Gaitema 439 Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Bij deze alvast, gelukkig nieuw jaar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Veel hail en zegen in 't nij joar! Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Een Voorspoedig 2019 Gewenst ! Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Iedereen een zalig nieuwjaar toegewenst! Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Ik wens iedereen in 2019 gezondheid, vrede en vrijheid (een onlosmakelijke combi in mijn ogen) , wederzijds respect en vrijheid van godsdienst (nog zo'n onlosmakelijke combi) en veel geluk. Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Beste wensen allemaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 311 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 DE BESTE WENSEN Jesaja 40:27-31 Waarom zegt gij dan, o Jakob! en spreekt, o Israël! mijn weg is voor den HEERE verborgen, en mijn recht gaat van mijn God voorbij? Weet gij het niet? Hebt gij niet gehoord, dat de eeuwige God, de HEERE, de Schepper van de einden der aarde, noch moede noch mat wordt? Er is geen doorgronding van Zijn verstand. Hij geeft den moeden kracht, en Hij vermenigvuldigt de sterkte van hem, die geen krachten heeft. De jongen zullen moede en mat worden, en de jongelingen zullen gewisselijk vallen. Maar dien den HEERE verwachten, zullen de kracht vernieuwen; zij zullen opvaren met vleugelen, gelijk de arenden; zij zullen lopen, en niet moede worden; zij zullen wandelen, en niet mat worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Iedereen de beste wensen voor dit jaar, dat het een mooi en vrolijk jaar moge zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 34 minuten geleden zei Mullog: Iedereen de beste wensen voor dit jaar, dat het een mooi en vrolijk jaar moge zijn. Vergeet het laatste maar. Ik wens voor iedereen meer kennis en diepgang. Dat gaat ons doen huilen. Van verdriet en vreugde. Kan dat? Ja, dat kan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Op 1-1-2019 om 20:17 zei Willempie: Vergeet het laatste maar. Ik wens voor iedereen meer kennis en diepgang. Dat gaat ons doen huilen. Van verdriet en vreugde. Kan dat? Ja, dat kan. Altijd even gezellig op feestjes: "Gelukkig nieuwjaar, Willempie!" "En jij een nieuwjaar vol tranen toegewenst!" "..." Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 De beste wensen voor 2019!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 7 uur geleden zei Robert Frans: Altijd even gezellig op feestjes: "Gelukkig nieuwjaar, Willempie!" "En jij een nieuwjaar vol tranen toegewenst!" "..." De allerbeste wensen voor jou en alle anderen hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten