Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

En? Al materiaal? Ik ben straks twee weken thuis, en zal ons orgel en mijn gitaar eens verkrachten.. Favobands momenteel:

Dead Can Dance, The Mars Volta, Riverside, The Sins of Thy Beloved, Morphia, Seeed, Bob Marley & The Wailers, Ekseption, Assemblage 23, Anathema, Katatonia, Novembre, Agalloch en Empyrium

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:20:25 schreef *nath* het volgende:

[...]

worshippy.gifworshippy.gif

Ik dacht laat ik maar niets zeggen..

Géén Nodes of Ranvier, The Chariot, Dillinger Ecape Plan, The Psyke Project en Flee the Seen.. maar ach zo te zien komt dat goed smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laatste week erg veel aparte muziek geluisterd..

maudlin of the well - aparte metal, doomig, met orgeltjes en andere vage dingen.

Subaudition - emotionele folk uit Finland, erg mooi.

Tenhi - Subauditionstyle, ietjes doomiger.

Assemblage23 - Industrial/Techno -> EBM + Synth smile.gif

LPG - heerlijke pop/rock (ook op Flevo)

Draconian - Gothen Doom, bijzonder mooi

Rose Rovine E Amanti - Darkfolk/Neofolk/Industrial <3

Empyrium - Tenhiachtig smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook eens een stukje gezien waarin Jack Black (een van de twee van Tenacious D) dolblij vertelde dat hij een nieuwe manier van zingen heeft uitgevonden. Namelijk inward singing. Normale rockbands rocken maar 50% van de tijd omdat ze de andere 50% gebruiken om in te ademen. Maar Jack Black had daar dus wat op gevonden. Echt super komisch (alhoewel het uit deze post waarschijnlijk niet naar voren komt, maar je moet het zelf horen eigenlijk).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Mijn favoriete bands/muziek:

De volgorde maakt niet uit

Enya

Enigma

Mike Oldfield

Michael Flatley

Genesis

Saybia

Metallica

Guns 'n Roses

Blof

Marco Borsato

Dire Straits

Barlowgirl

Daarnaast hou ik super veel van opwekkingsliederen, daar heb ik een paar favorieten van:

Wat een liefde

U bent heilig

Aan Uw voeten Heer

Heer ik kom tot U

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid