Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Red Hot Chilli Peppers

Blink 182

Sonata Arctica

Nightwish

Slechtvalk

MxPx

Morphia

Lacuna Coil

Within Temptation

NOFX

Oasis

Keane

Saybia (super)

Coldplay

Rhapsody

Nirvana

HIM

Greenday

Clannad

Enya

POD

Rage Against the MAchine

Sirenia

Opeth

Offspring

Muse

Linkin Park heb ik ook alles origineel van bedenk ik me net.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 05 september 2005 18:42:38 schreef Radiohoofd het volgende:

[...]

Ik heb er inmiddels wat van gedownload, en moet zeggen dat het wel goed klinkt. Binnenkort nog maar meer van Porcupine Tree downloaden.

De meeste Radiohead en Pink Floyd-fans vinden Porcupine Tree goed, ze worden ook wel steeds bekender. Ze moeten het ook hebben van mond tot mond reclame. (daarom ga ik er mee door)

Hier heb je nog wat gratis legale downloads,

http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=290

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 05 september 2005 15:51:33 schreef AkkA het volgende:

OOO afvallige. Er is 1 band en das sonata arctica.

WHAAAAAAAAAAAA AAAAARGG!!!

dat ik die was vergeten!! Sonata is natuurlijk ook helemaal geweldig!!! (van powermetal zeker weten mn favo band)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:02:29 schreef living stone het volgende:

Van de metal vind ik

seventh Avenue

Eterna

Narnia

Savio
u
r Machine

verder vind ik Hillsong, donnie mcclurking, out of eden, jaci valasque, third day wel ok.

Top 40 muziek is ook zeker wel relax.

Dus eigenlijk een beetje van alles wat
smile.gif

Saviour Machine is met een u erbij! Maar ze zij wel zo vreselijk goed! Wat zie ik toch enorm uit naar hun komende wereldtour crysmile.gif.

Narnia behoort ook zeer zeker tot de top.

Voor de rest zou ik jullie allen ook Sixteen Horsepower willen aanraden. Voor als je van alternatieve muziek houd (alternatiever dan metal bedoel ik). Het is zo mooi!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 05 september 2005 20:36:02 schreef Donnie het volgende:

[...]

De meeste Radiohead en Pink Floyd-fans vinden Porcupine Tree goed, ze worden ook wel steeds bekender. Ze moeten het ook hebben van mond tot mond reclame. (daarom ga ik er mee door)

Hier heb je nog wat gratis legale downloads,

Mja, ik vind ze wel goed alleen hebben ze een uitstraling van nulkommanul op het podium.

Ik vind NIN nog steeds de beste band ter wereld hoor...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 2 favoriete bands. Waren er 3, maar eentje laat al 2 jaar niks van zich horen cry.gif

Op nr. 1: Sonata Arctica. De kenners weten wel waarom

Op nr. 2: Judas Priest. Ik weet dat het niet netjes klinkt, maar deze britse heavy metal groep draait al 30 jaar mee en heeft vaak erg sterke nummers, laat staan optredens

Op nr. 3: Blind Guardian. Was de 2e band waar ik fan van werd, maar sinds hun concert in 2003 zijn ze nogal stilletjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 07 september 2005 20:12:27 schreef Blind Priest het volgende:

Ik heb 2 favoriete bands. Waren er 3, maar eentje laat al 2 jaar niks van zich horen
cry.gif

Op nr. 1: Sonata Arctica. De kenners weten wel waarom

Op nr. 2: Judas Priest. Ik weet dat het niet netjes klinkt, maar deze britse heavy metal groep draait al 30 jaar mee en heeft vaak erg sterke nummers, laat staan optredens

Op nr. 3: Blind Guardian. Was de 2e band waar ik fan van werd, maar sinds hun concert in 2003 zijn ze nogal stilletjes.

YAY!!

SONATA IS GEWELDIG!!!

Ik kan neit naar het concert cry.gif terwijl het kaartje op mijn kamer hangt cry.gif

ik hou van jou avatar trouwens!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid