Dat beloof ik 990 Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 18 minuten geleden zei Kaasjeskruid: 23 minuten geleden zei Dat beloof ik: En dat mag wel ? Dat is geen 'praktiseren van homoseksuele gevoelens'? Geen idee, ligt aan de context. De context kennen we nu, dus ?! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Zojuist zei Dat beloof ik: De context kennen we nu, dus ?! Moment hoor, ff me molensteen pakken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 De meest recente berichten waren off-topic. Ze zijn afgesplist naar een nieuw topic. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
guardianofretro 0 Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Natuurlijk is er op eerste gezicht sprake van een onschuldig fenomeen. Maar....dit is in het kader om de sexuele normen en waarden op te rekken. In 1969 zag je voorzichtig de eerste blote borsten op TV en waarmee gaat het eindigen? Alles bedoeld om het gezin als hoeksteen van de maatschappij omver te werpen. Zie ook Second love hausse. Het is een duivelse agenda Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Het gezin zal altijd blijven; de meeste mensen zijn nog altijd hetero. Alleen zijn er nu meerdere relatie mogelijk, ook vroeger waren er homoseksuele mensen. Ze trouwden soms omdat ze dachten "het gaat wel over''. Veel mensen zijn daardoor ongelukkig geworden, hele gezinnen. Celibatair leven kan een keuze zijn, maar daar wordt iemands geaardheid niet anders van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 5 minuten geleden zei Lobke: Ze trouwden soms omdat ze dachten "het gaat wel over''. Veel mensen zijn daardoor ongelukkig geworden, hele gezinnen. Een verkeerde keuze dus. 6 minuten geleden zei Lobke: Celibatair leven kan een keuze zijn, maar daar wordt iemands geaardheid niet anders van. Maar daarmee zondig je iig niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten