Kortom, de nieuwe GGZ pretendeert vandaag om derde orde impulsen in de arena te brengen, in hoeverre inhoudelijk begrepen door ervaringswerkers in te zetten. Dit zijn psychisch kwetsbare mensen die dan zouden verwacht worden om tegen een bierkaai te gaan strijden, zelfs tegen een GGZ die het verkorten van wachtlijsten al een paradigmashift pleegt te noemen. Niet oordelend of verwijtend bedoeld maar enige ernst, medemenselijkheid en/of volwassen begrip lijkt me hier niet ongepast, het zal immers al een hele prestatie zijn om aan de GGZ-hulpverleners toe te lichten wat een paradigmashift nu precies inhoudt. Maar daar zijn nu net experten voor, en misschien ook een aantal ervaringswerkers in de GGZ die nu net OPS-lijder geworden zijn door hun herstelonderzoek ernstig te nemen, niet andersom. Anders gezegd, er is veel hoop te koesteren, net zoals heel veel voorzichtigheid omwille van 1000+1 redenen, niet in het minst hevig protest en aanverwanten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-2-2020 om 07:37 zei Fundamenteel:

Wil ik uw tabel en herstel naar de realiteit van vandaag vertalen, komen we bij mythes aan?

Herstel zie ik vaak als jongleren, als spelen met verschillende elementen en experimenteren tot er witte rook uit de schoorsteen komt. Bijna letterlijk, met inzichten die ik vandaag misschien niet relevant acht maar morgen plots het ontbrekende stuk van een puzzel blijkt, schematherapie noemt het. Heel fascinerend is het, het betekent dan ook dat we puzzelstukjes kunnen delen, net zoals we gaandeweg een andere wereld kunnen bouwen, als een blokkendoos. Is dat geen wonder, dat het überhaupt kan? Stel je dat voor, dat we het leuk gaan vinden om dat samen te doen, niet opgelegd maar spontaan omdat we het willen doen. O, rust, vrede en sereniteit, wat hunker ik naar je, zo gewoon, speels en frivool.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-12-2019 om 15:27 zei nikie90:

Narcisme? In positieve zin hoef je nergens over te oordelen als je het niet begrijpt, dat is dan te impulsief reageren? 

Als er binnen het OPS-lijderschap nog enige vorm van humor gevonden kan worden dan zou dat zijn dat ik vroeger m’n grootste vijand was, als gewezen financieel manager dan nog. Het zou me daarom enorm plezieren dat mensen stoppen met dat goedbedoelde advies loslaten, zelfs mensen die volstrekt niets van monetaire stelsels kennen die niet kunnen weten waar dat nu precies over gaat. Ervaring leert, de impact van loslaten kan best niet onderschat worden en ik ben altijd in om een weekje te ruilen van hoofd, zo kan je dat zelf ook eens ervaren. Geen verwijt overigens, ik was vroeger namelijk m’n grootste vijand en herinner me die oude ik nog goed, mag ik dan het advies loslaten ook een keertje retour sturen? Of is dat een brug te ver als ervaringswerker in de GGZ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Plume:

Wat vertragen die? De door u gewenste komst van onheil?

Als ge de wereld met uzelf wilt meetrekken, gaat ge op uw sterfbed te weten komen dat je een dood paard trok. Dus als je iets wilt, doe het dan zonder op de wereld te wachten. Die gaat er echt niet anders op worden door wat te lullen op credible neen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als ge de wereld met uzelf wilt meetrekken, gaat ge op uw sterfbed te weten komen dat je een dood paard trok. Dus als je iets wilt, doe het dan zonder op de wereld te wachten. Die gaat er echt niet anders op worden door wat te lullen op credible neen. 

Hoe negatief kan een mens zijn? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus als je iets wilt, doe het dan zonder op de wereld te wachten.

Als realisme betekent nuchter naar de wereld kijken dan is dat misschien moeilijker dan we denken, niet in het minst wanneer we het vigerende wereldbeeld afzetten tegen andere wereldbeelden die in potentie kiemen. Het is net hierin dat veel symptomen van het OPS-lijderschap kunnen teruggevonden worden, met als kers op de taart het kennis nemen van heel wat alternatieven die door het grote publiek veel minder gekend zijn. Dit laat nuchter en rationeel doordacht besluiten dat we in een haast absurde wereld leven, als een wereld waar de bommen en granaten ons langs de oren vliegen, en een wereld in opmars die slechts succes kan hebben als een vreedzame kritische massa een en ander bekrachtigt. Voeg hier aan toe een aantal citaten van diverse wetenschappers en het valt onmiddellijk op hoe immens groot de kenniskloof is, net zoals de bewustzijnskloof. En ja, ook de inkomenskloof is strikt theoretisch geen probleem, is het dan louter een cultureel probleem of een combinatie van alles? Realisme is op basis van deze expositie als een dubbeltje op z’n kant, maak ik me dan onterecht zorgen over het verdere verloop? Als we nog mogen spreken over overweldiging en overprikkelingen, zou het dan ook niet kunnen dat het een met het ander te maken heeft op een dieper gelegen bewustzijnsniveau? Intuïtie? Vergeef me, ik bedenk dit niet zelf, ik hoop enkel van harte dat een en ander fluweelzacht mag verlopen, zelfs al is dat roepen in de woestijn, als een halve gare die misschien beter niet aan een herstelonderzoek was begonnen. Hoop en wanhoop, hartenpijn en verdriet, angst en zorg, weerzin en onbegrip. Ervaringswerkers in de GGZ, wachtlijsten verkorten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-2-2020 om 10:58 zei Fundamenteel:

Ik heb het nooit overstegen, enkel eigen overtuigingen....

Waar mensen het soms gaan zoeken tart alle verbeelding, ken je dat, DNA en RNA? RNA speelt een belangrijke rol in het coderen, overbrengen, reguleren, interpreteren en tot expressie brengen van genen. Middels introspectie zouden we dan onze eigen genen kunnen gaan onderzoeken en transformeren, neem ik vrijpostig even aan. Een aantal stelt hierover dat er zelfs een godsgen tussen zit, meerbepaald de vesicular monoamine transporter 2 (VMAT2). Echt, ik wou het eenvoudig houden, optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen volstaat immers om aan te tonen dat verschillende manieren van denken ook leiden tot andere uitkomsten. Herstel, er zijn binnenwegen en omwegen, fascinerend is het. Het zal aan mij liggen maar heel soms heb ik de indruk dat we iets over het hoofd zien, dat wat vanzelfsprekend lijkt maar schijnbaar niet is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei TTC:

Hoe negatief kan een mens zijn? 

Dat was niet negatief. Noch is het destructief te waarschuwen voor wat boven ons hoofd hangt.

Kak stinkt naar kak en rozen naar rozen. Simpel.

3 minuten geleden zei TTC:

Waar mensen het soms gaan zoeken tart alle verbeelding, ken je dat, DNA en RNA? RNA speelt een belangrijke rol in het coderen, overbrengen, reguleren, interpreteren en tot expressie brengen van genen. Middels introspectie zouden we dan onze eigen genen kunnen gaan onderzoeken en transformeren, neem ik vrijpostig even aan. Een aantal stelt hierover dat er zelfs een godsgen tussen zit, meerbepaald de vesicular monoamine transporter 2 (VMAT2). Echt, ik wou het eenvoudig houden, optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen volstaat immers om aan te tonen dat verschillende manieren van denken ook leiden tot andere uitkomsten. Herstel, er zijn binnenwegen en omwegen, fascinerend is het. Het zal aan mij liggen maar heel soms heb ik de indruk dat we iets over het hoofd zien, dat wat vanzelfsprekend lijkt maar schijnbaar niet is.

En waarom moet het dan via uw weg als er verschillende wegen zijn? Waarom zou nationalisme falen? Let wel, daarbij de Vlaamse onafhankelijkheid hè. Er komt een geldstroom van miljarden euro's vrij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat was niet negatief. Noch is het destructief te waarschuwen voor wat boven ons hoofd hangt. Kak stinkt naar kak en rozen naar rozen. Simpel. En waarom moet het dan via uw weg als er verschillende wegen zijn? Waarom zou nationalisme falen? Let wel, daarbij de Vlaamse onafhankelijkheid hè. Er komt een geldstroom van miljarden euro's vrij.

Door al je waarschuwingen krijgen mensen niet eens de kans meer om de alternatieven aandachtig te beschouwen en elaboreren, wat vervolgens allemaal onmogelijk is volgens jou. Maar we zijn niet negatief, het is allemaal kak en stront om vervolgens de gekende propaganda weer te lanceren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei TTC:

Herstel zie ik vaak als jongleren, als spelen met verschillende elementen en experimenteren tot er witte rook uit de schoorsteen komt. Bijna letterlijk, met inzichten die ik vandaag misschien niet relevant acht maar morgen plots het ontbrekende stuk van een puzzel blijkt, schematherapie noemt het. Heel fascinerend is het, het betekent dan ook dat we puzzelstukjes kunnen delen, net zoals we gaandeweg een andere wereld kunnen bouwen, als een blokkendoos. Is dat geen wonder, dat het überhaupt kan? Stel je dat voor, dat we het leuk gaan vinden om dat samen te doen, niet opgelegd maar spontaan omdat we het willen doen. O, rust, vrede en sereniteit, wat hunker ik naar je, zo gewoon, speels en frivool.

Honestly?

En als iedereen door heeft wat de puzzel werkelijk inhoudt, gaan ze dat in dank aannemen? Zie wat ze met Jezus deden.

Fuck them all ttc. All.

1 minuut geleden zei TTC:

Door al je waarschuwingen krijgen mensen niet eens de kans meer om de alternatieven aandachtig te beschouwen en elaboreren, wat vervolgens allemaal onmogelijk is volgens jou. Maar we zijn niet negatief, het is allemaal kak en stront om vervolgens de gekende propaganda weer te lanceren. 

Er is geen alternatief op wat komt behalve naar een ander planeet reizen. De eindtijd nadert, deze samenleving en de menselijke soort an sich is al voorbij haar expiratiedatum. 

De reset, de onafhankelijkheid, helikoptergeld etc gaan de elementen niet tegenhouden. Alles is volbracht en voorbij het kantelpunt. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Honestly? En als iedereen door heeft wat de puzzel werkelijk inhoudt, gaan ze dat in dank aannemen? Zie wat ze met Jezus deden. Fuck them all ttc. All.

Heb je dat lijstje al gemaakt, dat zou de dialoog kunnen faciliteren, meen ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei TTC:

Heb je dat lijstje al gemaakt, dat zou de dialoog kunnen faciliteren, meen ik.

Maar er is geen lijstje. En ook geen negativisme. Er is enkel mijn mening die subjectief en verwerpbaar is.

Doch is het zo dat economische herstellen tijdelijk soelaas brengen. Zeker als een zonnestorm ons elektrisch grid en telecommunicatie treft. Dat kostte in het verleden miljarden euro's, maar ons magnetisch veld is nu veel zwakker. Dan komen daar nog massaal kankers bij als het aanhoudt, oogsten die mislukken, ...

Dan nog wereldoorlog 3, die quasi begonnen is he.

De elite zag het decennia op voorhand afkomen en de vermoedens worden in het nu bevestigd. Terwijl die ons afripten zichzelf veilige bunkers te bouwen, wilt gij dat beestensysteem redden... Een beestensysteem dat letterlijk de grond van onze schoenen steelt om zichzelf steeds verder uit te breiden. (Baggeren voor bouw) Een beestensysteem die mij zegt wat te eten, drinken, blowenn en wie ik moet haten en moet liefhebben? 

Ik zal nooit meelopen in zoiets. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

En als iedereen door heeft wat de puzzel werkelijk inhoudt, gaan ze dat in dank aannemen?

Schopenhauer zei dat elke waarheid in drie fasen komt, wellicht zijn er dan ook mensen die nooit voorbij de eerste twee geraken. Op deze manier lijkt het logisch om te veronderstellen dat enkelingen de meerderheid het zicht op de derde fase onthouden, met inbegrip van diegenen die er nooit aandacht voor hebben.

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Maar er is geen lijstje. En ook geen negativisme. Er is enkel mijn mening die subjectief en verwerpbaar is. Doch is het zo dat economische herstellen tijdelijk soelaas brengen. Zeker als een zonnestorm ons elektrisch grid en telecommunicatie treft. Dat kostte in het verleden miljarden euro's, maar ons magnetisch veld is nu veel zwakker. Dan komen daar nog massaal kankers bij als het aanhoudt, oogsten die mislukken, ... Dan nog wereldoorlog 3, die quasi begonnen is he. De elite zag het decennia op voorhand afkomen en de vermoedens worden in het nu bevestigd. Terwijl die ons afripten zichzelf veilige bunkers te bouwen, wilt gij dat beestensysteem redden... Een beestensysteem dat letterlijk de grond van onze schoenen steelt om zichzelf steeds verder uit te breiden. (Baggeren voor bouw) Ik zal nooit meelopen in zoiets. 

Over welk lijstje heb je het?

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei TTC:

Schopenhauer zei dat elke waarheid in drie fasen komt, wellicht zijn er dan ook mensen die nooit voorbij de eerste twee geraken. Op deze manier lijkt het logisch om te veronderstellen dat enkelingen de meerderheid het zicht op de derde fase onthouden, met inbegrip van diegenen die er nooit aandacht voor hebben.

Over welk lijstje heb je het?

Ik weet niet eens over welk lijstje jij het hebt, dus er is geen gemaakt. Die puzzelstukken? Wat we over het hoofd zagen? Niet iedereen is mee op uwe flow en al zeker niet om 8h 's morgens. :)

 

19 minuten geleden zei TTC:

Schopenhauer zei dat elke waarheid in drie fasen komt, wellicht zijn er dan ook mensen die nooit voorbij de eerste twee geraken. Op deze manier lijkt het logisch om te veronderstellen dat enkelingen de meerderheid het zicht op de derde fase onthouden, met inbegrip van diegenen die er nooit aandacht voor hebben.

Over welk lijstje heb je het?

Bereid vermoord te worden voor je waarheid voor de mensen na u? Ik ken er persoonlijk maar 3 die het sterven waard zijn. Wat het ook geworden is. Op leven en dood. Omvolking = white genocide.

Wat trouwens een vette nuance gaat krijgen in 2020, al die genocides. We zijn die van ww2 beu gezien, alsof dat de enige was...en is.

Laten we de waarheid eens onverbloemd tonen, maar ook niet meer te impulsief. Buckle up.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid