Dat beloof ik 1.019 Geplaatst 2 september 2024 Rapport Share Geplaatst 2 september 2024 5 uur geleden zei Fundamenteel: Er zijn vandaag nog steeds mensen die een verband van kankers met het simianvirus ontkennen. "Vaccins zijn veilig en effectief." Natuurlijk. Mensen zoals jij zijn er ook aan het andere eind van het spectrum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 2 september 2024 Rapport Share Geplaatst 2 september 2024 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Natuurlijk. Mensen zoals jij zijn er ook aan het andere eind van het spectrum. Zagevent Laat je jezelf nog jaarlijks meermaals vaccineren tegen corona? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 1.019 Geplaatst 3 september 2024 Rapport Share Geplaatst 3 september 2024 8 uur geleden zei Fundamenteel: Zagevent Laat je jezelf nog jaarlijks meermaals vaccineren tegen corona? Jij staat onzin uit, dan kun je reacties verwachten. Later deze maand heb ik weer een afspraak staan hoor, zeker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 3 september 2024 Rapport Share Geplaatst 3 september 2024 2 uur geleden zei Dat beloof ik: Jij staat onzin uit, dan kun je reacties verwachten. Later deze maand heb ik weer een afspraak staan hoor, zeker. Mijn onzin heeft mij al meermaals gered van wolven in schaapsklederen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 9 januari 2025 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2025 Dus na al die tijd heb ik nog steeds gelijk, maar geen excuses... Dat gaat je zoveel kosten als dat het mij gekost heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 83 Geplaatst 9 januari 2025 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2025 15 minuten geleden zei Figulus: Dus na al die tijd heb ik nog steeds gelijk, maar geen excuses... Dat gaat je zoveel kosten als dat het mij gekost heeft. wat een irritante man. Die snapt haar niet en wil haar niet snappen. Steeds interrumperen als ze iets wil uitleggen.. Tevens moet je geen YT plaatsen en dan met een vage oneliner komen. Waarin heb je gelijk, en hoezo kostte het jou iets? Dat het virus uit een lab kon komen is altijd al beweert en een van de theorieen geweest. Onvoorzichtig handelen bijvoorbeeld. Terwijl de wappies deden alsof men dit met opzet deed. En dat is een complottheorie. Als je werkt met vira dan kan er van alles mis gaan. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 1.019 Geplaatst 9 januari 2025 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2025 (bewerkt) 3 uur geleden zei Figulus: Dus na al die tijd heb ik nog steeds gelijk, maar geen excuses... Dat gaat je zoveel kosten als dat het mij gekost heeft. Rare vent. Alleen maar bezig in de vraag heel duidelijk zijn standpunt te maken, heeft niets te maken met een onafhankelijke vraagstelling. Als ik die vrouw was had ik na zijn eerste onderbreking gezegd: jochie, dan toch niet, doei! 9 januari 2025 bewerkt door Dat beloof ik Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 10 januari 2025 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2025 De atheïstische kontjeskruipers hebben hun ding ook kunnen zeggen. Dat moet voor jullie vast heel bevredigend zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 83 Geplaatst 10 januari 2025 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2025 2 uur geleden zei Figulus: De atheïstische kontjeskruipers hebben hun ding ook kunnen zeggen. Dat moet voor jullie vast heel bevredigend zijn. Heb je weer internettijd in je gesticht? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten