Jurriën Sr. 141 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 5 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Necromancer. En jij bent in staat om anderen te oordelen? Inderdaad een Farizeeër: Mat. 23:27-28 (NBG1951) "Wee u, schriftgeleerden en Farizeeën, gij huichelaars, want gij gelijkt op gewitte graven, die van buiten wel schoon schijnen, maar van binnen vol zijn van doodsbeenderen en allerlei onreinheid. Zo ook gij, van buiten schijnt gij de mensen wel rechtvaardig, doch van binnen zijt gij vol huichelarij en wetsverachting." En als deze tekst je niet aanspreekt, lees dan de anderen in hetzelfde hoofdstuk maar eens. Kun je uitzoeken wat dan wel op jou van toepassing is. In elk geval bewijs je met elk bericht dat je schrijft, dat jou een farizeeër noemen, geheel terecht is. Volgens mij ben je er nog trots op ook. Bastiaan73 reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Jurriën Sr.: In elk geval bewijs je met elk bericht dat je schrijft, dat jou een farizeeër noemen, geheel terecht is. Volgens mij ben je er nog trots op ook. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van jou oordeel. Wie is hier nu een farizeeër? Met je oordeel niet en oeziewoezie lekker aai aai evangelie. Zo oeziewoezie ben je nu zelf niet bepaald bezig, maar ik ben niet vies van hardhandig. 9 oktober 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Man man man.. wat een kutnijd hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 40 minuten geleden zei thom: Man man man.. wat een kutnijd hier. Off-topic 😂 sorry slecht grapje, snap je hem? Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 25 minuten geleden zei Thinkfree: 1 uur geleden zei thom: Man man man.. wat een kutnijd hier. Off-topic 😂 sorry slecht grapje, snap je hem? Nee ik maak juist onbegrijpelijke grapjes voor mezelf. Kan ik later ook lachen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 1 minuut geleden zei thom: Nee ik maak juist onbegrijpelijke grapjes voor mezelf. Kan ik later ook lachen. 😂 Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Dit topic maar eens dicht. Het is offtopic geraakt en bestaat nu ook vooral uit gehakketak. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten