Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik waardeer het zeer dat je deze kreet van onopvoedentheid plaatst. We brengen je hier wel wat normen en waarden bij over wel degelijke powermetal met vocalen die :

1. Wel emotie bevatten.

2. Wel passen bij de muziek.

3. Niet afgezaagd zijn.

En veel originelere muziek. Speur mijn profiel eens door naar de powermetalbands Avantasia,Blind Guardian, Edguy, Theocracy.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 23 oktober 2005 21:33:38 schreef Dolenthoniel het volgende:

Ik ben fan van bands in hele verschillende genres. Aan de ene kant ben ik helemaal gek van Therion. Aan de andere kant heerst Dol Ammad heel erg (electronische metal) en weer een andere kant heeft Blackmore's night (middeleeuwse muziek, waren 14 okt' 05 in de Pepsi stages in Amsterdam, geweldig concert
big-smile.gif
)

Dan vind je Mostly Autumn en Renaissance misschien ook wel goeie bands.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:47:31 schreef Ol Moth het volgende:
En veel originelere muziek. Speur mijn profiel eens door naar de powermetalbands Avantasia,Blind Guardian, Edguy, Theocracy.

Met deze meneer kan ik praten! smile.gif

Zal ik daar dan, voor de lol nog even Stratovarius (het oudere werk) en Rhapsody aan toevoegen?

(Rhapsody is trouwens wel een apart verhaal, maar als je van epische fantasy houdt, is het gegarandeerd je ding)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:56:46 schreef Phantom het volgende:

[...]

Met deze meneer kan ik praten!
smile.gif

Zal ik daar dan, voor de lol nog even Stratovarius (het oudere werk) en Rhapsody aan toevoegen?

(Rhapsody is trouwens wel een apart verhaal, maar als je van epische fantasy houdt, is het gegarandeerd je ding)

Het oude werk van Stratovarius is echt veel beter dan het nieuwere!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:17:04 schreef Phantom het volgende:

Het kan nog steeds met geen mogelijkheid op tegen Dream Theater, maarja, dat kan geen enkele band m.i.

oO - Is Dream Theater soms je favoriete band?!

Oo - Ja.

smile.gif

* Ol Moth kan met deze meneer ook zeer zeker spreken, Dream Theater is ook zijn favoriete band tenslotte.

* Ol Moth vraagt zich af of jij ook naar 10 oktober - Heineken Music Hall ben geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 02 november 2005 14:49:42 schreef Raido het volgende:

Het nieuwste album van Stratovarius heerscht wel weer heel zwaar Nath!

Hmm.. om eerlijk te zeggen twijfel ik daar een beetje aan. Het oude werk lijkt me veel beter. Maar ik ben benieuwd

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 03 november 2005 09:23:32 schreef Raido het volgende:

Momenteel toch echt Kamelot (de albums Epica en Black Halo) wat een meesterstukken staan daarop.. puur genieten

Kamelot, dat luister ik momenteel echt heel veel. Het album Karma, Don't you cry is zo'n mooi nummer!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid