Olorin 155 Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Jewel... Ik heb True nature... best grijs gedraaid. Alleen dat laatste album trekt me toch minder dan die vorige Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 O, vind het ook wel leuk hoor. Heb trouwens ook wat van Mogwai gehoord, ook leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Jullie moeten Isis, Year of No Light en Windmills by the Ocean ook eens proberen Year of No Light, Windmills by the Ocean Isis Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst 14 december 2006 Voor mij is het momenteel After Forever daarna Family Forse 5 en dan (ja op de 3e plek nog maar) Nightwish Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst 14 december 2006 Ehhh Tiësto Greenday Linkinpark (Op het moment) en James Blunt vind ik ook wel goed Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 ik ben erachter gekomen dat ik dream theater wel erg goed begin te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Voorheen liep je te joelen als iemand ze noemde? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Quote: Op zaterdag 16 december 2006 17:10:22 schreef magere janhein het volgende: ik ben erachter gekomen dat ik dream theater wel erg goed begin te vinden Je komt er wel Probeer Solefald eens Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Ik heb heel veel favo bands... maar Bride blijft erg hoog staan bij mij Ben een superfan van ze Link naar bericht Deel via andere websites
Gwendolyn 0 Geplaatst 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst 31 december 2006 My Chemical Romance Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst 31 december 2006 Iets tussen Callisto, Cult of Luna, Domain, Draconian en Swallow the Sun in Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst 31 december 2006 Ik vind het lastig om echt 1 band te noemen, maar toppertjes zijn: Rammstein, Grimm, Deathspell Omega, DDT. Link naar bericht Deel via andere websites
Rubenve 0 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 NOFX. Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Coldplay!! Link naar bericht Deel via andere websites
Written In Blood 0 Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 verschilt bij mij elke keer maar opt moment ben ik erg into nieuwe album van The Showdown - Temptation Come My Way Link naar bericht Deel via andere websites
eentje 0 Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Stryper Bloodgood Underoath P.O.D. zo op dit moment het vaakst op de mp3... met crystavox als een goede vijfde... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 radiohead scoort hoog!! en natuurlijk ook coldplay keane muse franz ferdinand moby dire straits air (heerlijke rustgevende meuk) en acda en de munnik doen het ook altijd goed Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 juh, Radiohead is cool 8) voeg Box Codax ook maar toe aan mijn rijtje. (Side-project van een van de franz ferdinand figuren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Underoath is nogsteeds m'n favoriet... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Skillet is goed Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Momenteel: Pink Floyd Led Zeppelin The Police Eric Clapton Guns 'N Roses David Gilmour Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Momenteel: Maylene and the sons of disaster Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 @Raido: The Police! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Temnozor heeft zich in een paar weken wel heel bruut tussen mijn lievelingsartiesten gewrongen. Geweldige muziek gewoon, en erg mooi zangwerk EN artwork! Het brengt echt een geweldige sfeer in de hele kamer, fijn om bij in slaap te vallen, vooral het nummer Fatherland, zo'n donkerblauw nummer. Echt waar, deze band werkt op een hogere niveau en met meer diepgang dan de meeste pagan metal bands. Voor wie wil proberen: ik zou eerst het album Horizons... doen en als je dat leuk vindt, Folkstorm of the Azure Nights. En als je dat leuk vindt, gewoon de rest Dit stukje artwork is een soort visuele versie van hun muziek Link naar bericht Deel via andere websites
HappyFeet 0 Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Ik ga voor Nightwish , Kutless, Xandria, Guano Apes, Tristania, Sonata Arctica, Delain en och nog zoveeeeeeeeeel meeeeer! Dogwood, Disciple. Lacuna Coil, East West, Dire Straits, Narnia, Kamelot, Epica, Demon Hunter etc. etc. En het rustigere werk: Era, Enya, keltische muziek (wat ook best wat ruiger kan gaan) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten