Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ooh, Kurt z'n cd-collectie wil ik altijd wel eens lenen! Maar er mogen natuurlijk altijd nog meer bad-hair-day-eightiesbandjes bij. widegrin.gif

(En wie vindt Portishead niet goed en Air wel? Ik ken eigenlijk alleen mensen die allebei of geen van beiden leuk vinden.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

*luistert en geniet*

Nu weet ik weer waarom Pooka doorheen de jaren toch altijd dicht in de buurt van mijn nummer één blijft staan. Ik vind het zo fijn als je een band een klein beetje tijdelijk uit het oog verloren bent en dan luister je er terug naar en ben je weer helemaal onderseboven van hoe goed ze eigenlijk zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ach, Air, Nick Cave, Bob Dylan en Tom Waits zijn meer dan 'vage' lichtpuntjes. Barbaar.

Waarbij wel aangetekend moet worden dat in zo'n idioot lange lijst altíjd wel lichtpuntjes te vinden zijn. clown.gif

Mijn muzikale helden: Radiohead, The Doors, Nick Cave, Bright Eyes, U2, Joy Division, Calexico, Sigur Ros, Eels, Portishead, Depeche Mode, Creedence Clearwater Revival, Pink Floyd, Pearl Jam, Antony & The Johnsons, Arcade Fire, Beth Hart en sinds een paar dagen begin ik into dubstep te geraken en mag ik iemand als Burial graag horen. En natuurlijk is er nog veel meer, maar dan lezen jullie het toch niet meer. puh2.gif

Momenteel worden mijn oortjes gestreeld door het laatste Radioheadalbum, waarvan cd2 niets onderdoet voor deel 1.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Radiohead heb ik altijd de BZN gevonden van schijnautomutilerend Nederland.
nooo.gif

nooo.gif

Probeer eens door je vooroordelen heen te prikken man.nosmile.gif Ik ben helemaal geen liefhebber van pretentieus emo-geneuzel, maar pure schoonheid en genialiteit verdienen een kans.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid