Spring naar bijdragen

Moderatie druk teveel eigen stempel


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind dat Throgrem het vrij goed doet. Ik vind het commentaar dan ook total niet gegrond

Overigens komt misbruik bij atheisten ook en waarschijnlijk net zo veel of  nog meer voor, maar aangezien die niet als zodanig georganiseerd zijn, blijft dat uit het nieuws .  Ik heb er zelf als kind

Een internetforum krimpt vooral als het aantal aanwezige monomane roeptoeters een kritische grens overschrijdt, en het er niet meer goed toeven is...

Zojuist zei Thorgrem:

@Foppe1986, dit spel speel ik niet mee en ik adviseer je niet nog verder de grens op te zoeken. Indien je een bijdrage over de lijn vondt gaan kan ook jij een TR indienen.

O speel je het spel niet mee? Je doet iets, krijgt er aanmerkingen over en dan "doe je niet mee"? Lekker makkelijk nietwaar? 

Laatst ook: Mij werd toen voor de voeten geworpen dat ik al een tijdje minder bezig was. Terwijl je het had over iets waar ik in de maand MEI (!) een week voor gezeten (een ban gekregen) had. En in Augustus doe je alsof ik dat nog steeds deed. Nadat ik schreef dat ik het dus in MEI had gedaan en daarvoor gestraft werd heb ik niks meer gehoord. Geen eens een excuus. Erg christelijk.. 

Als je zonder dat iemand er om vraagt kan en wil editen in mijn posts, dan mag je dit ook in andermans posts doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Foppe1986:

O speel je het spel niet mee? Je doet iets, krijgt er aanmerkingen over en dan "doe je niet mee"? Lekker makkelijk nietwaar? 

Laatst ook: Mij werd toen voor de voeten geworpen dat ik al een tijdje minder bezig was. Terwijl je het had over iets waar ik in de maand MEI (!) een week voor gezeten (een ban gekregen) had. En in Augustus doe je alsof ik dat nog steeds deed. Nadat ik schreef dat ik het dus in MEI had gedaan en daarvoor gestraft werd heb ik niks meer gehoord. Geen eens een excuus. Erg christelijk.. 

Als je zonder dat iemand er om vraagt kan en wil editen in mijn posts, dan mag je dit ook in andermans posts doen. 

Kritiek  op de moderatie hoort in ieder geval niet in het topic zelf thuis. Mail of open een feedback topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
1 uur geleden zei Thorgrem:

Feiten schreeuwen kan iedereen. Jij doet het, dus toon maar aan. Dag het binnen het WTG kerkleer is heb je inmiddels duidelijk gemaakt, daarin ben ik echter niet geïnteresseerd. 

Wat maakt het dat u van het calvinisme durft te beweren dat:

Citaat

Graag het topic on topic houden. En laten we open staan wat er valt te leren uit de geloofsschatten van het calvinisme. Van kennis opdoen, of we het er nou mee eens zijn of niet, worden we wijzer en kunnen afdoende wellicht meer begrip voor elkaar opbrengen. 

en u van het WTG niks wil weten? Hoe neutraal staat u als moderator in dit opzicht? Wat maakt dat u niks van de geloofsschatten van het WTG wilt leren en meer nog dat u van anderen verwacht dat ze wel wat leren van bv het calvinisme? Ik vind u behoorlijk subjectief staan als moderator.

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Thorgrem:

Nu geen behoefte aan. Maar ik heb er ook vertrouwen in dat met een beetje denkwerk je er ook zelf uit komt. Succes!

Apart, aan de ene kant mis ik volgens u vaak de context, wat dus getuigt van een incompetent denkvermogen, en aan de andere kant vertrouwt u erop dat met een beetje denkwerk ik er wel uitkom. Welnu, ik heb nagedacht en kom er niet uit. Ik wacht dan ook met vertrouwen op het moment dat u wel de behoefte hebt om mij dit uit te leggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Apart, aan de ene kant mis ik volgens u vaak de context, wat dus getuigt van een incompetent denkvermogen, en aan de andere kant vertrouwt u erop dat met een beetje denkwerk ik er wel uitkom. Welnu, ik heb nagedacht en kom er niet uit. Ik wacht dan ook met vertrouwen op het moment dat u wel de behoefte hebt om mij dit uit te leggen.

Wat vervelend voor je dat je er niet uitkomt. Uitleg volgt wanneer ik weer in Nederland ben en de stapel TR's heb weggewerkt.

En in de tussentijd is het wellicht fijn voor de gebruikers dat je excuus maakt voor je schandalige taalgebruik en de bedreiging waarvoor je laatst een ban gekregen hebt. Dat kweekt wat goodwill  

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Thorgrem:

Wat vervelend voor je dat je er niet uitkomt. Uitleg volgt wanneer ik weer in Nederland ben en de stapel TR's heb weggewerkt.

Ik ben een zeer geduldig man en wacht vol verwachting uw reactie af.

6 uur geleden zei Thorgrem:

En in de tussentijd is het wellicht fijn voor de gebruikers dat je excuus maakt voor je schandalige taalgebruik en de bedreiging waarvoor je laatst een ban gekregen hebt. Dat kweekt wat goodwill  

Even tussen neus en lippen door laat maar zeggen. Ik bied hierbij mijn excuses aan voor de vormgeving van mijn kritiek, deze had wat minder expliciet gekund inderdaad. Ik geef de whisky de schuld, maar aan de andere kant zet ik wel zelf de buis aan de lippen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Kaasjeskruid,

Of was dat allemaal onderdeel van het "spel''. Vanavond ga ik weer wat zemelen in het lol topic -varen,varen,- iets anders heb ik hier nauwelijks nog te melden. Kom jij ook? Kun je je voordoen als ex-bajes klant en ex-gereformeerd vrijgemaakt kerklid.

Excuses die -tussen neus en lippen-  worden geuit zijn geen excuses.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Lobke:

@Kaasjeskruid,

Of was dat allemaal onderdeel van het "spel''. Vanavond ga ik weer wat zemelen in het lol topic -varen,varen,- iets anders heb ik hier nauwelijks nog te melden. Kom jij ook? Kun je je voordoen als ex-bajes klant en ex-gereformeerd vrijgemaakt kerklid.

Excuses die -tussen neus en lippen-  worden geuit zijn geen excuses.

Verdikkeme, begon de dag zo lekker, moet ik nu weer huilen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-9-2017 om 22:43 zei Kaasjeskruid:

Wat maakt het dat u van het calvinisme durft te beweren dat:

en u van het WTG niks wil weten? Hoe neutraal staat u als moderator in dit opzicht? Wat maakt dat u niks van de geloofsschatten van het WTG wilt leren en meer nog dat u van anderen verwacht dat ze wel wat leren van bv het calvinisme? Ik vind u behoorlijk subjectief staan als moderator.

Heel kort; Wat het verschil maakt (of juist de overeenkomst in mijn handelen) is dat in het calvinistische topic jij de calvinisten geen enkele ruimte of licht in de ogen gunt. En dat WTG'ers in het onsterfelijke ziel topic dat hetzelfde doen met andere overtuigingen. Tegen beide gevallen ageer ik. De WTG visie was al duidelijk weergegeven, als iemand dat vervolgens de rest door de strot wil duwen door het een feit te noemen dan wil ik wel eens de wetenschappelijke feitelijkheden zien (die zijn er niet, voor beide standpunten overigens niet), dan heb ik genoeg kerkleer gehoord en wens tot de kern (de droge wetenschappelijke feiten) te gaan.

 

Het komt zo'n beetje op dit neer; Dit forum is een discussieforum, wil je enkel jezelf of je eigen mening horen dan is dit simpelweg geen plek voor je. Ben je hier enkel om te zenden en niet om te ontvangen/leren, dan is een blog een veel geschikter medium voor je.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Thorgrem:

Het komt zo'n beetje op dit neer; Dit forum is een discussieforum, wil je enkel jezelf of je eigen mening horen dan is dit simpelweg geen plek voor je. Ben je hier enkel om te zenden en niet om te ontvangen/leren, dan is een blog een veel geschikter medium voor je.

Dus u verplicht mij min of meer de consensus te zoeken. Dat kunt u dan mooi vergeten. Ik leef vanuit de waarheid van mijn geloof in God en ben bereid hier verantwoording voor af te leggen, deze dus te presenteren. Maar niemand verplicht mij om deze waarheid te laten varen of water bij de wijn te doen. Overigens bestaat de discussie bij de gratie van een verschil van mening.

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dus u verplicht mij min of meer de consensus te zoeken. Dat kunt u dan mooi vergeten. Ik leef vanuit de waarheid van mijn geloof in God en ben bereid hier verantwoording voor af te leggen, deze dus te presenteren. Maar niemand verplicht mij om deze waarheid te laten varen of water bij de wijn te doen. Overigens bestaat de discussie bij de gratie van een verschil van mening.

Ik verplicht niemand iets. Wat mij betreft mag je vasthouden aan je eigen standpunten, dat is echter heel wat anders dan andere standpunten niet tolereren en overschreeuwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Thorgrem:

Ik verplicht niemand iets. Wat mij betreft mag je vasthouden aan je eigen standpunten, dat is echter heel wat anders dan andere standpunten niet tolereren en overschreeuwen.

Dus eigenlijk vind u dat ik teveel mijn eigen stempel druk. Ik meende toch dat de bedoeling van dit topic anders was. Kijk, men hoeft zich niet aangesproken te voelen door mijn schrijven, ik dwing niemand om te lezen. Voorts is mijn uitgangspunt:

Gaat heen in de gehele wereld, predikt het Evangelie aan alle kreaturen. (Mar.16:15)

En daar staat dus niet:

Gaat heen in de gehele wereld, en wees tolerant jegens alle kreaturen. God heeft de wereld niet zo getolereerd dat Hij Zijn eniggeboren Zoon heeft gegeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
1 uur geleden zei sjako:

Er worden te snel onderwerpen dichtgegooid, zoals bijv. kerstmis als de moderatie het er niet mee eens is met onze stelling. Als je even de boel opschoond tot daar toe, maar volledig dicht gooien is niet netjes en riekt naar machtsmisbruik.

Misschien is dit een mooie gelegenheid om te oefenen om je mening eens als een mening te verwoorden en niet als een feit. Of heb je deze keer feiten om je stelling te onderbouwen (de eerste zin)?

Momenteel staan er nog 6 TR's open van het kersttopic. Ondanks herhaaldelijk en nadrukkelijk verzoek aan mijn mede-crewleden om er naar te kijken heeft niemand de tijd gevonden. Het topic liep gierend uit de hand en ik heb het dus gesloten. Het liep overigens door een duidelijk aanwijsbare reden uit de hand. Die aanwijsbare reden is je mede-WTG'er blijkt uit meerdere TR's en nalezen van de discussie. Zodra ik (of een mede-crewlid) tijd heb om erin te duiken zullen er dus waarschijnlijk een aantal mensen een korte ban krijgen en iig 1 persoon (de aanleiding) een langere.

 

Overigens heeft het sluiten van een topic of het verwijderen van een reactie niets met mijn persoonlijke voorkeur te maken. Zo kon ik mij erg vinden in de reactie van iemand in het voorzienigheid van God topic. Dat was echter offtopic in een getuigenis topic en dus verwijderd. Kort daarna, op aandringen van weer een andere user, heb ik het bericht en de daarop volgende berichten gesplitst en in een eigen topic gezet. 

 

Over niet netjes gesproken;

Een directe vraag gewoon een keer of 3 keer bewust niet beantwoorden is helemaal niet netjes. Graag alsnog antwoord op die vraag dus. Niet netjes is ook om te spreken over machtsmisbruik terwijl vrijwel al jouw TR's altijd netjes en tijdig behandeld worden en vaak/altijd gehonoreerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid