Spring naar bijdragen

Zeg iets positiefs over de persoon boven je


Aanbevolen berichten

Ik vond je post vandaag aan Student een topper en het zou goed zijn als men niet zo zou samenspannen en sarcasme achterwege laat dus top dat je dat even onder de aandacht bracht.

Goed ook dat je even onder de aandacht brengt wat men op dit forum juist niet zou doen. En dat is "trappen".

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hendrik zie ik posten als een heel nobel opgegroeid gereformeerd en religieus persoon, waarbij hij trouw is aan de dogma's van zijn kerk en ik kan het Refoweb van harte aanbevelen.

Blijkbaar heeft hij af en toe last van 'jeuk', maar vanuit mijn medische opleiding weet ik: dat is slechts een symptoom en geen oorzaak. En het gaat weer over.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geloof.com,

Ben je een persoon of een site? Ik ken je te weinig om iets positiefs te schrijven. Maar in je onderschrift herken ik je. Zij die geloven zullen in Jezus' Naam demonen uitdrijven, zieken genezen en tekenen doen Het staat in de Bijbel en jij gelooft het, neem ik aan? Ik niet!

Dank God voor de wetenschap!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Geloof.com,

Ben je een persoon of een site? Ik ken je te weinig om iets positiefs te schrijven. Maar in je onderschrift herken ik je. Zij die geloven zullen in Jezus' Naam demonen uitdrijven, zieken genezen en tekenen doen Het staat in de Bijbel en jij gelooft het, neem ik aan? Ik niet!

Dank God voor de wetenschap!

Het probleem met dit onderwerp is m.i. dat er regelmatig iemand blijft "hangen". En als je die "gehangene" wilt bevrijden lijkt het er steeds op dat je zelf weer op een complimentje uit bent. Komt Lobke geen compliment toe? Natuurlijk wel. Lobke, telkens wanneer je een reactie plaats roept dat mijn interesse op en wil ik weten wat je schrijft. Ook als je me wilt corrigeren. :)

Laat mij nu maar blijven hangen want ik ben echt niet uit op een compliment. Met opbouwende kritiek kan ik meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Niet alleen bescheidenheid maar ook positief denken over de medemens heeft Robert Frans hoog in het vaandel.

Hemzelf noem ik daar een goed voorbeeld van.

Maria heeft mooie inzichten, gekoppeld aan een liefdevol hart.

Ze heeft een hartelijk verstand en een verstandig hart. Een mooie combinatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je het positief bedoelt, de ervaring leert mij dat die eigenschap ook heel negatief kan uitpakken. Ik zie dat heel sterk terug in mijn moeder die nu 91 is.

Ergens helemaal voor gaan kan ook overkomen als dominantie. Er zit ook een vorm van faalangst in, dus ik relativeer het compliment toch weer naar een nulpunt.

Evengoed bedankt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geloof.com,

Ben je een persoon of een site? Ik ken je te weinig om iets positiefs te schrijven. Maar in je onderschrift herken ik je. Zij die geloven zullen in Jezus' Naam demonen uitdrijven, zieken genezen en tekenen doen Het staat in de Bijbel en jij gelooft het, neem ik aan? Ik niet!

Dank God voor de wetenschap!

@ Geloof.com; excuses voor mijn reactie, dit topic is bedoelt voor een compliment. Ik ging de fout in. :$

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid