Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Willempie:

Dit is een waanidee.

Dat heb ik gezien in het nieuws, kost wat het kost naar de kerk, journalisten aanvallen, met auto's aanrijden. 

40 minuten geleden zei Willempie:

Dit zijn bij uitstek voorbeelden van narcisten.

Je dwaalt wel heel ver af. Eerst haal je Bilderberg erbij, dan zijn het allemaal narcisten, en dat omdat je het niet eens bent met iets wat jij social engineering noemt. Krijgen we nu als vervolg dat Staling en Mao atheïsten waren?

45 minuten geleden zei Willempie:

En als je je daarin een klein beetje in wil verdiepen kun je lezen dat dit in Brazilië een enorm probleem is, nog verergerd door de Coronamaatregelen. Ik heb nu beter mijn best gedaan maar ik betwijfel of je dit waard bent.

Ik ben wel zeer bewust van de problemen die landen als Brazilië. Een enorm probleem zijn de grote hoeveelheid graven als gevolg van het gebrek van de meest rudimentaire corona maatregelen.

Ik ben ook blij dat je als christen jezelf onthoudt van waarde oordelen over anderen vellen, zoals een goed christen betaamt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

Let op: om de veiligheid van onze medewerkers en bestaande klanten te waarborgen, accepteert CP Fitness geen nieuwe klanten voor personal training die het experimentele vaccin hebben genomen.

Deze beslissing is genomen in overleg met onze verzekeringsmaatschappij en met onze gezondheidsdeskundigen. De onbekende gezondheidseffecten van het mRNA-vaccin vallen niet onder onze verantwoordelijkheid. Wij hebben ook rekening gehouden met de gemelde bijwerkingen, zoals virusuitscheiding, toevallen en overlijden. Wij verontschuldigen ons als dit enig ongemak heeft veroorzaakt, en wij zullen ons beleid opnieuw evalueren zodra de klinische proeven van de experimentele injecties in 2023 zijn afgerond. Dank u.

https://www.frontnieuws.com/canadese-sportschool-introduceert-omgekeerde-vaccinpas-gevaccineerden-worden-geweigerd/ 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

Ik ben ook blij dat je als christen jezelf onthoudt van waarde oordelen over anderen vellen, zoals een goed christen betaamt.

Ja, jij bent geen christen dus jij hoeft dat niet. Ik heb geen hekel aan mensen want dat is niet goed. Ik bid voor ze. Maar ik heb geen zin om mijn tijd en energie te verspillen aan zinloze zaken. 

4 uur geleden zei Mullog:

Dat heb ik gezien in het nieuws

!

 

4 uur geleden zei Mullog:

Je dwaalt wel heel ver af. Eerst haal je Bilderberg erbij, dan zijn het allemaal narcisten, en dat omdat je het niet eens bent met iets wat jij social engineering noemt. Krijgen we nu als vervolg dat Staling en Mao atheïsten waren?

Je zou als politicus tenminste de schijn van verdenking kunnen vermijden maar deze mensen doen dat niet eens meer. Ze zijn al zo overtuigd van zichzelf en hun macht dat het hen niet zoveel meer uitmaakt wat het gepeupel denkt. Dat zijn toch allemaal maar domme mensen.

4 uur geleden zei Mullog:

Een enorm probleem zijn de grote hoeveelheid graven als gevolg van het gebrek van de meest rudimentaire corona maatregelen.

Heb je dat ook gezien in het nieuws? Google eens op "honger in Brazilië".

https://brazilienieuws.online/2020/09/18/honger-groeit-weer-in-brazilie/

Te midden van de pandemie van het coronavirus, had een op vijf volwassenen niet meer het geld om meer voedsel te kopen nadat hun bestaande voorraad uitgeput was. De studie mat de impact van de covid-19 pandemie op kinderen en adolescenten op drie aspecten: voedselzekerheid, gezinsinkomen en toegang tot het onderwijs. Uit het onderzoek bleek dat 27% van de gezinnen in voedselonzekerheid zei dat ze minstens één moment meemaakten dat het voedsel op was en dat er geen nieuwe voorraad kon aangekocht worden, terwijl 8% gewoon stopte met eten uit geldgebrek.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Fundamenteel:

Ze testten Moderna reeds op babytjes? Hoe gestoord kan men worden?

https://www.tijd.be/ondernemen/farma-biotech/moderna-vaccin-nu-ook-getest-op-baby-s/10291642.html

Daar is niets gestoord aan. Uiteindelijk is alles waarvan wordt gesteld dat het veilig is voor kinderen, getest op kinderen. Je kunt immers pas weten of iets zo is, als je het test. Daar zijn testen voor.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Daar is niets gestoord aan. Uiteindelijk is alles waarvan wordt gesteld dat het veilig is voor kinderen, getest op kinderen. Je kunt immers pas weten of iets zo is, als je het test. Daar zijn testen voor.

Je mag geen proeven op baby’s uitvoeren als dat niet nodig is.

Het is bewezen dat baby’s super weerbaar zijn tegen covid en de moeder zelfs antistoffen via haar moedermelk meegeeft die het kind een immuniteitsbooster geven.

Je moet geen proeven op kinderen uitvoeren om zwaarlijvigen en oudjes te redden he. Hoe absurd zijn we dan niet bezig? Je moet maar zulke ouders hebben?

Snol bovendien eens in de geschiedenis van Moderna. Gestoord dan een vaccin te geven als de eerste dosis borstmelk het meest cruciale is om levenslang tegen het meeste beschermd te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei thom:
Citaat

Iedereen die geweld suggereert of promoot in de commentarensectie zal gecensureerd worden en bij herhaling permanent verbannen worden. Tip: Gebruik een alias.

Facebook-posts over een Canadese arts die de Covid-19 pandemie een “hoax” noemde zijn honderden keren gedeeld sinds medio november 2020. In tegenstelling tot de boodschap van gezondheidsdiensten wereldwijd verklaarde Roger Hodkinson dat afstand houden en het dragen van mondkapjes nutteloos zijn. Zijn opmerkingen werden tegengesproken door Canadese instanties en medische experts.

https://factchecknederland.afp.com/canadese-arts-beweert-ten-onrechte-dat-pandemie-een-hoax

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Willempie:

Ja, jij bent geen christen dus jij hoeft dat niet.

Maar ik doe het wel :-) (waarmee ik bedoel dat ik mij onthou van waarde oordelen over mensen).

16 uur geleden zei Willempie:

Je zou als politicus tenminste de schijn van verdenking kunnen vermijden maar deze mensen doen dat niet eens meer. Ze zijn al zo overtuigd van zichzelf en hun macht dat het hen niet zoveel meer uitmaakt wat het gepeupel denkt. Dat zijn toch allemaal maar domme mensen.

Dus als je op een conferentie een lezing houdt ben je een narcistische machtswellusteling die vindt dat andere mensen dom zijn, of iets van die strekking?

16 uur geleden zei Willempie:

Te midden van de pandemie van het coronavirus, had een op vijf volwassenen niet meer het geld om meer voedsel te kopen nadat hun bestaande voorraad uitgeput was

Ik negeer de problemen in Brazilië niet. Zelfs niet de problemen waar dat hele continent mee geconfronteerd wordt. Maar als je de ene corrupte regering na de andere kiest, van de ene bananen republiek naar de andere rent, als je een geschiedenis hebt van elkaar uitmoorden die ver teruggaat, zelfs naar voor de ontdekking van het continent door de Europeanen, dan vraag ik mij af waarom je je nu opeens druk maakt over de economische consequenties van coronamaatregelen en niet over al die voorafgaande ellende.

16 uur geleden zei Willempie:

Staling ken ik niet. Mao was inderdaad een anti-theist, net als jij dus.

Staling is de kwade genius achter Stalin (die tenslotte met een priesterstudie begon :-) )

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Mullog waar is uw bron die onderbouwt dat antistoffen door vaccinaties geen mutaties kunnen

Wat begrijp je niet aan  

Op 28-3-2021 om 13:27 zei Mullog:

Nee, en die zal er niet zijn.

?

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Je mag geen proeven op baby’s uitvoeren als dat niet nodig is

En hoe denk je dat ze de DKTP prikken hebben getest of zijn ze dat zomaar gaan doen?

Citaat

(bron) Voordat een kind een jaar wordt, krijgt het 3 vaccinaties tegen DKTP Difterie, kinkhoest, tetanus, polio -Hib-HepB: met 3 maanden, 5 maanden en 11 maanden.

Of hebben jullie dat in België niet? En waarom zou een coronavaccin op baby's niet nodig zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Mullog:

Maar ik doe het wel :-) (waarmee ik bedoel dat ik mij onthou van waarde oordelen over mensen).

Dat blijkt dus niet uit jouw opmerkingen over Trump, Bolsonaro, christenen enzovoorts.

 

12 minuten geleden zei Mullog:

Dus als je op een conferentie een lezing houdt ben je een narcistische machtswellusteling die vindt dat andere mensen dom zijn, of iets van die strekking?

De Bilderberg organisatie is geheim en dus verdacht. Rol eens door de lijst van deelnemers en ja hoor, vele handen op dezelfde buik. Dat heeft niets meer met democratie te maken.

 https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Belgische_en_Nederlandse_deelnemers_van_Bilderbergconferenties

12 minuten geleden zei Mullog:

Staling is de kwade genius achter Stalin (die tenslotte met een priesterstudie begon :-) )

Stalin was dan ook geen atheïst. Hij haatte God. Op zijn sterfbed hief hij zijn vuist omhoog, met een van woede vertrokken gezicht, aldus zijn dochter.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Je mag geen proeven op baby’s uitvoeren als dat niet nodig is.

Het is bewezen dat baby’s super weerbaar zijn tegen covid en de moeder zelfs antistoffen via haar moedermelk meegeeft die het kind een immuniteitsbooster geven.

Je moet geen proeven op kinderen uitvoeren om zwaarlijvigen en oudjes te redden he. Hoe absurd zijn we dan niet bezig? Je moet maar zulke ouders hebben?

Snol bovendien eens in de geschiedenis van Moderna. Gestoord dan een vaccin te geven als de eerste dosis borstmelk het meest cruciale is om levenslang tegen het meeste beschermd te zijn.

Gezien jouw uitlatingen hier heb je helemaal geen idee van de werking van immuunsystemen, laat staan die van baby's.

Ook blijkt hier weer eens dat je de links die je plaatst zelf niet eens leest, want dan had je geweten dat je opmerking in de 3e zin nergens op slaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Gezien jouw uitlatingen hier heb je helemaal geen idee van de werking van immuunsystemen, laat staan die van baby's.

Ook blijkt hier weer eens dat je de links die je plaatst zelf niet eens leest, want dan had je geweten dat je opmerking in de 3e zin nergens op slaat.

Iedereen heeft u kunnen lezen zenne, aan mijn betoog verandert niet.

Remember die 8 maand natuurlijke resistentie? Die 7 op 10 zwaarlijvigen op de IC?

neenee dbi. Gij zijt de enige die er overal en altijd naast slaagt. :)

1 uur geleden zei Mullog:

Maar ik doe het wel :-) (waarmee ik bedoel dat ik mij onthou van waarde oordelen over mensen).

Dus als je op een conferentie een lezing houdt ben je een narcistische machtswellusteling die vindt dat andere mensen dom zijn, of iets van die strekking?

Ik negeer de problemen in Brazilië niet. Zelfs niet de problemen waar dat hele continent mee geconfronteerd wordt. Maar als je de ene corrupte regering na de andere kiest, van de ene bananen republiek naar de andere rent, als je een geschiedenis hebt van elkaar uitmoorden die ver teruggaat, zelfs naar voor de ontdekking van het continent door de Europeanen, dan vraag ik mij af waarom je je nu opeens druk maakt over de economische consequenties van coronamaatregelen en niet over al die voorafgaande ellende.

Staling is de kwade genius achter Stalin (die tenslotte met een priesterstudie begon :-) )

Wat begrijp je niet aan  

?

En hoe denk je dat ze de DKTP prikken hebben getest of zijn ze dat zomaar gaan doen?

Of hebben jullie dat in België niet? En waarom zou een coronavaccin op baby's niet nodig zijn?

Dus je beweert zaken die je niet kan onderbouwen en doet zaken die wel onderbouwd staan af als onzin, waarvan je moedwillig aan de kern blijft voorbij gaan om me te verwijten dat ik er niets van weet? 

Wij hebben hier enkel polio vaccinatieplicht. Het is absurd kinderen tegen covid te vaccineren om anderen te beschermen en de groepsimmuniteit virtueel te verhogen he. Een kind dat borstvoeding krijgt is veel beter beschermd tegen covid dan eenders welk vaccin kan bieden.

zoek het maar eens eerst op voor je me anders zou verwijten. Daar steekt een creatie/evolutieproces achter om u tegen te zeggen.

66c6a5a67db34e335805264540684a90.jpg

als die moeder of de baby aan covid worden blootgesteld, past die borstvoeding zich daar op aan. Iedere baby heeft melk uniek aangepast op zich door de moeder. Die wisselen stoffen uit en dat komt in een goede cocktail terug via de borst in de baby.

we zouden al vergeten hoe goed het originele werkt he? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Stalin was dan ook geen atheïst. Hij haatte God. Op zijn sterfbed hief hij zijn vuist omhoog, met een van woede vertrokken gezicht, aldus zijn dochter.

Ik dacht dat het verhaal was dat hij een beroerte had gekregen maar niemand zijn kamer binnen durfde. Maar het maakt niks uit. Wie weet waar hij zijn vuist tegen ophief :-)

2 uur geleden zei Willempie:

Dat blijkt dus niet uit jouw opmerkingen over Trump, Bolsonaro, christenen enzovoorts.

Ik zou christenen willen schrappen in het lijstje. ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Verder heb je hier een punt en dat heb ik je dan ook gegeven.

2 uur geleden zei Willempie:

De Bilderberg organisatie is geheim en dus verdacht. Rol eens door de lijst van deelnemers en ja hoor, vele handen op dezelfde buik.

Geheim en we weten wie er lid van zijn? Besloten lijkt mij een beter woord. En je kunt altijd wel een hoop handen op een buik vinden als je maar op de juiste wijze zoekt.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus je beweert zaken die je niet kan onderbouwen en doet zaken die wel onderbouwd staan af als onzin, waarvan je moedwillig aan de kern blijft voorbij gaan om me te verwijten dat ik er niets van weet? 

Waarom zou alles onderbouwd moeten worden. Gezond verstand is ook een mooi ding. De kern van mijn verhaal is mijn voetbal voorbeeld. Ik zeg niet dat je van niets weet, ik zeg dat je sommige dingen niet lijkt te begrijpen. 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wij hebben hier enkel polio vaccinatieplicht.

Kan zijn, maar ook een uitgebreider schema

https://www.kindengezin.be/gezondheid-en-vaccineren/vaccinaties/#Vaccinatieschema-

1 uur geleden zei Fundamenteel:

we zouden al vergeten hoe goed het originele werkt he? :)

Nee hoor, maar alleen het beste is goed genoeg voor mijn kinderen. En het beste is niet altijd wat de natuur ons geeft :-)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Ik dacht dat het verhaal was dat hij een beroerte had gekregen maar niemand zijn kamer binnen durfde. Maar het maakt niks uit. Wie weet waar hij zijn vuist tegen ophief :-)

Ik zou christenen willen schrappen in het lijstje. ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Verder heb je hier een punt en dat heb ik je dan ook gegeven.

Geheim en we weten wie er lid van zijn? Besloten lijkt mij een beter woord. En je kunt altijd wel een hoop handen op een buik vinden als je maar op de juiste wijze zoekt.

Waarom zou alles onderbouwd moeten worden. Gezond verstand is ook een mooi ding. De kern van mijn verhaal is mijn voetbal voorbeeld. Ik zeg niet dat je van niets weet, ik zeg dat je sommige dingen niet lijkt te begrijpen. 

Kan zijn, maar ook een uitgebreider schema

https://www.kindengezin.be/gezondheid-en-vaccineren/vaccinaties/#Vaccinatieschema-

Nee hoor, maar alleen het beste is goed genoeg voor mijn kinderen. En het beste is niet altijd wat de natuur ons geeft :-)

 

Jamaar, als uw “gezond verband” in discussie pdf’s buiten context tegen mij gebruiken is, zaken tot onzin herleiden, op muggen schieten om de olifant te negeren en 10x zaken vragen die 20x uitgelegd zijn; moogt ge best eens ruimte maken voor meer bezinning. 

Een virus muteert altijd. En het is echt niet logisch om te denken dat het dat niet zou doen na vaccinatie. Dit kan drift veroorzaken en voordelig voor de mens zijn. 

Een vaccin TESTEN op baby’s gaat er toch een beetje over he? Is dat het beste voor de baby? Die baby krijgt beter moedermelk en als de moeder gevaccineerd is of besmet was geeft ze die antistoffen via de moedermelk mee. Dat is echt beter dan -moderna nog wel- vaccins erop te testen voor een ziekte waar geen enkele baby aan stierf.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Iedereen heeft u kunnen lezen zenne, aan mijn betoog verandert niet.

Remember die 8 maand natuurlijke resistentie? Die 7 op 10 zwaarlijvigen op de IC?

neenee dbi. Gij zijt de enige die er overal en altijd naast slaagt. :)

Dus je beweert zaken die je niet kan onderbouwen en doet zaken die wel onderbouwd staan af als onzin, waarvan je moedwillig aan de kern blijft voorbij gaan om me te verwijten dat ik er niets van weet? 

Wij hebben hier enkel polio vaccinatieplicht. Het is absurd kinderen tegen covid te vaccineren om anderen te beschermen en de groepsimmuniteit virtueel te verhogen he. Een kind dat borstvoeding krijgt is veel beter beschermd tegen covid dan eenders welk vaccin kan bieden.

zoek het maar eens eerst op voor je me anders zou verwijten. Daar steekt een creatie/evolutieproces achter om u tegen te zeggen.

66c6a5a67db34e335805264540684a90.jpg

als die moeder of de baby aan covid worden blootgesteld, past die borstvoeding zich daar op aan. Iedere baby heeft melk uniek aangepast op zich door de moeder. Die wisselen stoffen uit en dat komt in een goede cocktail terug via de borst in de baby.

we zouden al vergeten hoe goed het originele werkt he? :)

Beste,  van moedermelk is bekend dat sommige, dus niet alle,  antistoffen kunnen worden door gegeven. Waar is het onderzoek naar de vraag of dit bij covid het geval is? En daarnaast zit je met het gegeven dat 85% van de mensen geen natuurlijke antistoffen tegen covid heeft. Dus 85% van de moeders die borstvoeding geven hebben zelf niet eens anti stoffen en van die anderen is het überhaupt maar de vraag of ze het doorgeven. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Beste,  van moedermelk is bekend dat sommige, dus niet alle,  antistoffen kunnen worden door gegeven. Waar is het onderzoek naar de vraag of dit bij covid het geval is? En daarnaast zit je met het gegeven dat 85% van de mensen geen natuurlijke antistoffen tegen covid heeft. Dus 85% van de moeders die borstvoeding geven hebben zelf niet eens anti stoffen en van die anderen is het überhaupt maar de vraag of ze het doorgeven. 

Ik zei dat de EERSTE dosis borstvoeding een immuniteitsbooster geeft, beter dan een vaccin geven kan.

Als de baby covid krijgt, past de moeder haar babymelk daarop aan. De cocktail,antistoffen is compleet uniek aangepast per baby. Maar als de baby pas covid krijgt wanneer de moeder stopt met borstvoeding, dan is die baby beter beschermd dan een baby die geen bordstvoeding kreeg,.

Mijn punt is dat een baby vaccineren met een experimenteel vaccin om zwaarlijvigen te redden absurd is. Dat is zelfs kindermishandeling.

Van mij krijgt het virus,vrij spel, nu ik weet dat gezonde mensen zonder vaccin tot groepsimmuniteit komen. Dit beleid is genocidaal en misdadig. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Een virus muteert altijd. En het is echt niet logisch om te denken dat het dat niet zou doen na vaccinatie.

Ik schrijf iedere keer dat het de kans op mutaties en de verspreiding verlaagd. Volgens deskundigen substantieel verlaagd. Waarom maak jij er dan van dat ik schrijf dat het niet muteert?

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Dit kan drift veroorzaken en voordelig voor de mens zijn.

Zou je willen uitleggen wat je hier bedoelt want ik kan dit niet plaatsen.

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Een vaccin TESTEN op baby’s gaat er toch een beetje over he?

Uiteindelijk zijn er veel medicijnen die ook bij baby's gebruikt worden. Moeten die dan maar ongetest worden toegediend? Er worden veel medische handelingen op baby's uitgevoerd. Een keer zal daarbij altijd de eerste keer zijn. Moeten we dat dan maar niet doen?

Misschien moeten we baby's wel uitsluiten van de gezondheidszorg als we jouw medisch ethische normen willen volgen. Vanaf welke leeftijd vind jij dat je met een baby naar een dokter mag?

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Jamaar, als uw “gezond verband” in discussie pdf’s buiten context tegen mij gebruiken is, zaken tot onzin herleiden, op muggen schieten om de olifant te negeren en 10x zaken vragen die 20x uitgelegd zijn; moogt ge best eens ruimte maken voor meer bezinning.

Misschien kun je eens uitleggen waarom mijn voetbalvoorbeeld als parallel voor vaccineren volgens jou onzin is in plaats van allemaal te gaan liggen miepen over bronnen die je gegeven hebt en die ik allemaal geaccepteerd heb. 

36 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn punt is dat een baby vaccineren met een experimenteel vaccin om zwaarlijvigen te redden absurd is.

Als ik het goed begrijp dan denk jij dat het vaccin ontwikkeld is voor mensen die obesitas hebben? Het zou fijn zijn als je serieus zou blijven

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Mullog:

Ik schrijf iedere keer dat het de kans op mutaties en de verspreiding verlaagd. Volgens deskundigen substantieel verlaagd. Waarom maak jij er dan van dat ik schrijf dat het niet muteert?

Zou je willen uitleggen wat je hier bedoelt want ik kan dit niet plaatsen.

Uiteindelijk zijn er veel medicijnen die ook bij baby's gebruikt worden. Moeten die dan maar ongetest worden toegediend? Er worden veel medische handelingen op baby's uitgevoerd. Een keer zal daarbij altijd de eerste keer zijn. Moeten we dat dan maar niet doen?

Misschien moeten we baby's wel uitsluiten van de gezondheidszorg als we jouw medisch ethische normen willen volgen. Vanaf welke leeftijd vind jij dat je met een baby naar een dokter mag?

Misschien kun je eens uitleggen waarom mijn voetbalvoorbeeld als parallel voor vaccineren volgens jou onzin is in plaats van allemaal te gaan liggen miepen over bronnen die je gegeven hebt en die ik allemaal geaccepteerd heb. 

Als ik het goed begrijp dan denk jij dat het vaccin ontwikkeld is voor mensen die obesitas hebben? Het zou fijn zijn als je serieus zou blijven

Neen Mullog, ik gaf u toch een link dat de meerderheid die zware klachten ontwikkelt tijdens covid zwaarlijvige mensen zijn?

Als baby’s dan totaal geen risicopatiënt zijn is het zeer onethisch daar vaccins op te experimenteren. 

En jij schreef eerder dat vaccins geen mutaties teweeg kunnen brengen, ik vraag daar een bron voor en niet uw logische beredeneringen. Laten we bij de teksten blijven zoals de onderzoeken ze samenvatten. Niet zoals het in uw hoofd zou verlopen.

Citaat

Antigene drift

Beschrijving

Antigene drift is het proces waarbij het influenza-virus zich langzaam maar zeker door natuurlijke mutatie van samenstelling wijzigt, waardoor het immuunsysteem van gastheren omzeild wordt. Door antigene drift verandert het virus door de tijd heen van genetische samenstelling.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Antigene_drift

Er is evolutionair weinig verschil met covid. We hebben al meerdere varianten desondanks alle maatregelen. En vaccins zullen daar geen permanente soelaas in brengen.

we zullen echt moeten leren leven met covid. Het is dom te geloven in groepsimmuniteit via vaccinatie alleen. Je moet de dieren in het wild mee bij de percentage optellen he. Bovendien is bewezen dat mensen tot groepsimmuniteit kunnen komen zonder vaccin, mits men geen lockdowns en andere maatregelen handhaaft. 

En mutaties gaan die groepsimmuniteit altijd weten omzeilen zoals we zien bij griepepidemieën of als je zelf de griep krijgt. Dat is even aansterken en uw immuunsysteem kan er weer tegen tot je uw immuniteit verliest door lockdown bv of een nieuwe mutatie zich voordoet.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Beste,  van moedermelk is bekend dat sommige, dus niet alle,  antistoffen kunnen worden door gegeven. Waar is het onderzoek naar de vraag of dit bij covid het geval is? En daarnaast zit je met het gegeven dat 85% van de mensen geen natuurlijke antistoffen tegen covid heeft. Dus 85% van de moeders die borstvoeding geven hebben zelf niet eens anti stoffen en van die anderen is het überhaupt maar de vraag of ze het doorgeven. 

Ik zei dat de EERSTE dosis borstvoeding een immuniteitsbooster geeft, beter dan een vaccin geven kan.

Dat moedermelk beter is voor de afweer in zijn algemeenheid van de baby is niet de vraag. Dat is algemeen bekend.
Ik herhaal de vraag waar je geen antwoord op geeft:

3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Waar is het onderzoek naar de vraag of dit bij covid het geval is?

 

En dat geldt dan ook voor de volgende opmerking, want je lijkt nu werkelijk de ene na de andere zelf verzonnen en niet onderbouwde  mening te geven.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Als de baby covid krijgt, past de moeder haar babymelk daarop aan.

 

33 minuten geleden zei Fundamenteel:

European-Database-of-Adverse-Drug-Reacti

 

EET MEER PINDAKAAS!!
EET MEER PINDAKAAS!!
EET MEER PINDAKAAS!!
EET MEER PINDAKAAS!!
EET MEER PINDAKAAS!!
EET MEER PINDAKAAS!!
EET MEER PINDAKAAS!!
EET MEER PINDAKAAS!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat moedermelk beter is voor de afweer in zijn algemeenheid van de baby is niet de vraag. Dat is algemeen bekend.
Ik herhaal de vraag waar je geen antwoord op geeft:

 

En dat geldt dan ook voor de volgende opmerking, want je lijkt nu werkelijk de ene na de andere zelf verzonnen en niet onderbouwde  mening te geven.

 

Maar weet gij wel iets van de simpele basis? Zoekt gij ooit iets op of betrouw je op uw eigen oordeel zonder enige kennis van zaken te hebben?

Bij de eerste dosis moedermelk (colostrum) krijgt de baby een immuniteitsbooster en nuttige bacteriën die bijdragen aan een goede darmflora. Wat ook essentieel is voor een goed immuniteitssysteem.

als de moeder of de baby in aanraking komen met covid, wisselen ze die stoffen uit en past de moeder haar moedermelk zich daarop aan. Die baby krijgt dan aangepaste antistoffen via de moedermelk. Wie kinderen heeft leest daar over voor de geboorte he.

Citaat

De eerste moedermelk die je baby drinkt, heet 'colostrum'. Die zit boordevol antistoffen, om je baby direct na de geboorte optimaal te beschermen tegen infecties. Jouw borstvoeding is uniek van samenstelling en is helemaal afgestemd op je baby.

https://deverloskundige.nl/net-bevallen/subtekstpagina/262/moedermelk/

Klik op de link voor meer. Misschien leer je eens iets bij. 

You stand corrected, over and over again.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

als de moeder of de baby in aanraking komen met covid, wisselen ze die stoffen uit en past de moeder haar moedermelk zich daarop aan. Die baby krijgt dan aangepaste antistoffen via de moedermelk. Wie kinderen heeft leest daar over voor de geboorte he.

Dat is dus mijn vraag: is dat werkelijk zo. We weten dat de moedermelk het immuniteitssysteem beter ondersteunt dan flesvoeding. Maar waar is het onderzoek dat specifiek over Covid aantoont dat de antistoffen worden door gegeven ? We weten namelijk ook dat niet alles wat de moeder in haar bloed heeft in de melk wordt door gegeven. 
Je hebt nu al 2 keer niet op deze vraag geantwoord.   

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is dus mijn vraag: is dat werkelijk zo. We weten dat de moedermelk het immuniteitssysteem beter ondersteunt dan flesvoeding. Maar waar is het onderzoek dat specifiek over Covid aantoont dat de antistoffen worden door gegeven ? We weten namelijk ook dat niet alles wat de moeder in haar bloed heeft in de melk wordt door gegeven. 
Je hebt nu al 2 keer niet op deze vraag geantwoord.   

Ja en als ik u een wetenschappelijk onderzoek naar voren duw die zegt wat ik in Nijntjestaal zeg, dan liegt ge er zaken bij omdat je gelijk WILT hebben en hier gewoon liever de boel ondersteboven trolt.

Iedere ouder weet hier hoe borstvoeding werkt en we weten met absolute zekerheid dat baby’s niet sterven aan covid. Dus je mag best aannemen dat ze geen vaccins nodig hebben tegen covid om aan groepsimmuniteit te komen. Onderzoek toont zelfs aan dat moeders na vaccinatie tegen covid die antistoffen via moedermelk meegeven. Dat dit ook zo is bij gewone blootstelling aan het virus is vanzelfsprekend he. Dat gij dat niet opvolgt en onder een steen leeft vereist niet dat ik iedere komma in uw gebrekkige geest moet gaan rechtvaardigen. No way José.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid