Gaitema 439 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 7 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dat is wat je tegen zo iemand zegt? Ik weet het niet? Is dat hoe jij evangeliseert? O, ik heb wel eens mijn geloof aan een moslim uitgelegd. Meerdere keren trouwens. Bloed nerveus werd hij. Ik hoop dat hij op een dag mag ontdekken wie Jezus werkelijk is. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Zojuist zei Gaitema: O, ik heb wel eens mijn geloof aan een moslim uitgelegd. Meerdere keren trouwens. Bloed nerveus werd hij. Ik hoop dat hij op een dag mag ontdekken wie Jezus werkelijk is. En wat is zijn toestand tot die dag aanbreekt? Gered of verloren? Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 3 minuten geleden zei WdG: Verkondig het evangelie van Christus! Verkondig het evangelie van Genade! Ik zou zulke woorden niet zo snel uitspreken, Gaitema. Je maakt iemand misschien blij met een dooie mus.... of nog erger.... Ik oordeel niet en deel soms het evangelie. Dat is mijn aandeel. De rest is Gods werk. Zojuist zei Kaasjeskruid: En wat is zijn toestand tot die dag aanbreekt? Gered of verloren? Verloren, net als wij waren. Echter als hij gered is, zal dat net zo min tellen als onze overtredingen toen we nog heidenen waren. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 2 minuten geleden zei Gaitema: Verloren, I rest mij case. Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: I rest mij case. God heeft geen welbehagen in een ieder die verloren gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Zojuist zei Gaitema: God heeft geen welbehagen in een ieder die verloren gaat. Neemt niet weg dat hij verloren is. Bij keuze. En God stuurt echt niet iemand met pijn in het hart naar de hel. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Het gaat al zolang over wie er wel of niet naar de hemel zal gaan. Mijn ouders hoewel niet heel orthodox worstelden er ook mee . Zelf heb ik ooit heel erg verlangt naar de hemel, daar waar geen rouw of tranen meer zouden zijn. Nu weet ik het niet meer wat de Hemel is en ...wat ik me er bij voorstellen kan. Wie herkent dat ook? modbreak Trajecto: Lijkt me wel iets voor een nieuw topic. Wellicht kun je dat openen. Dit topic gaat eigenlijk niet meer duidelijk over hetgeen waarvoor het gestart is. Ik sluit het nu maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 4 uur geleden zei Gaitema: Nee. Jij in Urk wel? In of op Urk ? Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 31 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 Topic lijkt niet echt meer te gaan over hetgeen waarvoor het geopend werd. Ik sluit het topic. Een eventuele wens om het topic weer te openen kan (met opgaaf van redenen) bij de crew worden ingediend. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten