Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laat ons het wat simpeler maken. 1 God heeft de bevoegdheid over alles en iedereen. De mens kan niets goeds bereiken als deze God niet voorraan plaatst. Bekijk het nu eens geestelijk, denk jij echt dat het westerse bestuur een kracht van liefde en genade is? Ik denk dat ik tussen 2015 en 2018 voldoende het bloed aan diens handen getoond heb. Neen daarom zal de wraak van de Heere komen deze mensen van troon te stampen en Jezus erop te plaatsen. Wie niet belijdt dat Jezus Koning der koningen is heeft gemeenschap met de duivel. Enigszins polarisering, maar er is geen middenweg. Goed of slecht, niets daartussen.

Je bent van religie een karikatuur aan het maken, net zoals van Gods creatie. Het zal zo worden zoals gedacht wordt, wraak, oorlog, onheil ... mooi.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 597
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat de wet aan de Joden is gegeven en niet aan de heidense « kerk ». We laten ons toch ook niet besnijden? We vieren het Loofhutten feest niet, noch het feest der eerstelingen. Zie Lev. 23 Arista

Het is de leer van de Bijbel niet van de JG. 

Het systeem kan helemaal geen sabbatsjaar verwerken, als het systeem zelf geen fundamenten heeft. Dat was al eerder genoemd.  1. Een lening is toestemming tot een aanspraak op bestaand bezit va

1 minuut geleden zei TTC:

Je bent van religie een karikatuur aan het maken, net zoals van Gods creatie. Het zal zo worden zoals gedacht wordt, wraak, oorlog, onheil ... mooi.

Hoezo karikatuur? It is written in the bible.

Ja dat zal allemaal passeren . Oorlog, hongersnood, onbekende ziektes, ...

Dat is de mensheid haar fout, niet God. Beheer nooit andermans goed, dit bewust breken is een doodzonde. Indien de elite geen berouw toont is dat wat haar toekomt, dat heet rechtvaardigheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoezo karikatuur? It is written in the bible. Ja dat zal allemaal passeren . Oorlog, hongersnood, onbekende ziektes, ... Dat is de mensheid haar fout, niet God. Beheer nooit andermans goed, dit bewust breken is een doodzonde. Indien de elite geen berouw toont is dat wat haar toekomt, dat heet rechtvaardigheid.

Ja, schrijf een boek met honderd verschillende scenario's en je kan kiezen naargelang jouw drijfveer. Jij hebt nu gekozen voor wraak, haat, onheil en meer van die dingen, andere opties zijn dan ook niet meer mogelijk. Maar goed, het begon met een eenvoudig idee zoals een Sabbatsjaar, zie nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei TTC:

Ja, schrijf een boek met honderd verschillende scenario's en je kan kiezen naargelang jouw drijfveer. Jij hebt nu gekozen voor wraak, haat, onheil en meer van die dingen, andere opties zijn dan ook niet meer mogelijk. Maar goed, het begon met een eenvoudig idee zoals een Sabbatsjaar, zie nu.

Hehe :)

again, we kunnen een miljoen verhalen schrijven. Als de macht/overheid het weigert toe te passen is dat praat voor de vaak. Je kan daar onmogelijk mij verantwoordelijk stellen. De macht is zich bewust van de velen opties maar ze koos de optie zichzelf te verrijken op genocide, moord, onderdrukking, diefstal, liegen, bedriegen, misleiden, ....

Ik heb geen drijfveer behalve wachten op Christ Himself. Ik raad je hetzelfde aan. Deze matrix zal tot stof vergaan en de orde van God zal zich herstellen. Wie kan daar nu tegen zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hehe again, we kunnen een miljoen verhalen schrijven. Als de macht/overheid het weigert toe te passen is dat praat voor de vaak. Je kan daar onmogelijk mij verantwoordelijk stellen. De macht is zich bewust van de velen opties maar ze koos de optie zichzelf te verrijken op genocide, moord, onderdrukking, diefstal, liegen, bedriegen, misleiden, ....Ik heb geen drijfveer behalve wachten op Christ Himself. Ik raad je hetzelfde aan. Deze matrix zal tot stof vergaan en de orde van God zal zich herstellen. Wie kan daar nu tegen zijn?

Het verschil tussen christenen en christenen is dat christenen niet hoeven te wachten op Jezus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Het verschil tussen christenen en christenen is dat christenen niet hoeven te wachten op Jezus. 

Tjah mijn kerk heeft ook al sterk aangegeven dat ik wat meer mag/kan doen. Al was dat niet zo expliciet gezegd.

Maar ik ben “anders” en niet het minste. Door niets te doen bereik ik veel meer dan ik het wel deed. Ik verloor mezelf, mijn ziel, ... Nu is dat een proces van herwinnen en daarin onderneem ik beter niets zelf. De HG voert mij wel waar ik moet zijn. En wellicht zal ik ooit wel terug in de samenleving komen, als het kwade met tak en wortel bestreden is.

stap per stap, tic toc.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Tjah mijn kerk heeft ook al sterk aangegeven dat ik wat meer mag/kan doen. Al was dat niet zo expliciet gezegd. Maar ik ben “anders” en niet het minste. Door niets te doen bereik ik veel meer dan ik het wel deed. Ik verloor mezelf, mijn ziel, ... Nu is dat een proces van herwinnen en daarin onderneem ik beter niets zelf. De HG voert mij wel waar ik moet zijn. En wellicht zal ik ooit wel terug in de samenleving komen, als het kwade met tak en wortel bestreden is. stap per stap, tic toc.

Wellicht zit je nu te wachten zoals in onderstaande visualisatie?

QiYJnJ5.png

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mij kan je daar nergens op plaatsen. In feite verliep dat andersom bij mij.

van rechts beneden naar links vanboven. Nu niet dat ik me als verloste ziel wil verkopen. Maar de schapen van God lijken me toch een groot stuk gelukkiger dan de schapen van de nwo. Ieder zijne weg, maar ik kan niet zeggen dat ik me slecht voel. Je weet dat ik mijn zegens kan tellen en daar de Hoogste maar dankbaar voor kan zijn. In dit huidige bewustzijn is er geen weg terug.

Dit is de vrucht van mij arbeid, niets meer moeten doen. En P zag dat het enorm goed was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mij kan je daar nergens op plaatsen. In feite verliep dat andersom bij mij. van rechts beneden naar links vanboven. Nu niet dat ik me als verloste ziel wil verkopen. Maar de schapen van God lijken me toch een groot stuk gelukkiger dan de schapen van de nwo. Ieder zijne weg, maar ik kan niet zeggen dat ik me slecht voel. Je weet dat ik mijn zegens kan tellen en daar de Hoogste maar dankbaar voor kan zijn. In dit huidige bewustzijn is er geen weg terug. Dit is de vrucht van mij arbeid, niets meer moeten doen. En P zag dat het enorm goed was.

Je zit bij de onderdrukten die op verlossing wachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je zit bij de onderdrukten die op verlossing wachten.

En welke druk oefent Babylon nog uit? Die dat proberen zijn daar eigenlijk snel van terug gekomen. :) Ik moest maar ene vinger terugwijzen :D

En nu gaat ieder zijn weg en zal de macht der sterkste winnen. Laat die globalisten maar hun ding doen. Weldra zijn ze ingehaald en al wat ik deed? Erbij staan en naar kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En welke druk oefent Babylon nog uit? Die dat proberen zijn daar eigenlijk snel van terug gekomen.  Ik moest maar ene vinger terugwijzen 

Je zit nu eenmaal bij de onderdrukten, wachtend op verlossing. Je kan er zelfs een boek over schrijven als je wil, die kan je bij andere zetten in het rek bij de betere boekhandel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je zit nu eenmaal bij de onderdrukten, wachtend op verlossing. Je kan er zelfs een boek over schrijven als je wil, die kan je bij andere zetten in het rek bij de betere boekhandel. 

Ik schrijf niet meer, ik lees. En ja wachten werkt verlossender dan water naar de zee dragen. Des tijds betoogde ik wel eens of ging ik discussie met politici aan. Nu heb ik vertrouwen in God. De uitkomst ligt vast broeder, alles daartussen is tijdverlies. Wat wij nu meemaken is nog geen nanoseconde vergeleken op de oneindigheid. Als je denkt het anders te kunnen doen dan ons meegegeven is is dat hoogmoed en afgodderij. Denk daar maar eens over na.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik schrijf niet meer, ik lees. En ja wachten werkt verlossender dan water naar de zee dragen. Des tijds betoogde ik wel eens of ging ik discussie met politici aan. Nu heb ik vertrouwen in God. De uitkomst ligt vast broeder, alles daartussen is tijdverlies. Wat wij nu meemaken is nog geen nanoseconde vergeleken op de oneindigheid. Als je denkt het anders te kunnen doen dan ons meegegeven is is dat hoogmoed en afgodderij. Denk daar maar eens over na.

Eigenlijk kunnen we beter gewoon zelfmoord plegen, of mag dat niet?

27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nu heb ik vertrouwen in God.

Heb je per toeval geen bazuin? Als er zeven sabbatsjaren gevierd waren, dan was het jaar daarna een jubeljaar. In de zevende maand op de tiende dag werd door middel van bazuingeschal aangekondigd dat het jubeljaar was begonnen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laten we dit maar spoedig afsluiten en ons elders op te fixeren. 

Nu begint het pas interessant te worden, had eerder nog niet gelezen dat de prijzen gaandeweg daalden tijdens die periode. Dit is vergelijkbaar met deflatie waardoor er spontaan neutraal geld vrij komt in het economische circuit, dit is zowaar nog hoopvoller. 

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laten we dit maar spoedig afsluiten en ons elders op te fixeren. 

Jouw God laat zich goed (h)erkennen, heel bijzonder is het.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Nu begint het pas interessant te worden, had eerder nog niet gelezen dat de prijzen gaandeweg daalden tijdens die periode. Dit is vergelijkbaar met deflatie waardoor er spontaan neutraal geld vrij komt in het economische circuit, dit is zowaar nog hoopvoller. 

Jouw God laat zich goed (h)erkennen, heel bijzonder is het.

Ja alles is mijn (God zijn) schuld, dat maakte je al wel duidelijk :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Zie je, nu je strategie doorzien werd wordt het weer het slachtoffer spelen, alsof we dat al niet lang doorhadden?

Trigger warning: Ik bedoel dat niet slecht, maar uw laatste analyses stroken totaal niet met de realiteit. Telkens ik uitleg dat ik er voorstander van ben en uitleg waar de verandering onmogelijk is springen we op iets anders. Dan bouw je zandkastelen op God die ik niet eens wil benaderen en dan speel ik slachtoffer? Er is geen strategie langs mijn kant behalve de big change in de grote misleiding af te wachten. Jij denkt dat ik misleid ben en andersom. Agreed to disagree dan maar en jammer dat je je niet oprecht wou inleven met mij. Het zij zo’

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Trigger warning: Ik bedoel dat niet slecht, maar uw laatste analyses stroken totaal niet met de realiteit. Telkens ik uitleg dat ik er voorstander van ben en uitleg waar de verandering onmogelijk is springen we op iets anders. Dan bouw je zandkastelen op God die ik niet eens wil benaderen en dan speel ik slachtoffer? Er is geen strategie langs mijn kant behalve de big change in de grote misleiding af te wachten. Jij denkt dat ik misleid ben en andersom. Agreed to disagree dan maar en jammer dat je je niet oprecht wou inleven met mij. Het zij zo’

En telkens probeer je hetzelfde te doen, denk je nu echt dat mensen achterlijk zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

En telkens probeer je hetzelfde te doen, denk je nu echt dat mensen achterlijk zijn?

Wat probeer ik in hemelsnaam???? Ik kan gewoon niet doordringen en je doet niet eens moeite. En wat zouden andere mensen mij boeien? Ik ben met u in gesprek. Ik wijs u erop waar de verandering onmogelijk is, maar je blijft schuimbekken naar God en het christendom. In de wereld herkennen we onszelf zeker, maar ik heb geen strategie en meen alles oprecht als ik met u discussieeer. 

De oplossing komt niet langs uw of mijn kant, daarover blijven mekkeren maakt mij niet het slachtoffer me dunkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei TTC:

En telkens probeer je hetzelfde te doen, denk je nu echt dat mensen achterlijk zijn?

Ondanks jouw hoogbegaafdheid meen ik het in deze discussie toch meer eens te zijn met Fundamenteel dan met jou. Ik zal je proberen uit te leggen waarom. Fundamenteel heeft dat trouwens ook al talloze malen gedaan maar blijkbaar ben je het daarmee niet eens. Je weet een theoretische oplossing voor een zeer groot wereldprobleem. Die oplossing is zelfs volkomen Bijbels. Maar wat is nu het eigenlijke probleem? De menselijke wil is dat. De mens wil niet delen maar meer hebben dan de ander. Zolang dat probleem niet is opgelost werken de beste theoretische oplossingen in de praktijk niet. De beste leiders die we in in de geschiedenis van de mensheid kunnen onderscheiden zijn niet de "wereldverbeteraars" want die hebben onnoemelijk veel schade aangericht. De beste koningen en andere politieke leiders zijn die mensen geweest die zo min mogelijk schade wilden veroorzaken. Net zoals Fundamenteel, en trouwens miljoenen anderen, heb ik de hoop opgegeven dat wij mensen de klerezooi die we zelf hebben veroorzaakt nog kunnen oplossen. Onze hoop en verwachting is op de Schepper die het wel allemaal nog wel begrijpt en in zijn hand heeft. Het gaat echt niet lang meer duren want de problemen nemen hyperbolisch toe. Maar de oplossing komt van boven, niet van beneden.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat probeer ik in hemelsnaam???? Ik kan gewoon niet doordringen en je doet niet eens moeite. En wat zouden andere mensen mij boeien? Ik ben met u in gesprek. Ik wijs u erop waar de verandering onmogelijk is, maar je blijft schuimbekken naar God en het christendom. In de wereld herkennen we onszelf zeker, maar ik heb geen strategie en meen alles oprecht als ik met u discussieeer. De oplossing komt niet langs uw of mijn kant, daarover blijven mekkeren maakt mij niet het slachtoffer me dunkt.

Zonder enige schaamte, snel doen alsof je van niets weet? We schuimbekken helemaal niet naar God of het Christendom, wat jij doet is totaal iets anders. Maar goed, je hebt een vrije wil om te kiezen en dat in hoeverre dat het al niet te laat is.

1 minuut geleden zei Willempie:

Ondanks jouw hoogbegaafdheid meen ik het in deze discussie toch meer eens te zijn met Fundamenteel dan met jou. Ik zal je proberen uit te leggen waarom. Fundamenteel heeft dat trouwens ook al talloze malen gedaan maar blijkbaar ben je het daarmee niet eens. Je weet een theoretische oplossing voor een zeer groot wereldprobleem. Die oplossing is zelfs volkomen Bijbels. Maar wat is nu het eigenlijke probleem? De menselijke wil is dat. De mens wil niet delen maar meer hebben dan de ander. Zolang dat probleem niet is opgelost werken de beste theoretische oplossingen in de praktijk niet. De beste leiders die we in in de geschiedenis van de mensheid kunnen onderscheiden zijn niet de "wereldverbeteraars" want die hebben onnoemelijk veel schade aangericht. De beste koningen en andere politieke leiders zijn die mensen geweest die zo min mogelijk schade wilden veroorzaken. Net zoals Fundamenteel, en trouwens miljoenen anderen, heb ik de hoop opgegeven dat wij mensen de klerezooi die we zelf hebben veroorzaakt nog kunnen oplossen. Onze hoop en verwachting is op de Schepper die het wel allemaal nog begrijpt en in zijn hand heeft. Het gaat echt niet lang meer duren. Maar de oplossing komt van boven, niet van beneden.

In de periode naar het Jubeljaar dalen de prijzen gestaag, kan je ons uitleggen wat dat betekent in realiteit? Of subiet plots weer acute hoofdpijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

In de periode naar het Jubeljaar dalen de prijzen gestaag, kan je ons uitleggen wat dat betekent in realiteit? Of subiet plots weer acute hoofdpijn?

Een situatie in het verre verleden die goed was maar nu niet meer bestaat. En gelukkig heb ik weinig last van hoofdpijn. Vanwaar trouwens die bezorgdheid?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid