Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

party.gifhallo ik ben ontzettend benieuwd of iemand de band Gretchen kent?

ze bestaan uit 3 bandleden met oa Mia=vocalist en bas en dave=gitarist.

hun muziekgenre heavy-happy-melodic-goth-metal.

ik vind ze onwijs gaaf klinken en heb contact met Dave.

Ik vroeg wanneer ze s een keer naar nederland kwamen voor een concert bij bv festifals of eo jongerendag, en kreeg dit als antwoord.

We would love to come to Holland. But unfortunately haven't had any offers for us to come there yet

I think we need to become more well known --- which is hard when you are not backed by lots of money. What this band has done has been without any support from Big Labels. Only the support of fans like you has brought us to where we are at right now...

So if people like you start spreading the Word... tell your friends... help us get radio contacts -- find magazines for review -- maybe we can attract the attention of some promotes that can bring us over -- or maybe we can grow big enough to just do it ourself...

ken je ze nog niet maar ben je benieuwd naar ze dan kan je op hun site kijken waaronder ander videoclip bij zit en enz. tot horens

www.gretchenland.com

Link naar bericht
Deel via andere websites

hmm...

mijn favoriete bands zijn:

-Coldplay

jammer dat ze mainstream zijn geworden...

-New Order

-Tears For Fears

vooral hun eerste 2 albums. geniaal

-pet shop boys.

ik vraag me af hoeveel mensen deze kennen (afgezien van coldplay, die iedereen onderhand wel moet kennen)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:21:51 schreef Raido het volgende:

Ik ken ze alle vier wel
smile.gif

indrukwekkend.

zelfs de meest muzikaal onderlegde mensen die ik (in het ''echte'' leven) ken kennen er hoogstens maar 3. met uitzondering van de persoon die jullie hier kennen als 'Dombeer'

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:49:51 schreef Qizm het volgende:

[...]

indrukwekkend.

zelfs de meest muzikaal onderlegde mensen die ik (in het ''echte'' leven) ken kennen er hoogstens maar 3. met uitzondering van de persoon die jullie hier kennen als 'Dombeer'

alleen new order ken ik niet

van de andere hoogstesn 1 liedje

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:11:20 schreef hopeloos het volgende:

New Order ken ik wel, maar vind ik niet zo bijzonder.. Coldplay en Pet Shop Boys natuurlijk ook (wie kent die nou niet...) Tears for Fears heb ik wel es van gehoord, maar nog niet geluisterd. Zal vanmiddag ff wat downloaden, want ik ben nou wel benieuwd
knipoog_dicht.gif

smile.gif als je wat hebt vertel me dan maar wat je er van vind

probeer iets van hun oude albums te krijgen:

- the hurting

- songs from the big chair

maar hun nieuwste album is ook cool widegrin.gif (titel: everybody loves a happy ending)

Quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:25:13 schreef Donnie het volgende:

Tears for fears, ja. Heel goed.

Songs from the big chair hoort bij de allerbeste jaren '80 albums. Klinkt na 20 jaar nog steeds geweldig.

Het is pop, maar wel kwaliteits-pop.

agreed widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

party.gif hallo allemaal. ik ben nieuwsgierig of iemand al op de website van gretchen heeft gekeken nadat ik op blz 29 een berichtje daarover had geplaatst?

zo ja dan zou ik graag willen weten wat je van de muziek vindt, persoonlijk vindt ik de album mouth full of nails de beste.

heb je nog niet gekeken, bekijk hun site s en vertel me wat je van hun vindt. tot horens. www.grechtenland.com.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe maar gewoon k3 dat is prachtige nederlandse muziek. Verder heb je ook nog de dire straits ,cat stevens ,u2 en elvis presley.

En verder is tears for fears leuk vooral de eerste 2 cd's en de pet shop boys new order is ook leuk. Maar mozart ,beethoven en bach die rulen echt samen met k3 natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:49:51 schreef Dombeer het volgende:

Doe maar gewoon k3 dat is prachtige nederlandse muziek. Verder heb je ook nog de dire straits ,cat stevens ,u2 en elvis presley.

En verder is tears for fears leuk vooral de eerste 2 cd's en de pet shop boys new order is ook leuk. Maar mozart ,beethoven en bach die rulen echt samen met k3 natuurlijk.

widegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gif

komt Dombeer weer aanzetten hoor

widegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gif

schrap K3, mozart beethoven en bach maar dombeer.

ik weet dat jij dat nooit luisterd (behalve K3 misschien rofl.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:00:41 schreef tammie bammie het volgende:

[...]

neh ik koop de cds vind ik veel leuker, maar bedankt voor je reactie. vind je ook dat ze s moeten komen op eo jongerendag en of flevofestival

Ik heb de nummers gedownload via de links die op hun eigen site gegeven worden. Je kunt ze dan drie keer gratis beluisteren. Illegaal downloaden van muziek doe ik niet aan. De cd zou ik op zich best graag willen kopen als ik weer eens geld heb, maar dat gaat waarschijnlijk nog even duren. En op Flevo zouden ze wat mij betreft best wel welkom zijn.

edit: ik geef ze weinig kans als act op de EO-Jongerendag, daar zijn ze toch iets te weinig mainstream voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid