Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Er is maar 1 God en Zijn plan is ons allen openbaart, like it or not. God laat ons doen en zal ons daarmee wellicht duidelijk willen maken dat het niet zonder Hem gaat. Dat er een sabbatsjaar nodig is bewijst alleen maar dat er geen perfect systeem bestaat. 

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat er meer zijn. Er is een God die iedereen heeft doen geloven dat de Duivel bestaat waardoor mensen zich ook overeenkomstig zijn gaan opstellen, dan heb je een andere die liefde, vergeving en verzoening vooropstelt. Jouw God is diegene die aast op destructie en geniet van de ondergang van anderen, voor onze God hoeft dat allemaal niet waardoor een vloeiende en vreedzame ethische upgrade gerealiseerd kan worden. Hoogstwaarschijnlijk zal die van jou wel winnen, destructie is nu eenmaal veel makkelijker dan als mensen onder elkaar aan een vreedzaam project te werken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 597
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat de wet aan de Joden is gegeven en niet aan de heidense « kerk ». We laten ons toch ook niet besnijden? We vieren het Loofhutten feest niet, noch het feest der eerstelingen. Zie Lev. 23 Arista

Het is de leer van de Bijbel niet van de JG. 

Het systeem kan helemaal geen sabbatsjaar verwerken, als het systeem zelf geen fundamenten heeft. Dat was al eerder genoemd.  1. Een lening is toestemming tot een aanspraak op bestaand bezit va

9 minuten geleden zei TTC:

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat er meer zijn. Er is een God die iedereen heeft doen geloven dat de Duivel bestaat waardoor mensen zich ook overeenkomstig zijn gaan opstellen, dan heb je een andere die liefde, vergeving en verzoening vooropstelt. Jouw God is diegene die aast op destructie en geniet van de ondergang van anderen, voor onze God hoeft dat allemaal niet waardoor een vloeiende en vreedzame ethische upgrade gerealiseerd kan worden. Hoogstwaarschijnlijk zal die van jou wel winnen, destructie is nu eenmaal veel makkelijker dan als mensen onder elkaar aan een vreedzaam project te werken. 

Er is maar 1 God. Onze perceptie daarop is misschien anders, maar dat maakt niet dat er plots meer goden zijn. Finaal zijn we wellicht allebei fout over God, toch geloof ik dat de bijbel daartoe de beste benadering is.

God aast niet op destructie MAAR verzoening. Dat doet de duivel en als jouw god je overtuigt dat er geen duivel bestaat en we het let een kumbaya kunnen oplossen bent u helaas misleid. En niet het minste, ...

Ik wil geen destructie, ik wil een opbouw. Maar je gaat de samenleving vanuit de zondeval daar toch niet als fundament voor nemen? Neen. De politici zijn de minions van satan en veelal geestelijken zijn volgens mij geïntegreerde demonen in het vlees, gedenk onze vorige paus maar eens. Bekijk onze energiebronnen terwijl er al decennia lang zuivere bronnen bestaan. Eerst de bron van het kwade, dan de rest, tic,toc.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er is maar 1 God. Onze perceptie daarop is misschien anders, maar dat maakt niet dat er plots meer goden zijn. Finaal zijn we wellicht allebei fout over God, toch geloof ik dat de bijbel daartoe de beste benadering is. God aast niet op destructie MAAR verzoening. Dat doet de duivel en als jouw god je overtuigt dat er geen duivel bestaat en we het let een kumbaya kunnen oplossen bent u helaas misleid. En niet het minste, ... Ik wil geen destructie, ik wil een opbouw. Maar je gaat de samenleving vanuit de zondeval daar toch niet als fundament voor nemen? Neen. De politici zijn de minions van satan en veelal geestelijken zijn volgens mij geïntegreerde demonen in het vlees, gedenk onze vorige paus maar eens. Bekijk onze energiebronnen terwijl er al decennia lang zuivere bronnen bestaan. Eerst de bron van het kwade, dan de rest, tic,toc.

Perceptie? Nog even en je haalt er de spiraaldynamiek bij, hierin worden verschillende wereldbeelden weerspiegeld waar ieder van ons toegang toe heeft. Mensen worden hierover allemaal niet ingelicht waardoor je situaties krijgt die geenszins nog laten vermoeden dat er ooit over nagedacht is geweest. Erger wordt het wanneer het allemaal ontkend wordt door diegenen die zeggen dat ze handelen in de naam van God. Wellicht denken ze dat anderen geen verstand in hun hoofd hebben maar toch blijven ze de grootste nonsens verkopen, logischerwijs krijg je dan absurde taferelen met in het verlengde de verankering aan vanalles en nog wat. Het begon nochtans met een eenvoudig idee dat al eeuwen bestaat. O Heer, waar verblijft U toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Perceptie? Nog even en je haalt er de spiraaldynamiek bij, hierin worden verschillende wereldbeelden weerspiegeld waar ieder van ons toegang toe heeft. Mensen worden hierover allemaal niet ingelicht waardoor je situaties krijgt die geenszins nog laten vermoeden dat er ooit over nagedacht is geweest. Erger wordt het wanneer het allemaal ontkend wordt door diegenen die zeggen dat ze handelen in de naam van God. Wellicht denken ze dat anderen geen verstand in hun hoofd hebben maar toch blijven ze de grootste nonsens verkopen, logischerwijs krijg je dan absurde taferelen met in het verlengde de verankering aan vanalles en nog wat. Het begon nochtans met een eenvoudig idee dat al eeuwen bestaat. O Heer, waar verblijft U toch?

Anders moeten we het sabbatsjaar eens gaan verkondigen op de Groenplaats of het Astridplein en de mensen allerlei altenatieven aanbieden. We verzamelen mensen en vragen een afspraak bij Dewever op de Grote Markt om het sabbatsjaar op de politieke agenda in te voeren. Ik reik u de hand,,,

Dringt het eindelijk door dat willen en kunnen twee verschillende zaken zijn? Ja het kan, en wij willen dat. Maar die het kunnen invoeren willen het niet. Dus wat kunt ge dan doen?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Anders moeten we het sabbatsjaar eens gaan verkondigen op de Groenplaats of het Astridplein en de mensen allerlei altenatieven aanbieden. We verzamelen mensen en vragen een afspraak bij Dewever op de Grote Markt om het sabbatsjaar op de politieke agenda in te voeren. Ik reik u de hand,,, Dringt het eindelijk door dat willen en kunnen twee verschillende zaken zijn? Ja het kan, en wij willen dat. Maar die het kunnen invoeren willen het niet. Dus wat kunt ge dan doen?

Ben je gek, net voor WOII heeft men dat nog eens geprobeerd en je weet hoe het afgelopen is, het zal morgen niet anders zijn. Maar we kunnen verder met de Bijbel lezen, daar staat het ook in. Misschien dat we beter onze aandacht kunnen richten naar God, dan hoeven we niet langer naar deze wereld te kijken. We kunnen dan niet zeggen dat we blind zijn, dat is een voordeel.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei TTC:

Ben je gek, net voor WOII heeft men dat nog eens geprobeerd en je weet hoe het afgelopen is, het zal morgen niet anders zijn. Maar we kunnen verder met de Bijbel lezen, daar staat het ook in. Misschien dat we beter onze aandacht kunnen richten naar God, dan hoeven we niet langer naar deze wereld te kijken. We kunnen dan niet zeggen dat we blind zijn, dat is een voordeel.

Dus je begrijpt eindelijk dat we niets in de pap te brokken hebben? En ja dat is niet leuk, maar de wraak komt de Heere toe. Keep the faith.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus je begrijpt eindelijk dat we niets in de pap te brokken hebben? En ja dat is niet leuk, maar de wraak komt de Heere toe. Keep the faith.

Alsmaar wraak, onheil en polarisatie. Straks ga je nog zeggen dat de bevolking machteloos staat tegenover diegenen die ze verkiezen, beetje zoals Schumpeter en Huizinga zeggen? Voor ons hoeft dat allemaal niet hoor, we kunnen gebruik maken van de technische middelen die voorhanden zijn en dat vreedzaam oplossen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Alsmaar wraak, onheil en polarisatie. Straks ga je nog zeggen dat de bevolking machteloos staat tegenover diegenen die ze verkiezen, beetje zoals Schumpeter en Huizinga zeggen? Voor ons hoeft dat allemaal niet hoor, we kunnen gebruik maken van de technische middelen die voorhanden zijn en dat vreedzaam oplossen.

We staan ook machteloos. Als de minderheid het oneens is met de meerderheid voeren ze een staatsgreep uit alsnog hun zin te krijgen. Want een referendum houden zou te democratisch zijn? Kom op nou

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

We staan ook machteloos. Als de minderheid het oneens is met de meerderheid voeren ze een staatsgreep uit alsnog hun zin te krijgen. Want een referendum houden zou te democratisch zijn? Kom op nou

Een referendum veronderstelt dat mensen ook begrijpen waar het over gaat alvorens een keuze te kunnen maken, dat lukt niet zonder daar eerst deskundig in getraind te zijn. Anders gezegd, er zal ze dan eerst dienen gewezen worden op de verschillende platitudes die het systeem als een auto-immuunziekte voeden. Jij doet het weer op je vijandige manier, een staatsgreep zonder enig besef over die platitudes. Je denkt er ook nooit eens over na natuurlijk, dat heb je nu eenmaal met die God van je.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Een referendum veronderstelt dat mensen ook begrijpen waar het over gaat alvorens een keuze te kunnen maken, dat lukt niet zonder daar eerst deskundig in getraind te zijn. Anders gezegd, er zal ze dan eerst dienen gewezen worden op de verschillende platitudes die het systeem als een auto-immuunziekte voeden. Jij doet het weer op je vijandige manier, een staatsgreep zonder enig besef over die platitudes. Je denkt er ook nooit eens over na natuurlijk, dat heb je nu eenmaal met die God van je.

Ik heb die staatsgrepep hier niet gepleegd dat pact te tekenen he! En als je denkt dat 70% van de bevolking niet begrijpt waarover het gaat en hen hun stem ontneemt bent u geen democraat maar dictator.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb die staatsgrepep hier niet gepleegd dat pact te tekenen he! En als je denkt dat 70% van de bevolking niet begrijpt waarover het gaat en hen hun stem ontneemt bent u geen democraat maar dictator.

Zie je, nu zijn wij de dictators omdat we zeggen dat mensen recht hebben op correcte informatie. Die God van jou is een bijzonder vreemd wezen, in ieder geval niet onze God.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Zie je, nu zijn wij de dictators omdat we zeggen dat mensen recht hebben op correcte informatie. Die God van jou is een bijzonder vreemd wezen, in ieder geval niet onze God.

Laten we dat draaien maar vermijden. Het Marrakeshpact was transparant af te lezen. De meerderheid zei neen, circa 70% en meer. Daarin staat oa dat kritiek verboden is en de pers zich alleen positief mag uitlaten over migratie. Ergo einde persvrijheid.

Jij zegt dan dat mensen niet in staat zouden zijn een transparant verdrag af te lezen en samen te vatten? Als je vindt dat het volk geen inspraak meer heeft -over wat reeds transparant is- ben je geen democraat maar neigt al naar fascisme. Zeker nu ze hun wil met geweld opdringen. Gedenk Macron.

Hoe gaan we overigens transparant kunnen zijn als de persvrijheid ingeperkt wordt? Als kritiek wettelijk strafbaar wordt? Zie je dat dan niet dat het dictatuur reeds gaande is en dit geen democratie meer is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Laten we dat draaien maar vermijden. Het Marrakeshpact was transparant af te lezen. De meerderheid zei neen, circa 70% en meer. Daarin staat oa dat kritiek verboden is en de pers zich alleen positief mag uitlaten over migratie. Ergo einde persvrijheid. Jij zegt dan dat mensen niet in staat zouden zijn een transparant verdrag af te lezen en samen te vatten? Als je vindt dat het volk geen inspraak meer heeft -over wat reeds transparant is- ben je geen democraat maar neigt al naar fascisme. Zeker nu ze hun wil met geweld opdringen. Gedenk Macron.

Je hebt blijkbaar nog steeds geen idee waar een Sabbatsjaar toe leidt, heel dat pact wordt dan vervangen door een ander pact. Het wil zeggen dat je niet langer met mensen hoeft te zeulen dan wel wordt het mainstream economische denken getransformeerd. Dit wil zeggen dat geld voor ons gaat werken, het nulsomspel wordt dan een co-creatief spel dat berust op aangepaste normen, waarden en ethiek. Enfin, dat wat in je boek staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je hebt blijkbaar nog steeds geen idee waar een Sabbatsjaar toe leidt, heel dat pact wordt dan vervangen door een ander pact. Het wil zeggen dat je niet langer met mensen hoeft te zeulen dan wel wordt het mainstream economische denken getransformeerd. Dit wil zeggen dat geld voor ons gaat werken, het nulsomspel wordt dan een co-creatief spel dat berust op aangepaste normen, waarden en ethiek. Enfin, dat wat in je boek staat.

Draait ge nu weer weg van de essentie? Het ging over de macht van het volk en de elite. Weet je de letterlijke vertaling van demo cratie? Het volk heerst.

Als je alleen democraat bent als het u uitkomt en wat u niet uitkomt verdringt ben je geen democraat. Dus zolang ons bestuur de reincarnatie van Hitler himself is kunt ge zoveel bedenken als je wilt, ze houden u tegen en word je te succesvol hangen ze u aan de schandpaal of vermoorden ze u.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Draait ge nu weer weg van de essentie? Het ging over de macht van het volk en de elite. Weet je de letterlijke vertaling van demo cratie? Het volk heerst. Als je alleen democraat bent als het u uitkomt en wat u niet uitkomt verdringt ben je geen democraat. Dus zolang ons bestuur de reincarnatie van Hitler himself is kunt ge zoveel bedenken als je wilt, ze houden u tegen en word je te succesvol hangen ze u aan de schandpaal of vermoorden ze u.

In een democratie worden mensen correct ingelicht en worden alle opties aangeboden, ik ken geen partij die pleit voor een Sabbatsjaar. Er zijn toch christelijke partijen ook?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

In een democratie worden mensen correct ingelicht en worden alle opties aangeboden, ik ken geen partij die pleit voor een Sabbatsjaar. Er zijn toch christelijke partijen ook?

Heb je dat pact gelezen? 70% van de bevolking wel en ze brulden neen. Toen kwam er een staatsgreep die gij weg relativeert op drogargumenten want het kon niet meer transparant zijn. 

Ik stem sowieso niet en ze noemen hier in de volksmond de cd&v niet zomaar id&v nu he. Iedere stem is een bekrachtiging van de duivel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Heb je dat pact gelezen? 70% van de bevolking wel en ze brulden neen. Toen kwam er een staatsgreep die gij weg relativeert op drogargumenten want het kon niet meer transparant zijn. Ik stem sowieso niet en ze noemen hier in de volksmond de cd&v niet zomaar id&v nu he. Iedere stem is een bekrachtiging van de duivel.

Je laat je natuurlijk graag misleiden, je blijft mensen maar angst aanjagen waardoor de sociale alternatieven buiten de collectieve aandacht gehouden worden. Ja, typisch JHWH natuurlijk, vervolgens mag je mee in het bootje en wachten op datgene wat voor je neus ligt. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Je laat je natuurlijk graag misleiden, je blijft mensen maar angst aanjagen waardoor de sociale alternatieven buiten de collectieve aandacht gehouden worden. Ja, typisch JHWH natuurlijk, vervolgens mag je mee in het bootje en wachten op datgene wat voor je neus ligt. 

Ik jaag geen angst aan, ik zeg onverbloemd dat scheten naar methaan stinken. Rozengeur verkopen is pas misleiden. Ik zeg het gelijk het is.

Voorwaar, geheel de EU zal in lichterlaaie staan en ik ga ni “wir haben us nicht gewust# zeggen. Ook jij kan dat nu niet zeggen na de sociale media waar alles gedeeld wordt voor de msm het kon knippen, bewerken en plakken ;)

It was an information war and globalism lost.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik jaag geen angst aan, ik zeg onverbloemd dat scheten naar methaan stinken. Rozengeur verkopen is pas misleiden. Ik zeg het gelijk het is. Voorwaar, geheel de EU zal in lichterlaaie staan en ik ga ni “wir haben us nicht gewust# zeggen. Ook jij kan dat nu niet zeggen na de sociale media waar alles gedeeld wordt voor de msm het kon knippen, bewerken en plakken. It was an information war and globalism lost.

Amai, het druipt hier onderhand van het scherm, je doet er werkelijk alles aan om het idee van een Sabbatsjaar in een slecht daglicht te stellen. Dat is wat jouw God je geleerd heeft. Zo helemaal achteraan begin je dan nog wat te mopperen over hoop, alsof mensen niet kunnen zien wat je drijfveren zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Amai, het druipt hier onderhand van het scherm, je doet er werkelijk alles aan om het idee van een Sabbatsjaar in een slecht daglicht te stellen. Dat is wat jouw God je geleerd heeft. Zo helemaal achteraan begin je dan nog wat te mopperen over hoop, alsof mensen niet kunnen zien wat je drijfveren zijn?

Het ging niet over een sabbatsjaar nu maar over het feit dat we machteloos staan. Ik ben VOOR dat sabbatsjaar, maar wijs u op degene waar verandering onmogelijk gemaakt wordt. 

Dat je dat niet kan inzien is omdat uw god u misleidt overal doorheen te schitteren.

Ik heb overigens geen drijfveer. Ik leg het bij God. Geen mens is in staat dit op te lossen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het ging niet over een sabbatsjaar nu maar over het feit dat we machteloos staan. Ik ben VOOR dat sabbatsjaar, maar wijs u op degene waar verandering onmogelijk gemaakt wordt. Dat je dat niet kan inzien is omdat uw god u misleidt overal doorheen te schitteren. Ik heb overigens geen drijfveer. Ik leg het bij God. Geen mens is in staat dit op te lossen.

Politiek denkt er nu tenminste toch al over na, de christenen van die andere orde zijn dat gaan afgeven. Leg het maar bij God ja, Hij heeft die christenen van die andere orde naar politiek gestuurd om tot een vreedzame transformatie te komen. Nu kunnen we samen afwachten wat het wordt, ben benieuwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Politiek denkt er nu tenminste toch al over na, de christenen van die andere orde zijn dat gaan afgeven. Leg het maar bij God ja, Hij heeft die christenen van die andere orde naar politiek gestuurd om tot een vreedzame transformatie te komen. Nu kunnen we samen afwachten wat het wordt, ben benieuwd.

1. Ik ben uw tegenstander niet.

2. De boomerang is geworpen. Niets aan te doen, ze komt ooit terug.

3. De mens zijn oplossingen veroorzaken meer onheil dan goed. Babyboom Afrika als voorbeeld dan maar.

4. In een democratie telt de stem van de meerderheid. Wanneer een minderheid de meerderheid kan verdringen leef je niet meer in een democratie.

5. De persvrijheid is verdwenen.

6. Een christen kan zich niet inlaten met politiek omdat de politiek zich losmaakte van God en samenwerkte met de geest van de anti christ.

7. Alles wordt hersteld door God. Zie God als een natuurwet. Hij voorspelde de gevolgen van onze daden. Als hagel zo groot als rotsblokken op ons hoofd vallen is dat geen straf van God maar een gevolg van onze consumptie gevoed door de duivel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:
  1. Ik ben uw tegenstander niet.
  2. De boomerang is geworpen. Niets aan te doen, ze komt ooit terug.
  3. De mens zijn oplossingen veroorzaken meer onheil dan goed. Babyboom Afrika als voorbeeld dan maar.
  4. In een democratie telt de stem van de meerderheid. Wanneer een minderheid de meerderheid kan verdringen leef je niet meer in een democratie.
  5. De persvrijheid is verdwenen.
  6. Een christen kan zich niet inlaten met politiek omdat de politiek zich losmaakte van God en samenwerkte met de geest van de anti christ.
  7. Alles wordt hersteld door God. Zie God als een natuurwet. Hij voorspelde de gevolgen van onze daden. Als hagel zo groot als rotsblokken op ons hoofd vallen is dat geen straf van God maar een gevolg van onze consumptie gevoed door de duivel.

Vergelijkende lijstjes zijn altijd leuk.

  1. de mens kan onmogelijk alle alternatieven voor een beslissing kennen
  2. de alternatieven die hij kent, kan hij niet alle simultaan vergelijken
  3. als gevolg van de eerste twee axioma’s zal men niet het optimale alternatief kiezen
  4. de mens beschikt over een set routineacties
  5. deze routineacties bestaan alle los van elkaar
  6. elk probleem wordt simultaan met het bestaande doel en middelen beschouwd
  7. als gevolg van 4 en 5 zal 2 pas in werking treden als routineacties niet meer volstaan
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Vergelijkende lijstjes zijn altijd leuk.

  1. de mens kan onmogelijk alle alternatieven voor een beslissing kennen
  2. de alternatieven die hij kent, kan hij niet alle simultaan vergelijken
  3. als gevolg van de eerste twee axioma’s zal men niet het optimale alternatief kiezen
  4. de mens beschikt over een set routineacties
  5. deze routineacties bestaan alle los van elkaar
  6. elk probleem wordt simultaan met het bestaande doel en middelen beschouwd
  7. als gevolg van 4 en 5 zal 2 pas in werking treden als routineacties niet meer volstaan

Laat ons het wat simpeler maken.

1 God heeft de bevoegdheid over alles en iedereen. De mens kan niets goeds bereiken als deze God niet voorraan plaatst.

Bekijk het nu eens geestelijk, denk jij echt dat het westerse bestuur een kracht van liefde en genade is? Ik denk dat ik tussen 2015 en 2018 voldoende het bloed aan diens handen getoond heb. Neen daarom zal de wraak van de Heere komen deze mensen van troon te stampen en Jezus erop te plaatsen. Wie niet belijdt dat Jezus Koning der koningen is heeft gemeenschap met de duivel.

Enigszins polarisering, maar er is geen middenweg. Goed of slecht, niets daartussen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid