Spring naar bijdragen

Waar gaat dit forum naartoe?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Nicky O:

Beste Fundamenteel (ik zou u trouwens veel liever aanspreken met uw echte naam, desnoods voorletter), ik ben eerlijk. Mijn geloof en vertrouwen zijn zo groot dat ik ervoor kies om niet in angst te leven. Ik bid iedere dag met mijn zoontje en ik geloof dat ook hij gered is door Christus. 

Bent U bereid (met Efeziërs in beraad te nemen) hem achter te laten in het huidige Nederland/Belgie? Gezien door de ogen van een grootstad? (Die dan veelal de federale verkiezingen bepalen)

ja of neen?

bewerkt door Fundamenteel
Zonder = met. Verdoofd like hell :)
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Populisme (van het Latijnse populus, "volk") is een politieke stijl (soms een ideologie genoemd) waarin de centrale tegenstelling die tussen "het volk" en "de elite" is, en waarbij de populist de kant

Op dit moment behoor jij met 7797 berichten toch ook tot de veel-posters. Wat let je een interessant onderwerp te plaatsen? Negeer onderwerpen die jou niet interesseert, start discussies die jou inter

Er lijkt een vreemd soort tolerantie te bestaan van linkse, globalistische anti-theïsten voor de islam. Dit uiterst bijzondere verschijnsel is al door verschillende onderzoekers benoemd. Misschien is

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Bent U bereid (zonder Efeziërs in beraad te nemen) hem achter te laten in het huidige Nederland/Belgie? Gezien door de ogen van een grootstad? (Die dan veelal de federale verkiezingen bepalen)

ja of neen?

Ja. Wij kunnen niet vluchten voor de wereld.

Manneke. O n t h e c h t   u

Hymne:

De dag rijst rood in het verschiet, de hemel zingt het hoogste lied,de aarde juicht uit alle macht, de hel barst los in jammerklacht.

Omdat de Koning komt en stoot, de deuren open van de dood, bevrijdend uit de lange nacht, het volk dat in het duister wacht. Die lag besloten met een steen, een wacht soldaten erom heen, stijgt uit het graf en triomfeert in al zijn pracht. De Heer regeert.

 Nu zijn de tranen en de pijn voorbij. De dood zal niet meer zijn. Een stralende engel kondigt aan: de Heer is waarlijk opgestaan.

Vooralsnog.. zalig paasoctaaf!

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Fundamenteel:
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

U had het over een arsenaal dat in Duitse moskeeen werd aangetroffen. 

Wanneer was dat en in welke moskee.
U kunt dit niet duiden, en wel om slechts één reden: het is nooit gebeurd.
Ik daag U uit, weerleg mij door duidelijk zijn: wanneer en waar.

Verschil tussen u en mij is dat ik mij fout durf toegeven. Zoals ik reeds zei: het was nabij de moskee. Lijkt minder erg, maar ze bereiden zich wel degelijk op iets voor of er had nooit zulk arsenaal gevonden geweest. 

De context is het effect van de islam en de jihad, niet dat het 5km verder gevonden werd. Dat was mijn vergissing wat ik ook beken. Ge kunt me daar voor veroordelen en dan aan de rest voorbij gaan. Uw keuze.

Wanneer was het en om welke moskee gaat het. Is dat nu zo'n lastige vraag. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Nicky OStel iedereen zei des tijd: we kunnen niet vluchten voor het nazisme?

of als onze koene kruisridders zeiden: islam wil Europa overnemen broeders, maar we kunnen niet vluchten van de wereld.

als dat toen de logica was, hadden wij ooit het concept vrijheid gekend? Of tenminste datgene er ooit het meeste dichtbij kwam? Wees gewoon eerlijk vanuit jezelf met me aub.

5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Wanneer was het en om welke moskee gaat het. Is dat nu zo'n lastige vraag. 

Lees het nog eens opnieuw en probeer je de leerstof lager onderwijs begrijpend lezen te herinneren. Ik missprak mij. Het staat er. Dit is de 3e maal dat ik u dit toelicht.

https://www.newenglishreview.org/blog_direct_link.cfm?blog_id=67353

lees de kop, daar staat “in mosque” en later in context “near mosque” Honest mistake. Niet waar?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

OStel iedereen zei des tijd: we kunnen niet vluchten voor het nazisme?

of als onze koene kruisridders zeiden: islam wil Europa overnemen broeders, maar we kunnen niet vluchten van de wereld.

als dat toen de logica was, hadden wij ooit het concept vrijheid gekend? Of tenminste datgene er ooit het meeste dichtbij kwam? Wees gewoon eerlijk vanuit jezelf met me aub.

Ik ben en blijf eerlijk. Laat de woorden 'eeuwig' en 'vergeving' toch eens op u inwerken.. doe eens rustig. En als dat moeite kost, zoek een fijne geestelijke om regelmatig mee te babbelen.

Ik blijf het zeggen. Totdat u het hoort in uw slaap. Onthecht u. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Nicky O:

Ik ben en blijf eerlijk. Laat de woorden 'eeuwig' en 'vergeving' toch eens op u inwerken.. doe eens rustig. En als dat moeite kost, zoek een fijne geestelijke om regelmatig mee te babbelen.

Ik blijf het zeggen. Totdat u het hoort in uw slaap. Onthecht u. 

Wat als men nazisme niet versloeg of de islamitische invasies afweerde? Gaan we rekenen op feiten of geloof?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar de levenden blijven achter met de gevolgen van onze keuzes.

Ook voor hen is er leven in Christus!

1 minuut geleden zei thom:

Nicky doelt op het veranderen van jezelf, en Fundamenteel op veranderen van de wereld

Ik zeg altijd.. Er zijn 3 zaken in het leven. Mijn zaak. Jouw zaak. En de zaak van God.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei thom:

Hoeveel wegen moet ik aflopen om steeds op mijnzelfde predestinatie uit te komen? Ik ben nationalist. De JG ontnamen me dit niet, de Evangelisten ontnemen me dit niet. Ik ben dat. Ik ben een Vlaamse Europeaan die geen islamitische toestanden wenst, mag het?

5 minuten geleden zei Nicky O:

Ook voor hen is er leven in Christus!

Ik zeg altijd.. Er zijn 3 zaken in het leven. Mijn zaak. Jouw zaak. En de zaak van God.

Zonder kruistochten niet, dan was men seksslaaf voor de moslim en uw zoon onthoofd als die Christus voor mohammed plaatst.

dank u kruistochten. Zo nu ook, dank u nationalisten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoeveel wegen moet ik aflopen om steeds op mijnzelfde predestinatie uit te komen? Ik ben nationalist. De JG ontnamen me dit niet, de Evangelisten ontnemen me dit niet. Ik ben dat. Ik ben een Vlaamse Europeaan die geen islamitische toestanden wenst, mag het?

Citaat uit artikel van Thom: ...Het was niet de wereld die me dwarszat, maar de opvatting die ik erover had. Ik heb geleerd om hem te accepteren zonder hem te veroordelen, totaal en onvoorwaardelijk.

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

mijnzelfde predestinatie

Hoe kom je hier nou weer bij??

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Nicky O:

Citaat uit artikel van Thom: ...Het was niet de wereld die me dwarszat, maar de opvatting die ik erover had. Ik heb geleerd om hem te accepteren zonder hem te veroordelen, totaal en onvoorwaardelijk.

Hoe moet ik de christenvervolging dan opvatten? Die anti christenen geloven en gaan geloven dat we het zelf zochten omdat een eenzaat niet christelijk handelde? Dit is de huidige visie en ik pas mij daar nooit op aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoe moet ik de christenvervolging dan opvatten? Die anti christenen geloven en gaan geloven dat we het zelf zochten omdat een eenzaat niet christelijk handelde? Dit is de huidige visie en ik pas mij daar nooit op aan.

beperk u tot uw eigen zaak

Wees niet bang, want ik ben bij je,
vrees niet, want ik ben je God.
Ik zal je sterken, ik zal je helpen,
je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand. Jesaja 41:10

 

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Nicky O:

beperk u tot uw eigen zaak

Wees niet bang, want ik ben bij je,
vrees niet, want ik ben je God.
Ik zal je sterken, ik zal je helpen,
je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand. Jesaja 41:10

Mijn stamboom afgaande kan ik geen generatie aanwijzen die niet streed voor onze vrijheden. Of wat zou mijn zaak dan zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Of wat zou mijn zaak dan zijn?

Jouw zaak, broeder, is jouw eigen leven en het leven van je kinderen, je vriendin.. als het even lukt, en zelfs dat is moeilijk, want dat is haar zaak. 

Maak onderscheid in waar je invloed op hebt. Neem de verantwoordelijkheid daar waar je het kunt. Daar waar je geen grip hebt en geen invloed op hebt, daarvoor kun je bidden. Meer kun je niet doen. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was degene die de Belgische collaboratie met de jihad blootlegde waardoor uiteindelijk iedereen zijn kar keerde. Men stopte met regime changes en terroristen te steunen. Althans, ik speelde daar een rol in.

2 minuten geleden zei Nicky O:

Jouw zaak, broeder, is jouw eigen leven en het leven van je kinderen, je vriendin.. als het even lukt, en zelfs dat is moeilijk, want dat is haar zaak. 

Maak onderscheid in waar je invloed op hebt. Neem de verantwoordelijkheid daar waar je het kunt. Daar waar je geen grip hebt en geen invloed op hebt, daarvoor kun je bidden. Meer kun je niet doen. 

 

 

Mijn geliefden komen zelfs voor mijn geloof, dus dat zegt wel iets.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik was degene die de Belgische collaboratie met de jihad blootlegde waardoor uiteindelijk iedereen zijn kar keerde. Men stopte met regime changes en terroristen te steunen. Althans, ik,speelde daar een rol in.

For I was Legion, did not forgive, did not forget

Kijk aan.. 

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Nicky O:

Ja, maar ook jij kunt leren en veranderen. Ook jij wordt bijgeschaafd..

Dat deed ik. Ik heb die banden gebroken en ben ermee gestopt. Maar ik laat me niet meer bijschaven tot de fascisten die mij willen bijschaven verslagen zijn. Zij die pionnen als Michel, Rutte, Merkel, Macron, Verhofstadt, Juncker, Trudeau, Trump, ... beheren.

Je denkt in een democratie te leven he? Nee, helaas. En ik zal dat blijven benoemen tot dat verandert. Op 15j is er al veel in ons voordeel verandert hoor ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je denkt in een democratie te leven he? Nee, helaas. En ik zal dat blijven benoemen tot dat verandert. Op 15j is er al veel in ons voordeel verandert hoor ;)

Wanneer leer je mij eens kennen? Ik geloof dat jij en ik leven onder de Genade van God. Ik richt mij totaal niet op de wereld.

Behalve dat ik mijn zoontje leer over Christus en dat ik vol overgave communie-voorbereidingslessen geef aan 25 kinderen..

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Nicky O:

Wanneer leer je mij eens kennen? Ik geloof dat jij en ik leven onder de Genade van God. Ik richt mij totaal niet op de wereld.

Ik ken u niet, wat ik denk te weten is dat als het honderdtal jaren geleden van uw logica afhing we ons continent al kwijt waren. Dat is zowat alles wat ik weet van u. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ken u niet, wat ik denk te weten is dat als het honderdtal jaren geleden van uw logica afhing we ons continent al kwijt waren. Dat is zowat alles wat ik weet van u. 

Ieder z'n talent. Ik kan in Christus goed onderwijzen. U kunt dan weer ons continent redden.

Maar noem uzelf toch Christen. U zou Hem er een groot plezier mee doen.

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Nicky O:

Ieder z'n talent. Ik kan in Christus goed onderwijzen. Jij kunt dan weer ons continent redden.

Maar noem uzelf toch Christen. U zou Hem er een groot plezier mee doen.

Ik ben een huichelaar en geen christen. Mijn mond kan belijden christen te zijn, maar als dat niet synchroon met mijn daden verloopt vind ik dat hypocriet. Doch weet iedere cel in mijn lijf dat Jezus de Messias is, Hij is de weg. Daarom zal ik alleen maar voor Hem buigen. Ik zal Hem nooit loochenen.

Doch zijn we allen hier zonder Hem geworpen voor een situatie. Ik eer mijn geschiedenis en cultuur en volg dan liever mijn voorouders dan een politiek die mij wil omvolken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben een huichelaar en geen christen. Mijn mond kan belijden christen te zijn, maar als dat niet synchroon met mijn daden verloopt vind ik dat hypocriet. Doch weet iedere cel in mijn lijf dat Jezus de Messias is, Hij is de weg. Daarom zal ik alleen maar voor Hem buigen. Ik zal Hem nooit loochenen

Je bent geen huichelaar en je bent een Christen. Je gelooft dat Jezus God is.

Fundamenteel.. doe me 1 plezier.. kijk dit. Het heeft mijn leven veranderd. Ik gun het jou ook!

 

 

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid