Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:13:45 schreef Linkin-Liz het volgende:

Evanescence nr 1.

Verder Within Temptation, Saviour Machine (heb ik leren kennen via dit forum), Queen, Metallica, Ill Nino, Apocalyptica, etc.

En waar blijft Linkin Park?knipoog_dicht.gifpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:39:25 schreef Raido het volgende:

Ach ze hebben gewoon leuke nummers, het is wel fijn op een feestje, het is wat meer sociale muziek, wat meer mensen leuk vinden..
smile.gif
en meeschreeuwen is cool
smile.gif

In the End, Points of Autority, Faint, Crawling, Papercut en Somewhere I Belong zijn best fijn
smile.gif

Vooral In The End, dat is echt mijn lievelingslied allertijden!

Maar geen enkele band zou ooit kunnen tippen aan

underoath2_1280.jpg.jpeg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Maar geen enkele band zou ooit kunnen tippen aan

Oh, wat kun jij liegen! Ik vind hun helemaal niet zo speciaal, ze zien er al helemaal niet uit btw, weinig orgineel, laat ik het zo zeggen. Je haar scheef voor je hoofd enzo smile.gif

Nee geef mij dan maar Nodes of Ranvier of The Spirit that Guides Us.. dat heerscht toch meer dan Underoath howr (en dan vergeet ik alle echt goede bands nog!)..

278M7708.jpg

*nomineert At the Close of Everyday als beste band van het moment in de oud-nederlandstalige emo-folk categorie*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:41:52 schreef Raido het volgende:

Uiteraard, anders luister ik het niet, dat weet je toch
puh2.gif

P.S. die foto van underoath is wel tieftgroot..

haha ja, maar hij past zich gelukkig wel aan ^^

* *nath* is bezig met een underOATH siteje bouwen big-smile.gif Alles voro mijn nr 1 bend party.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Mag jij liegen van je moeder? Het is gewoon niet waar, alleen Nightwish is gewoon beter. (PUNT) (waarom?)

1. Marco is gewoon de meest lekker bassist ooit.

2. Marco is een extreem goede bassist.

3. Marco heeft een vet goede stem (luister Dreamtale en Tarot ook eens).

4. Tuomas is een ongelofelijk goede musicus.

5. Tuomas is ook lekker smile.gif.

6. Tuomas is een vette toestenist (luister ook eens For My Pain... bijvoorbeeld het nummer Dancer in the Dark, wees wel kritisch met hun teksten, het woord fallen angel komt mij wat te veel voor).

7. Emppu is gewoon een best fijne gitarist, er zijn betere hoor.

8. Jukka is een stoere drummer (met zijn piratendoekje).

9. Nightwish zit technisch veel beter in elkaar dan bijvoorbeeld WT.

10. Nightwish is metal, bij WT moet je eeuwig wachten op het stuwende metalidee (drums/gitaren).

11. Tarja's stem is stukken beter dan Sharon.

*uch, Raido heeft gesproken*

Zo en nu tussen alle WT, screamo en SOAD (=ZAAD) nog wat muziek die ik fijn vind smile.gif

Oratory (female fronted power metal uit Portugal) http://www.oratory-band.net/ccount/click.php?id=2 (MP3tje).

Lunatica (female fronted power metal uit Zwitersland) http://www.lunatica.ch/

Dreamtale (power metal uit Finland) http://www.dreamtale.net/dreamtale.php

ach en nog veel meer knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, ik heb niet echt een favoriete band, maar ik kan wel een poging doen om er een paar op te noemen die ik onwijs goed vind..

Dol Ammad

Dit is nog een vrij nieuwe band. Ze maken elektronische metal. Klinkt behoorlijk lekker. Als je er naar luistered lijkt het net alsof je een reis maakt door de ruimte. het zit meesterlijk in elkaar, en Thanasis Lightbridge is het brein achter deze band. Hij heeft de band opgericht, en samen met het europakoor en de rest van de band maken ze er meesterlijke muziek mee.

Blackmore's night

Een Middeleeuwse band. Ritche Blackmore speelde eerst in de bekende band: Deep Purple. Toen hij (zijn nu levenspartner) Candice Night tegen is gekomen hebben deze samen (met nog wat andere mensen) de band 'blackmore's night' opgericht. Deze succes volle band was 14 Oktober 2005 in Nederland aanwezig voor een concert in 'the pepsi stage'

Sigur Rós

Deze Yslandse band doet een (tamelijk werkende) poging om het landschap van Ysland te laten weergeven in de vorm van muziek. Dit lukt ze dus erg goed. Deze band maakt erg rustige muziek, en hun nieuwe cd 'Takk' neemt je mee door een wereld waar natuur op de eerste plaats staat.

Zo zijn er nog vele andere bandjes die ik ontzettend mooi vind.. Zoals Therion vind ik een geweldige band. even als Moonspell, Samael, After forever en Charon

Zo kan ik nog een hele lange lijst opschrijven, maar misschien dat ik dat hier de volgende keer post smile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid