Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Temnozor heeft zich in een paar weken wel heel bruut tussen mijn lievelingsartiesten gewrongen. Geweldige muziek gewoon, en erg mooi zangwerk EN artwork! Het brengt echt een geweldige sfeer in de hele kamer, fijn om bij in slaap te vallen, vooral het nummer Fatherland, zo'n donkerblauw nummer. Echt waar, deze band werkt op een hogere niveau en met meer diepgang dan de meeste pagan metal bands. Voor wie wil proberen: ik zou eerst het album Horizons... doen en als je dat leuk vindt, Folkstorm of the Azure Nights. En als je dat leuk vindt, gewoon de rest puh2.gif

474201ni6.jpg

Dit stukje artwork is een soort visuele versie van hun muziek ^_^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga voor Nightwish worshippy.gif , Kutless, Xandria, Guano Apes, Tristania, Sonata Arctica, Delain party.gif en och nog zoveeeeeeeeeel meeeeer!

Dogwood, Disciple. Lacuna Coil, East West, Dire Straits, Narnia, Kamelot, Epica, Demon Hunter etc. etc.

En het rustigere werk: Era, Enya, keltische muziek (wat ook best wat ruiger kan gaan)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid