Naeva 182 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 20 uur geleden zei Dwarrel: @Naeva gewoon dit forum, (nieuwe) mods, rommel als admin, gewoon zoals t nu is, zonder veranderingen. Geldt dat 'zonder veranderingen' ook voor het modereren? Want ik denk eerlijk gezegd wel dat er iets moet veranderen om de boel weer een beetje te laten lopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 3 minuten geleden zei Naeva: Geldt dat 'zonder veranderingen' ook voor het modereren? Want ik denk eerlijk gezegd wel dat er iets moet veranderen om de boel weer een beetje te laten lopen. Daar wil ik wel een adviserende rol in spelen. Want ik denk dat @Quest wel een puntje aanstipt. Ik heb, redelijk netjes vind ik zelf, al best een aantal mensen van het forum verwijderd, maar er mag wel wat strakker opgetreden worden om beter gedrag af te dwingen bij de huidige en toekomstige populatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 4 minuten geleden zei Thorgrem: Volgens mij is er in ieder geval weer beweging in de zaak gekomen. Dat is in ieder geval al iets. Wat de concrete vervolgstappen zijn weet ik niet. Ik hoop dat de 4 die nu genoemd zijn snel modrechten krijgen (indien ze dat wensen). Zijn er 4 nodig? Als ik iets kan toevoegen dan blijft mijn aanbod staan. Maar mocht iemand het met mij niet zien zitten dan vind ik het niet erg om de anderen voor te laten gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 7 minuten geleden zei Naeva: Zijn er 4 nodig? Als ik iets kan toevoegen dan blijft mijn aanbod staan. Maar mocht iemand het met mij niet zien zitten dan vind ik het niet erg om de anderen voor te laten gaan. Dat ligt er een beetje aan hoe actief ze zijn. In principe kan je het ook met 2 of 3 af denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 25 minuten geleden zei Naeva: Geldt dat 'zonder veranderingen' ook voor het modereren? Want ik denk eerlijk gezegd wel dat er iets moet veranderen om de boel weer een beetje te laten lopen. nee ghehe, lijkt me dat er wel wat veranderingen mogen komen daar dat is voor "het nieuwe team" om daar een weg in te vinden 28 minuten geleden zei Thorgrem: Volgens mij is er in ieder geval weer beweging in de zaak gekomen. Dat is in ieder geval al iets. Wat de concrete vervolgstappen zijn weet ik niet. Ik hoop dat de 4 die nu genoemd zijn snel modrechten krijgen (indien ze dat wensen). @Rommel Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 @Naeva Persoonlijk denk ik dat je heel wat toe kunt voegen aan dit forum. Wanneer er 4 mods zijn, en ook 4 uit allerlei gelederen kan dat m.i prettig zijn. Overleggen of wanneer het in een bepaald topic wat rommelt, kan één van de mods meelezen of reageren.. Minder druk op de functie, ik ben er blij mee. Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Ik ben het aan het overwegen, maar er moet wel voldoende vertrouwen zijn in mijn objectiviteit. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 11 minuten geleden zei sjako: Ik ben het aan het overwegen, maar er moet wel voldoende vertrouwen zijn in mijn objectiviteit. Ik heb daar wel vertrouwen in. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2018 Even een stukje uitleg van mijn kant vanwege mijn afwezigheid van de afgelopen maanden: Eind 2016 wijzigden mijn werkzaamheden op mijn toenmalige werk. Gevolg was dat ik, terwijl ik dat niet echt verwacht had, daarna veel lange dagen maakte en veel op de weg zat (soms van 5:00 tot 21:00) waardoor Credible er volledig bij inschoot, zowel qua tijd als qua mindset (en eerlijk is eerlijk; ik kon niet echt wennen aan de vorige forumsoftware dus dan is de lol er ook wel af). In september ben ik van baan gewisseld waardoor ik nu op kantoor zit. Hier moest ik nog inwerken maar inmiddels kan ik ook aandacht geven aan het forum, hetgeen ik inmiddels ook weer ben gaan doen. Dus het spijt me dat ik 'opeens' weg was en iedereen het gevoel heb gegeven het forum de rug toe te hebben gekeerd, vind het jammer dat Thorgrem de kar nagenoeg alleen heeft moeten trekken en ik hoop dat Credible nog gewoon door kan gaan met een (deels) frisse lading crewleden (waarvan ik er eentje ken als een enorm goede mod/admin en leuke collega) want ondanks dat de komst van Facebook het fora behoorlijk moeilijk heeft gemaakt blijft het toch een bijzondere plek. Lobke en Thorgrem reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 13 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2018 Citaat Ik ben het aan het overwegen, maar er moet wel voldoende vertrouwen zijn in mijn objectiviteit. schreef Sjako Je hebt een goed bericht van op de juiste manier uitleggen en toepassen van de Bijbelse leer, je geniet mijn vertrouwen, ook de andere 2 krijgen mijn vertrouwen, ik ga er nl. vanuit, indien je je opgeeft voor een hondenbaan, want zo komt het over, dat men er dan iets goeds van wil maken. Momenteel is het vaak zo dat men in de kortste keren van onderwerp verandert en oeverloos door blijft filosoferen, ook gaat men vaak vriendelijk met elkaar om, maar na een aantal posten loopt het toch nogal eens op twist uit en de moderator moet weer ingrijpen, het is jammer van een forum met zo een professioneel uiterlijk als deze. Lobke reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 13 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2018 8 uur geleden zei JoostG: Even een stukje uitleg van mijn kant vanwege mijn afwezigheid van de afgelopen maanden: Eind 2016 wijzigden mijn werkzaamheden op mijn toenmalige werk. Gevolg was dat ik, terwijl ik dat niet echt verwacht had, daarna veel lange dagen maakte en veel op de weg zat (soms van 5:00 tot 21:00) waardoor Credible er volledig bij inschoot, zowel qua tijd als qua mindset (en eerlijk is eerlijk; ik kon niet echt wennen aan de vorige forumsoftware dus dan is de lol er ook wel af). In september ben ik van baan gewisseld waardoor ik nu op kantoor zit. Hier moest ik nog inwerken maar inmiddels kan ik ook aandacht geven aan het forum, hetgeen ik inmiddels ook weer ben gaan doen. Dus het spijt me dat ik 'opeens' weg was en iedereen het gevoel heb gegeven het forum de rug toe te hebben gekeerd, vind het jammer dat Thorgrem de kar nagenoeg alleen heeft moeten trekken en ik hoop dat Credible nog gewoon door kan gaan met een (deels) frisse lading crewleden (waarvan ik er eentje ken als een enorm goede mod/admin en leuke collega) want ondanks dat de komst van Facebook het fora behoorlijk moeilijk heeft gemaakt blijft het toch een bijzondere plek. Wat fijn dat je hier reageert Joost, ik had je geloof ik in een ander topic al voorbij zien flitsen. Ben benieuwd hoe het tegenwoordig met je gaat! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Even een update: Gisteravond hebben de huidige crewleden (Dwarrel, Rommel en ondergetekende) een constructief gesprek gehad over de toekomst van Credible. Intussen zijn de mensen die hebben aangegeven ons hiermee te willen helpen en die we geschikt achten als moderator via e-mail benaderd. Verder is de lijst met stafleden up-to-date gemaakt en is er een backup-admin, om Rommel te kunnen ontlasten met de (eventuele) taken die niet onder een moderator vallen. We wachten voor nu dus de reactie af van de eventuele nieuwe crewleden. Een update volgt zodra we meer informatie hebben! Dwarrel, Lobke, Thinkfree en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 18 uur geleden zei JoostG: Intussen zijn de mensen die hebben aangegeven ons hiermee te willen helpen en die we geschikt achten als moderator via e-mail benaderd. Ik heb me officieel opgegeven als moderator van dit mooie forum. Ik hoop dat ik het naar ieder tevredenheid zal uitvoeren, al besef ik dat dit soms niet gaat. Maar ik ga m'n best doen er wat van te maken! Thorgrem, JoostG, Dwarrel en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 5 minuten geleden zei sjako: Ik heb me officieel opgegeven als moderator van dit mooie forum. Ik hoop dat ik het naar ieder tevredenheid zal uitvoeren, al besef ik dat dit soms niet gaat. Maar ik ga m'n best doen er wat van te maken! Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 49 minuten geleden zei sjako: Ik heb me officieel opgegeven als moderator van dit mooie forum. Ik hoop dat ik het naar ieder tevredenheid zal uitvoeren, al besef ik dat dit soms niet gaat. Maar ik ga m'n best doen er wat van te maken! En met die instelling gaan we weer een heel mooi forum krijgen! *edit* Even iets minder negatief: En met die instelling gaat dit mooie forum behouden blijven en alleen maar mooier worden! sjako en Lobke reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Op 15-2-2018 om 16:49 zei JoostG: Gisteravond hebben de huidige crewleden (Dwarrel, Rommel en ondergetekende) een constructief gesprek gehad over de toekomst van Credible. Intussen zijn de mensen die hebben aangegeven ons hiermee te willen helpen en die we geschikt achten als moderator via e-mail benaderd. Wie zijn er benaderd? Ik heb geen e-mail gekregen, dus ben niet geschikt bevonden? No hard feelings hoor, maar dan is dat duidelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 ook jij hebt mail gehad, ik heb je even een pbtje gestuurd @Naeva Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Geen mail, wel pb nu. Daarvan krijg ik wel melding in mijn email. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 11 uur geleden zei Naeva: Wie zijn er benaderd? Ik heb geen e-mail gekregen, dus ben niet geschikt bevonden? No hard feelings hoor, maar dan is dat duidelijk. Ik bewust die zin gebruikt omdat we alle mensen die zich op hadden gegeven gemaild hadden, komt de mail niet over... Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Ik heb teruggemailed, maar nog geen bevestiging gekregen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 2 uur geleden zei sjako: Ik heb teruggemailed, maar nog geen bevestiging gekregen. Klopt. We waren aan het wachten op antwoord van Naeva maar dat duurde even Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 1 uur geleden zei JoostG: Klopt. We waren aan het wachten op antwoord van naam maar dat duurde even Zou je mijn echte naam even willen weghalen/aanpassen? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Sorry. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 3 uur geleden zei sjako: Ik heb teruggemailed, maar nog geen bevestiging gekregen. 3 uur geleden zei JoostG: Klopt. We waren aan het wachten op antwoord van Naeva maar dat duurde even Nou, dan hoop ik dat nu alle reacties binnen zijn en zijn we in afwachting van verder gebeuren! Ik weet niet of er daarin iets niet klopte, maar het is voor eenieder een goede zaak om bij wijziging van eigen e-mailadres er aan te denken dat je het mailadres dat je hier in het forum hebt opgegeven ook up-to-date houdt! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 1 uur geleden zei Trajecto: Nou, dan hoop ik dat nu alle reacties binnen zijn Zijn ze De afhandeling laat, vanwege persoonlijke (en onverwachte) omstandigheden, helaas iets langer op zich wachten dan we gewild hadden maar we hopen deze week alles afgerond te hebben. Dwarrel reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten