Spring naar bijdragen

Waar gaat dit forum naartoe?


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dagelijks irl met moslims en dagelijks online met ex moslims via social media. 

Voetnoot: ook ik kom goed overeen met mijn moslimburen. Maar zij bepalen de islam niet. De koran doet dat. Alleen de sjiïeten interpreteren de koran naar tijd, soennieten lezen het letterlijk voor alle tijden. Extra info: quasi 90% van de Europese moslims zijn soennieten. Althans voor de massa migratie. 

Praat je dan ook bijvoorbeeld over Jezus met ze? Die zij zien als Isa, een profeet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Populisme (van het Latijnse populus, "volk") is een politieke stijl (soms een ideologie genoemd) waarin de centrale tegenstelling die tussen "het volk" en "de elite" is, en waarbij de populist de kant

Op dit moment behoor jij met 7797 berichten toch ook tot de veel-posters. Wat let je een interessant onderwerp te plaatsen? Negeer onderwerpen die jou niet interesseert, start discussies die jou inter

Er lijkt een vreemd soort tolerantie te bestaan van linkse, globalistische anti-theïsten voor de islam. Dit uiterst bijzondere verschijnsel is al door verschillende onderzoekers benoemd. Misschien is

1 minuut geleden zei Bastiaan73:

Praat je dan ook bijvoorbeeld over Jezus met ze? Die zij zien als Isa, een profeet? 

Heb ik eens gedaan ja. Wat was die verschoten dat ik hem de referenties uit de koran kon geven. Lees eens zelf hoe beknot Jezus' verhaal in de koran wordt weergegeven. 

En hoe dat niet aardt met het NT. 

Ik focus me vooral op de profetieën van onze Messias. Die waarschuwde voor de valse profeet en geest van de anti christ. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Mullog:

Ik heb de indruk dat de laatste tijd veel onderwerpen richting populisme en anti-islam gedreven worden. Met name door de (vaak massale) inbreng van @Fundamenteel

Wat ik mij afvraag is of anderen ook deze indruk hebben.

Wat is dit voor steukerij!? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik focus me vooral op de profetieën van onze Messias. Die waarschuwde voor de valse profeet en geest van de anti christ. 

Inderdaad. Ik denk dat nazi-Duitsland een voorbode was van de komende anti-christ. De islam zal de veroorzaker zijn van een verbod op religie of een "one world religion". Je mag tegenwoordig amper nog zeggen dat moslims een aanslag gepleegd hebben. Wat wel toegestaan is dat personen uit een radicale relgieuze groepering een aanslag gepleegd hebben. In dat opzicht leven we gewoon weer in de jaren '30 van de vorige eeuw. Ik ben benieuwd wanneer er een aanslag gepleegd wordt met een nucleair wapen, en half Parijs is vernietigd, hoe men dan reageert. Het is niet de vraag OF zoiets gaat gebeuren, het is de vraag WANNEER het gaat gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei WdG:

Inderdaad. Ik denk dat nazi-Duitsland een voorbode was van de komende anti-christ. De islam zal de veroorzaker zijn van een verbod op religie of een "one world religion". Je mag tegenwoordig amper nog zeggen dat moslims een aanslag gepleegd hebben. Wat wel toegestaan is dat personen uit een radicale relgieuze groepering een aanslag gepleegd hebben. In dat opzicht leven we gewoon weer in de jaren '30 van de vorige eeuw. Ik ben benieuwd wanneer er een aanslag gepleegd wordt met een nucleair wapen, en half Parijs is vernietigd, hoe men dan reageert. Het is niet de vraag OF zoiets gaat gebeuren, het is de vraag WANNEER het gaat gebeuren.

Broeder, je spreekt helemaal mijn taal. One world order, one world religion. Afgaande op de signalen waar politici beweren dat islam Europa toebehoort, het onze toekomst is; weten we waar we zijn volgens de profetieën. 

Moslims in het oosten geven al zelf aan dat ze naar hier komen om Europa over te nemen. Khadaffi zei al dat moslims Europa via de baarmoeder zullen veroveren. Of gedenk Erdogan die de moskee als barakken zag en later een arsenaal aan wapens in Duitse moskeeën werd gevonden? Mainstreamers vernamen daar wellicht niets van.  De democratie keert zich tegen ons, zodanig dat referenda geen baat meer hebben enkele decennia van nu. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dagelijks irl met moslims en dagelijks online met ex moslims via social media. 

Voetnoot: ook ik kom goed overeen met mijn moslimburen. Maar zij bepalen de islam niet. De koran doet dat. Alleen de sjiïeten interpreteren de koran naar tijd, soennieten lezen het letterlijk voor alle tijden. Extra info: quasi 90% van de Europese moslims zijn soennieten. Althans voor de massa migratie. 

U doet net alsof moslims zijn onder te verdelen in sjiieten en soennieten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Of gedenk Erdogan die de moskee als barakken zag en later een arsenaal aan wapens in Duitse moskeeën werd gevonden? Mainstreamers vernamen daar wellicht niets van.

U hebt het de hele tijd over concreet zijn.
Wanneer was dat en bij welke moskee.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

U doet net alsof moslims zijn onder te verdelen in sjiieten en soennieten.

Neen, als we over Europese moslims spreken beperken we ons best tot soennieten. Daar ze de meerderheid vormen. :D

Dat zeg ik toch niet, wat de meerderheid is.
Zijn ze hierin onder te verdelen, was de vraag, want dat suggereert U.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Broeder, je spreekt helemaal mijn taal. One world order, one world religion. Afgaande op de signalen waar politici beweren dat islam Europa toebehoort, het onze toekomst is; weten we waar we zijn volgens de profetieën. 

Moslims in het oosten geven al zelf aan dat ze naar hier komen om Europa over te nemen. Khadaffi zei al dat moslims Europa via de baarmoeder zullen veroveren. Of gedenk Erdogan die de moskee als barakken zag en later een arsenaal aan wapens in Duitse moskeeën werd gevonden? Mainstreamers vernamen daar wellicht niets van.  De democratie keert zich tegen ons, zodanig dat referenda geen baat meer hebben enkele decennia van nu. 

Het is de waarheid. Of de anti-christ uit de islam komt, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de islam een grote rol gaat spelen. Iedere serieuze moslim wil de vernietiging van Israel. Tevens wordt er vaak met twee maten gemeten. Ik geef een voorbeeld:

Wanneer ik mijn afschuw uitspreek over het misbruik van kinderen door een priester, geven al mijn katholieke vrienden mij gelijk. Ook zij spreken hun afschuw uit over kindermisbruik. Wanneer ik mijn afschuw uitspreek over het misbruik van kinderen door Mohammed, moet ik oppassen. Niet alleen moslims worden kwaad, maar ook ongelovigen betichten mij van respectloze uitspraken over de "profeet". De wereld op zijn kop.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

U hebt het de hele tijd over concreet zijn.
Wanneer was dat en bij welke moskee.

Het zou u echt verbeteren dat eerst eens zelf na te gaan? 

https://www.google.com/amp/s/www.express.co.uk/news/world/684623/Islamist-extremists-hide-huge-stockpile-of-weapons-near-German-mosque/amp

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2270642.stm

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

U hebt het de hele tijd over concreet zijn.
Wanneer was dat en bij welke moskee.

Het zou u echt verbeteren dat eerst eens zelf na te gaan? 

Dat doe ik dan ook, door bij U te vragen waar U op doelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

U hebt het de hele tijd over concreet zijn.
Wanneer was dat en bij welke moskee.

Dat zeg ik toch niet, wat de meerderheid is.
Zijn ze hierin onder te verdelen, was de vraag, want dat suggereert U.

Suggereer ik dat echt? Zij zijn de dominerende groepen. Soefisten zijn marginaal klein.

4 minuten geleden zei WdG:

Het is de waarheid. Of de anti-christ uit de islam komt, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de islam een grote rol gaat spelen. Iedere serieuze moslim wil de vernietiging van Israel. Tevens wordt er vaak met twee maten gemeten. Ik geef een voorbeeld:

Wanneer ik mijn afschuw uitspreek over het misbruik van kinderen door een priester, geven al mijn katholieke vrienden mij gelijk. Ook zij spreken hun afschuw uit over kindermisbruik. Wanneer ik mijn afschuw uitspreek over het misbruik van kinderen door Mohammed, moet ik oppassen. Niet alleen moslims worden kwaad, maar ook ongelovigen betichten mij van respectloze uitspraken over de "profeet". De wereld op zijn kop.

Ik weet ook niet waaruit de anti christ zal komen. Wel vermoed ik dat het een vrouw zal zijn, antoniem van de zoon.

inderdaad, de wereld op zijn kop. Maar het tij keert broeder, sneller dan ooit tevoren. In Antwerpen hebben wij ons nooit laten doen door moslims en hier praten ze gewoon plat Antwerps :) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Willempie:

Voor de oplettende lezer en hoorder zijn de overdadige bijvoeglijke naamwoorden die tegenwoordig bij het nieuws lijken te horen een teken aan de wand.

Wat verwacht je Willem.. 

Trouwelozen! Beseft u dan niet dat vriendschap met de wereld vijandschap jegens God betekent? Wie bevriend wil zijn met de wereld, maakt zich tot vijand van God. Jakobus 4:4

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Suggereer ik dat echt? Zij zijn de dominerende groepen. Soefisten zijn marginaal klein.

Ik weet ook niet waaruit de anti christ zal komen. Wel vermoed ik dat het een vrouw zal zijn, antoniem van de zoon.

inderdaad, de wereld op zijn kop. Maar het tij keert broeder, sneller dan ooit tevoren. In Antwerpen hebben wij ons nooit laten doen door moslims en hier praten ze gewoon plat Antwerps :) 

Het tij keert, maar de wereld wordt steeds donkerder en donkerder.... Troost je: Zijn Koninkrijk kome..... en wij zijn nu al Hemelburgers met de enige ware Koning!

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat doe ik dan ook, door bij U te vragen waar U op doelt.

Verdraai het dan niet naar eigen onkunde maar poog in context te blijven. Ik suggereerde niets, u suggereer dat ik dat suggereerde. Er staat nog een post van mij naar u open meneer de concrete.

2 minuten geleden zei WdG:

Maar wat dan nog? Verdiep je eens in de eindtijd, en lees eens wat de Bijbel erover zegt! De islam is de grootste vijand van Israel!

Ja dat weet zelfs de goddeloze he :D

1 minuut geleden zei WdG:

Het tij keert, maar de wereld wordt steeds donkerder en donkerder.... Troost je: Zijn Koninkrijk kome..... en wij zijn nu al Hemelburgers met de enige ware Koning!

Predestinatie. Zo heb ik mijn rol reeds gespeeld. The word is out. De islam = fascisme

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

U hebt het de hele tijd over concreet zijn.
Wanneer was dat en bij welke moskee.

Het zou u echt verbeteren dat eerst eens zelf na te gaan? 

https://www.google.com/amp/s/www.express.co.uk/news/world/684623/Islamist-extremists-hide-huge-stockpile-of-weapons-near-German-mosque/amp

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2270642.stm

Ik vraag U wanneer dat was en bij welke moskee het wapenarsenaal werd gevonden.
Ik vroeg U niet wie Erdogan is (2e link) en de 1e link geeft ook geen antwoord.

U komt dus weer eens met een bericht (later een arsenaal aan wapens in Duitse moskeeën werd gevonden? Mainstreamers vernamen daar wellicht niets van.)  waarvan u niets kunt aantonen.  Maar kom, ik geef u een herkansing.
Doe voor wat u van anderen ook steeds verlangt: wees eens concreet. 
Ik vermoed dat U dit niet kunt.
 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Ik vraag U wanneer dat was en bij welke moskee.
Ik vroeg U niet wie Erdogan is (2e link) en de 1e link geeft ook geen antwoord.

U komt dus weer eens met een bericht (later een arsenaal aan wapens in Duitse moskeeën werd gevonden? Mainstreamers vernamen daar wellicht niets van.)  waarvan u niets kunt aantonen.  Maar kom, ik geef u een herkansing.
Doe voor wat u van anderen ook steeds verlangt: wees eens concreet. 

Het was nabij de moskee. Dat heb ik pas gezien nadat ik de link deelde. Maar is ook al even geleden he, ik verwerk 1000 pagina’s per dag. Ik kan niet ieder detail onthouden. Maar er zijn dus wel degelijk tonnen wapens gevonden en een granaat of,illegaal vuurwapen is voor 1 ieder met connecties in handbereik. Meer dan ooit tevoren. Wie nam die markt over denk je? Alle markten (drugs/wapens/etc) zijn verschoven naar islamitische netwerken. Ik kan dat helaas niet staven omdat ik dat irl opmerkte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik vraag U wanneer dat was en bij welke moskee.
Ik vroeg U niet wie Erdogan is (2e link) en de 1e link geeft ook geen antwoord.

U komt dus weer eens met een bericht (later een arsenaal aan wapens in Duitse moskeeën werd gevonden? Mainstreamers vernamen daar wellicht niets van.)  waarvan u niets kunt aantonen.  Maar kom, ik geef u een herkansing.
Doe voor wat u van anderen ook steeds verlangt: wees eens concreet. 

Het was nabij de moskee. Dat heb ik pas gezien nadat ik de link deelde. Maar is ook al even geleden he, ik verwerk 1000 pagina’s per dag. Ik kan niet ieder detail onthouden. Maar er zijn dus wel degelijk tonnen wapens gevonden en een granaat of,illegaal vuurwapen is voor 1 ieder met connecties in handbereik. Meer dan ooit tevoren. Wie nam die markt over denk je? Alle markten (drugs/wapens/etc) zijn verschoven naar islamitische netwerken. Ik kan dat helaas niet staven omdat ik dat irl opmerkte.

U had het over een arsenaal dat in Duitse moskeeen werd aangetroffen. 

Citaat

een arsenaal aan wapens in Duitse moskeeën werd gevonden? Mainstreamers vernamen daar wellicht niets van.

Wanneer was dat en in welke moskee.
U kunt dit niet duiden, en wel om slechts één reden: het is nooit gebeurd.
Ik daag U uit, weerleg mij door duidelijk zijn: wanneer en waar.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Het was nabij de moskee. Dat heb ik pas gezien nadat ik de link deelde. Maar is ook al even geleden he, ik verwerk 1000 pagina’s per dag. Ik kan niet ieder detail onthouden. Maar er zijn dus wel degelijk tonnen wapens gevonden en een granaat of,illegaal vuurwapen is voor 1 ieder met connecties in handbereik. Meer dan ooit tevoren. Wie nam die markt over denk je? Alle markten (drugs/wapens/etc) zijn verschoven naar islamitische netwerken. Ik kan dat helaas niet staven omdat ik dat irl opmerkte.

Is er nog moderatie eigenlijk op dit forum? Soms moeten mensen tegen zichzelf in bescherming genomen worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

U had het over een arsenaal dat in Duitse moskeeen werd aangetroffen. 

Wanneer was dat en in welke moskee.
U kunt dit niet duiden, en wel om slechts één reden: het is nooit gebeurd.
Ik daag U uit, weerleg mij door duidelijk zijn: wanneer en waar.

Verschil tussen u en mij is dat ik mij fout durf toegeven. Zoals ik reeds zei: het was nabij de moskee. Lijkt minder erg, maar ze bereiden zich wel degelijk op iets voor of er had nooit zulk arsenaal gevonden geweest. 

De context is het effect van de islam en de jihad, niet dat het 5km verder gevonden werd. Dat was mijn vergissing wat ik ook beken. Ge kunt me daar voor veroordelen en dan aan de rest voorbij gaan. Uw keuze.

15 minuten geleden zei Quest:

Is er nog moderatie eigenlijk op dit forum? Soms moeten mensen tegen zichzelf in bescherming genomen worden. 

Somebody please think of the children.

10 minuten geleden zei Nicky O:

Beste mensen, weest toch niet gevoelig voor angst-zaaierij en media-geneuzel.  Wij zijn gered en hebben het eeuwig leven in Christus!

Vreest niet broeders en laat u niet gek maken.

 

Ben je bereid daarvoor je continent af te geven en te sterven? Je kinderen daarin achter te laten?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wees eerlijk met mij aub.

is uw geloof zo groot te betrouwen in de huidige gang van zaken? Zodanig dat je uw kroost er aan toevertouwt?

Beste Fundamenteel (ik zou u trouwens veel liever aanspreken met uw echte naam, desnoods voorletter), ik ben eerlijk. Mijn geloof en vertrouwen zijn zo groot dat ik ervoor kies om niet in angst te leven. Ik bid iedere dag met mijn zoontje en ik geloof dat ook hij gered is door Christus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid