Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei sjako:

Letterlijk TTC. Job geloofde dat ook al. Job 14:13 O, verberg mij in het Graf,verstop mij tot uw woede voorbij is. Stel een tijdslimiet voor mij vast en denk dan weer aan mij! 14 Als een mens sterft, kan hij dan weer leven?Ik zal wachten, al de dagen van mijn dwangarbeid tot mijn verlossing komt.  15 U zult roepen en ik zal u antwoorden. Naar het werk van uw handen zult u verlangen.

Het is een gekend fenomeen dat mensen tijdens het stervensproces soms overleden dierbaren ontmoeten, wanneer we hieraan voorbij gaan dan zien we dat het projecties zijn van de geest. 

5 minuten geleden zei WdG:

Dat blijkt uit jouw antwoord. Ziel, geest en lichaam?

Er bestaan verschillende visies die een proces weerspiegelen, finaal is alles onverdeeld zoals het woord 'in-dividu' ook laat weten. Er is de geest die zich identificeert met Wdg, net zoals met alle anderen. Maar nu wijken we weer af, dit topic gaat over de eindtijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

15 minuten geleden zei WdG:

Denk je dat we "onze regeerders" niet zullen ontmoeten, op welke wijze dan ook? Denk je dat er een strikte scheiding is tussen hemel en aarde? Is regeren dan niet lastig? En, hoe zit het met Noach, Mozes, David? Allemaal geloofsgetuigen, die - vanuit jouw visie - op de nieuwe aarde of in de de hemel de eeuwigheid zullen doorbrengen.

Ik denk het niet. Ik denk dat er via de Geest gecommuniceerd gaat worden.

Noach, Mozes en David gaan ook een opstanding krijgen op de Nieuwe aarde.

Handelingen 2 laat dat mooi zien

32 God heeft deze Jezus opgewekt, en daar zijn wij allemaal getuigen van.  33 Hij is verhoogd tot Gods rechterhand en heeft de beloofde heilige geest van de Vader ontvangen. Daarom heeft hij uitgestort wat jullie zien en horen.  34 David is weliswaar niet naar de hemel opgestegen, maar toch zegt hij: “Jehovah heeft tegen mijn Heer gezegd: ‘Ga aan mijn rechterhand zitten  35 totdat ik je vijanden aan je voeten leg als een voetenbank.’”  

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei sjako:

David is weliswaar niet naar de hemel opgestegen, maar toch zegt hij: “Jehovah heeft tegen mijn Heer gezegd: ‘Ga aan mijn rechterhand zitten  35 totdat ik je vijanden aan je voeten leg als een voetenbank.’”

Betekent dit een machtswissel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:

Abraham zal eeuwig leven ontvangen op de Nieuwe Aarde. De kans is groot dat we hem mogen ontmoeten straks. Petrus zal tot de uitverkorenen behoren om met Christus te mogen regeren in de hemel, dus die zullen we niet ontmoeten helaas.

Adam en Eva hadden in het Bijbelverhaal geen koning en regeerders nodig, zij hadden aan hun God genoeg. Ik stel me daarom voor dat op een vernieuwde  aarde alles volmaakt is en er geen regering nodig is. Het hele regeren en de wens om een Koning te hebben zijn naar mijn idee menselijke verzinsels en wensen zoals het volk Israël destijds ook om een koning vroeg. Ook Johannes ging daar in zijn visioenen in mee maar ik denk niet dat er in een volmaakte wereld verschil in rangen en standen zal zijn. Deze gedachte is dan ook voornamelijk aanwezig bij degenen die hopen straks als regeerder aangesteld te zullen worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei violist:

Ik stel me daarom voor dat op een vernieuwde  aarde alles volmaakt is en er geen regering nodig is.

Zou dat niet betekenen dat elke vorm van ego- en etnocentrisch gedrag verbannen werd? We zouden dan allemaal zorg dragen voor elkaar, zoiets?

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei sjako:

Nee hoor, Jehovah heeft alle macht gedeligeert aan Jezus wat  betreft het Koninkrijk. Hij als opperste Souverein kan dat.

Delegeren. Niet deligeren (bestaat niet) of diligence (dat is een koets).

Ik delegeer
Jij delegeert
Hij delegeert >>> Verleden tijd = hij delegeerde  >> Voltooid verleden tijd = hij heeft gedelegeerd.
De R als laatste letter van delegeer geeft aan dat je een "d" moet gebruiken in de v.t. en volt. tijd, omdat die NIET in het Kofschip of Fokschaap staan.

Bovendien, als hij alle macht delegeert  (nu met een t, want stam werkwoord = delegeer + een t want hij is 3e persoon enkelvoud) heeft hij dus geen enkele macht meer. Vanaf dat moment is hij dus geen 'opperste souverein' meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Delegeren.

Ik delegeer
Jij delegeert
Hij delegeert >>> Hij heeft gedelegeerd.

Bovendien, als hij alle macht delegeert  (nu met een t, want stam werkwoord = delegeer + een t want hij is 3e persoon enkelvoud) heeft hij dus geen enkele macht meer. Vanaf dat moment is hij dus geen 'opperste souverein' meer.

Delegeren wil niet zeggen dat die souvereine macht verdwijnt, het werkt plaatsvervangend, niet vernietigend. Zo zijn er veel delegaties die na verloop van tijd corrupt worden, een fenomeen dat je bij regeringen nogal eens tegenkomt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Delegeren wil niet zeggen dat die souvereine macht verdwijnt, het werkt plaatsvervangend, niet vernietigend.

plaatsvervanger. plaats·ver·van·ger (de; m,v; meervoud: plaatsvervangers)
1iem. die (bij afwezigheid) de plaats van een ander inneemt
2opvolger

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=plaatsvervanger&lang=nn

3 minuten geleden zei TTC:

heeft hij dus geen enkele macht meer. Vanaf dat moment is hij dus geen 'opperste souverein' meer.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei TTC:
38 minuten geleden zei violist:

Ik stel me daarom voor dat op een vernieuwde  aarde alles volmaakt is en er geen regering nodig is.

Zou dat niet betekenen dat elke vorm van ego- en etnocentrisch gedrag verbannen werd? We zouden dan allemaal zorg dragen voor

Hoezo ? Als alles volmaakt is, is het toch niet meer nodig om voor anderen te zorgen
Als iemand zorg nodig heeft, is niet alles volmaakt, want dan zou hij geen zorg meer nodig hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Wie zijn die vijanden aan die voetenbank dan concreet? 

Al degenen die Jezus loskoopoffer niet aanvaren en die gekant zijn tegen Gods Koninkrijk. Een climax zal dat hebben tijdens Armageddon.

21 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Delegeren

Bedankt voor het lesje Nederlands. Dat is het risico als je niet knipt en plakt, dan kan je een schrijffout maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Hoezo ? Als alles volmaakt is, is het toch niet meer nodig om voor anderen te zorgen. Als iemand zorg nodig heeft, is niet alles volmaakt, want dan zou hij geen zorg meer nodig hebben.

Zover zijn we nog lang niet.

3 minuten geleden zei sjako:

Al degenen die Jezus loskoopoffer niet aanvaren en die gekant zijn tegen Gods Koninkrijk. Een climax zal dat hebben tijdens Armageddon.

Wat bv met boeddhisten die er alles aan doen om het menselijke lijden te verzachten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei sjako:

Als een directeur van een groot bedrijf een afdeling van zijn bedrijf delegeert aan een medewerker dan wilt het toch niet zeggen dat hij de directeur niet meer is?

Er moest iets geschreven worden.

1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Jawel, want jij stelde een vraag er over. Als daar dan het enig juiste antwoord op komt, vind ik "Zover zijn we nog niet" wel een vreemde reactie. Had de vraag dan niet gesteld.

Niets vreemds, zie de wereld. Het zou natuurlijk goed kunnen dat gebroken benen ook niet meer bestaan in die nieuwe wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei WdG:

Dus, laten we de oefening overslaan, dan lijkt de enige weg tot een wereldregering de weg van geweld en dwang. Of zie je nog een andere weg?

Las het onderstaande nog, een dergelijke crisis kan ook een drastische ommezwaai in de hand werken. Het is ook mogelijk om de cirkel tijdig te doorbreken en een doorstart te maken, geen garantie weliswaar.

Gaat de grote klapper komen? ‘Meer dan 50% kans op wereldwijde financiële crash in 2018’

Volgens financieel analist Chris Martenson stijgt de kans dat er volgend jaar een ongekende wereldwijde financiële crash plaatsvindt, waarna een –mogelijk zelfs decennia lange- recessie uitbreekt, tot boven de 50%. De Verenigde Staten lopen in 2018 zelfs 75% risico op een grote inzinking. Martenson legt uit dat het op schulden gebaseerde fiat-geldsysteem sowieso op zijn einde loopt, wat vooral aan de centrale banken te wijten is, omdat die sinds het uitbreken van de financiële crisis in 2008 de geldkranen vrijwel onbeperkt hebben opengedraaid, zodat vooral overheden enorme nieuwe schulden konden (blijven) maken. En dat loopt historisch gezien altijd, maar dan ook echt altijd op een enorm drama voor de gewone man uit. Martenson begint te schrijven dat iedereen die weigert in te zien dat een op schulden gebaseerd (papieren) geldsysteem onvermijdelijk moet instorten, ‘of naïef, of idioot’ is. De laatste jaren waarschuwen steeds meer experts dat ook ons geldsysteem op zijn laatste benen loopt en zal instorten, waarna er duistere tijden zullen volgen. (bron)

Fw8ihdj.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei WdG:

 

15 uur geleden zei vredestichter:

Amen Wdg: dat is een goede basis,  Fijn dat we het samen eens zijn dat Jezus vandaag dezelfde is dan gisteren en morgen.

Natuurlijk geloof ik dat, vredestichter. Het staat immers in de Bijbel: Jezus Christus is gisteren en heden Dezelfde en tot in eeuwigheid. Ik geloof dus niet dat het Koninkrijk pas zichtbaar werd, of kwam, in 70 AD, of in 1897 of in 1914. Ik geloof dat het Koninkrijk van alle tijden is, dus ook voor 70 AD. Immers, er staat geschreven:

zoekt eerst Zijn Koninkrijk en Zijn gerechtigheid en dit alles zal u bovendien geschonken worden

Iets dat er niet is, kan niet gezocht worden. Noach en Abraham (om twee voorbeelden te geven) waren rechtvaardig uit geloof. Geloof is dus de sleutel. En, Abraham was daarnaast ook nog een rijk man. Het Koninkrijk en Zijn gerechtigheid, waren toen dus al aanwezig. Toch was Jezus nog niet op aarde gekomen! Hoe kan dit? Jezus nog niet op aarde gekomen, en toch was Abraham rechtvaardig uit geloof! Zo is het nu ook. We moeten inderdaad Zijn Koninkrijk en Zijn gerechtigheid zoeken, en dat betekent dat deze twee er nu zijn. In de tijd van Abraham, in 70 AD, en nu ook. Maar, het betekent niet dat Jezus niet meer wederkomt, of al wedergekomen is. Zoals in de tijd van Abraham kon niet gezegd worden dat de Messias al op aarde gekomen was, zo kan nu ook niet gezegd worden dat Jezus voor de tweede keer gekomen is. En, het bewijs? Veelvuldig aanwezig. Een van de bewijzen is dat de Gaven van de Heilige Geest nog aanwezig zijn. Denk daar eens over na, vredestichter. Jij en ik geloven dat de Gaven van de Heilige Geest (gave van genezing, onderscheiding der geesten, wijsheid, kennis, enz.) nog verstrekt worden. Als het volmaakte gekomen is, zullen de Gaven verdwijnen. Aangezien de Gaven er nog zijn, kan niet anders dan geconcludeerd worden dat het volmaakte (Jezus Christus) nog niet wedergekomen is.

 

Goedemorgen Wdg: zomaar een paar gedachten,

''Noach en Abraham (om twee voorbeelden te geven) waren rechtvaardig uit geloof''.   ' zegt deze tekst iets over het verbond of over het feit dat Jezus het koningschap aanvaardt heeft.

''Maar, het betekent niet dat Jezus niet meer wederkomt, of al wedergekomen is.'' misschien hebben wij een heel ander begrip van wederkomst, perceptie, over Emanuel, over koninkrijk, over terugkomst, over wederkomst, aanwezig zijn, hemel op aarde 1e 2e 3e hemel  wij als hemel burgers, als vreemdelingen, als Bijwoners, koningen der koningen, wij een heilige natie een koninklijk geslacht, van priesters, koningen, en profeten, als Zonen en Dochters om te regeren met Hem, niet meer van deze aarde maar wel op deze aarde, begrijp, je misschien is dit eens goed om onze perceptie van bepaalde omschrijvingen eens nader te bestuderen,

''En, het bewijs? Veelvuldig aanwezig. Een van de bewijzen is dat de Gaven van de Heilige Geest nog aanwezig zijn. Denk daar eens over na, vredestichter. Jij en ik geloven dat de Gaven van de Heilige Geest (gave van genezing, onderscheiding der geesten, wijsheid, kennis, enz.) nog verstrekt worden. Als het volmaakte gekomen is, zullen de Gaven verdwijnen. Aangezien de Gaven er nog zijn, kan niet anders dan geconcludeerd worden dat het volmaakte (Jezus Christus) nog niet wedergekomen is.''

het klopt inderdaad WdG; zowel bij de futuristen als bij de preteristen zijn er verschillende stromingen, die wel of niet bekend zijn met de openbaring van de HEILIGE GEEST, en de daarbij behorende manifestatie's, ik heb gemerkt dat dit ook vaak te maken heeft met hun achtergrond onbekend maakt onbemind , ongeacht pret/futu

Als laatste de opmerking over 1kor 4 De liefde is lankmoedig en goedertieren; de liefde is niet afgunstig, zij praalt niet, zij beeldt zich niets in. 5Zij geeft niet om de schone schijn, zij zoekt zichzelf niet, zij laat zich niet kwaad maken en rekent het kwade niet aan. 6Zij verheugt zich niet over onrecht, maar vindt haar vreugde in de waarheid.7Alles verdraagt zij, alles gelooft zij, alles hoopt zij, alles duldt zij. 8De liefde vergaat nimmer. De gave der profetie zal verdwijnen, tongen zullen verstommen, de kennis zal een einde nemen. 9Want ons kennen is stukwerk en stukwerk ons profeteren. 10Maar wanneer het volmaakte komt, heeft het onvolmaakte afgedaan. 11Toen ik een kind was, sprak ik als een kind, voelde ik als een kind, dacht ik als een kind; nu ik man geworden ben, heb ik het kinderlijke afgelegd. 12Thans zien wij in een spiegel, onduidelijk, maar dan van aangezicht tot aangezicht. Thans ken ik slechts ten dele, maar dan zal ik ten volle kennen zoals ik zelf gekend ben. 13Nu echter blijven geloof, hoop en liefde, de grote drie; maar de liefde is de grootste.

 

''Maar wanneer het volmaakte komt, heeft het onvolmaakte afgedaan. 11Toen ik een kind was, sprak ik als een kind, voelde ik als een kind, dacht ik als een kind; nu ik man geworden ben, heb ik het kinderlijke afgelegd. 12Thans zien wij in een spiegel, onduidelijk, maar dan van aangezicht tot aangezicht. Thans ken ik slechts ten dele, maar dan zal ik ten volle kennen zoals ik zelf gekend ben.''

kun je dus ook weer anders interpreteren 

Als je ervan uit gaat dat 70nchr een belangrijk moment in de bijbel, (ik denk dat we het daar ook wel over eens zijn)  op het moment van het schrijven er een verlangen was, zelfs van paulus zelf was om Jezus beter te leren kennen, en te wandelen in de volheid, van zijn koninkrijk, als volwassen zonen en dochters, regeren met hem, niet meer soms als een gift, maar in een voortdurende stroom, van het besef van de hemel, begrijp je me nog..

Zoals Jezus is, zo zullen wij op aarde zijn, dat is heftig.. stel je dat eens voor, zoals Hij nu is, zo zullen wij zijn een stralende bruid, 

ik snap dat dit moeilijk te bevatten is, en dat klopt, maar door geloof zijn alle dingen mogelijk..

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei vredestichter:

ik snap dat dit moeilijk te bevatten is, en dat klopt, maar door geloof zijn alle dingen mogelijk..

 

Er is niks moeilijk aan te bevatten. Zoals Christus is, zo zijn wij IN de wereld! 1 Joh. 4, vredestichter. KJ vertaalt het mooi: because as He is, so are we in this world. Er is helemaal niks moeilijks aan. Het betekent, en, dit gaat op weerstand stuiten, dat we ons vragen mogen stellen: Is Jezus perfect? Ja, HIJ is perfect! Dus, wij ZIJN zoals HIJ is in deze wereld. Is Jezus ziek? Nee! Dus.... Heftige vragen. Opvallend is dat (en als je mij al een etiketje wil opplakken, doe het gerust) ik WEL geloof in de komende wederkomst EN ook geloof in hetgeen jij beschrijft. Last Reformation! Ja, Torben is mij bekend. Jou ook?

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei WdG:
45 minuten geleden zei vredestichter:

ik snap dat dit moeilijk te bevatten is, en dat klopt, maar door geloof zijn alle dingen mogelijk..

 

Er is niks moeilijk aan te bevatten. Zoals Christus is, zo zijn wij IN de wereld! 1 Joh. 4, vredestichter. KJ vertaalt het mooi: because as He is, so are we in this world. Er is helemaal niks moeilijks aan. Het betekent, en, dit gaat op weerstand stuiten, dat we ons vragen mogen stellen: Is Jezus perfect? Ja, HIJ is perfect! Dus, wij ZIJN zoals HIJ is in deze wereld. Is Jezus ziek? Nee! Dus.... Heftige vragen. Opvallend is dat (en als je mij al een etiketje wil opplakken, doe het gerust) ik WEL geloof in de komende wederkomst EN ook geloof in hetgeen jij beschrijft. Last Reformation! Ja, Torben is mij bekend. Jou ook?

Nou een beetje weerstand, is toch geen probleem, en ik vind het gewoon heel zinnig om met andere gelovige, visie's te delen, en daar eens rustig over na te denken, en terug te lezen, want ik ben mij bewust, dat ik waarschijnlijk nog wel een paar blinde vlekken heb.

en wat mijn bevatten van Jezus is , zoals Jezus nu is (de verheerlijkte) waar Johannes die Jezus zo goed kende, (de discipel die Jezus zeer liefhad) viel als dood voor zijn voeten pfff toen Hij hem zag, dat beeld of wat we daar ook maar van bevatten, op aarde dat is wel heftig, schitterend schijnend de verheerlijkte Jezus, 

en dan wij als zijn bruid, zoals hij is zijn wij....

ik wordt daar wel stil van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

(bron bijbel en david sorensen ondekgod)

 

Wat zegt de Bijbel over Gods koninkrijk?

Volgens mij is het belangrijk dat we even duidelijk op een rijtje krijgen wat de Bijbel werkelijk zegt over het koninkrijk van God. 

De bekende eindtijd-leringen (futuristen) beweren dat Gods regering pas zal komen, nadat eerst de hele aarde overspoeld is geworden door het kwaad, gevolgd door een plotse wederkomst van Jezus. Jezus zal dan in een klap alles helemaal goed maken, zonder dat christenen daar enige verantwoordelijkheid in hebben. Tot die tijd is het niet Jezus die regeert, maar de duivel die alle macht heeft en hij zal steeds machtiger worden op onze planeet. De kerk zal in toenemende mate vervallen, en de vraag is of er nog ware gelovigen over zullen blijven. Het wordt alsmaar donkerder op aarde en christenen zullen vreselijk vervolgd worden.

Is dat werkelijk wat de Bijbel zegt? Nee. Zoals we zagen is de boodschap van de Bijbel volkomen het tegenovergestelde! 

Om je te helpen een duidelijk begrip te krijgen van wat de Bijbel ons toont over Gods koninkrijk, vind je hier een overzichtelijke samenvatting van de tientallen bijbel gedeelten die je net gelezen hebt. Houd dit overzicht bij je, want het gaat je helpen om aan futuristen uit te leggen wat er in de bijbel staat, de meeste mensen worden beïnvloed door netflix achtige series of B films zoals left behind en hebben geen flauw benul hebben wat Gods Woord zegt over Gods koninkrijk. Hou dit overzicht bij de hand, als toetsing en herinnering.

WAT ZEGT DE BIJBEL OVER GODS KONINKRIJK?

Jezus Christus kwam om Gods koninkrijk te vestigen

Hij dreef demonen uit en zei dat Gods koninkrijk over de mensen was gekomen

Hij stuurde zijn leerlingen erop uit om Gods koninkrijk te vestigen

Satan viel als een bliksem uit de hemel

Jezus leerde ons een gebed om Gods koninkrijk te vestigen

Jezus legde praktisch uit hoe iemand in Gods koninkrijk kan komen

Jezus vertelde hoe het eraan toe gaat in Gods koninkrijk

Jezus noemde zijn boodschap het goede nieuws van Gods koninkrijk

Jezus suggereerde nooit dat Gods koninkrijk pas over duizenden jaren zou komen

In woord en daad toonde Jezus dat Gods koninkrijk op dat moment was begonnen

Na zijn opstanding zei Jezus dat Hij ALLE macht had in hemel en op aarde

Jezus stuurde zijn leerlingen erop uit om ALLE volken tot zijn leerlingen te maken

Christenen worden koningen genoemd, die met Jezus regeren

De apostelen bevestigen dat Jezus de hoogste autoriteit is, in hemel en aarde

Gods koninkrijk is een voortdurend groeiende regering, tot de hele aarde vervuld is

De profeten voorspellen dat de koningen en volkeren tot Jezus zullen komen

Elke natie die zich niet onderwerpt, zal ten onder gaan

Jezus moet regeren tot al zijn vijanden aan Hem onderworpen zijn

Jezus moet in de hemel blijven, tot de ‘wederoprichting aller dingen’

Jezus is niet de ondergaande zon, maar het opkomende ochtendlicht

De Bruid van Christus groeit naar volmaaktheid en volwassenheid

De wereldgeschiedenis bevestigt de voortdurende groei van Gods koninkrijk

De toekomst is dus helemaal niet zo angstaanjagend en donker als ons verteld is. Vind je dat niet verbazingwekkend? Velen zijn hun hele leven christen en hebben nog nooit het goede nieuws van Gods koninkrijk gehoord. We worden voortdurend geïndoctrineerd met een negatieve boodschap, die hoop rooft, angst zaait, en visie doodt.

Het is tijd dat christenen gaan beseffen dat ze niet de verliezers zijn, maar dat ze delen in de eeuwige en koninklijke heerschappij van Jezus Christus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Thorgrem:

 

Hoe lang ga je nog door met het dumpen van teksten van die site op dit forum?

 

Ik heb met WdG: een goede discussie wat Jezus zegt over het koninkrijk, we zijn het met veel dingen eens alleen het woord of perceptie van dit woord ''wederkomst'' zijn we nog over in conclaaf

past ook goed bij deze topic, en dit stukje had ik nog niet eerder geplaatst..

53 minuten geleden zei Thorgrem:

Dit heeft zo voor niemand enig toegevoegde waarde volgens mij. 

dat mag toch, (iets anders vinden) alleen ik lees wel wat frustratie in jou reactie 

 

53 minuten geleden zei Thorgrem:

5, 10 of 100 keer neergekwakt hebt?

dit stukje  was de eerste keer dus, er moet iets anders zijn??

is het om het feit dat ik en Wdg wel geloven dat vandaag Jezus mensen geneest, bevrijd, buitengewone wonderen en tekenen doet, 

en jij denkt als futurist dat dit niet meer gebeurt, of allemaal nep en kwakzalvers zijn, geef dit dan gewoon aan, maar doe dit niet op zo'n kinderachtige manier..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid