ineke-kitty 56 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vanavond naar Bram Moszkowicz . Eens horen wat de beste man te vertellen heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vanavond naar Bram Moszkowicz . Eens horen wat de beste man te vertellen heeft. Veel plezier! Ik ga vanavond koken en lezen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 @Aer Dank je. Ben zelf ooit begonnen aan de studie rechten, maar helaas niet kunnen afronden. Jij veel plezier met koken en lezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Uiteten bij de Hema en college volgen ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 nog even genieten van het buiten zitten, tegelijk buiten wat boeken registreren voor bookcrossing. Zodadelijk met een vriendin naar Vrijbuiter en Action en boekenhuisjes, even hoofd legen na intensieve weken. Misschien vanmiddag nog stukje F1 kijken, misschien nog wat crea doen, wasje draaien, eten, vanavond kerk en bezoek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Op zondag naar de Vrijbuiter en de Action? Moet ik heel erg aan wennen want hier is nooit een winkel open? Gezellige winkels trouwens. Ik ga om 10 uur naar de kerkdienst. En daarna genieten van mijn nieuwe aanwinst n.l. een multicooker van Philips. Wij hebben maar 1 keer kerkdienst dus de rest van de dag doe ik wat ik op andere dagen ook doe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 30 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2016 vandaag onverwachts vrije dag, besloten hem nuttig te willen besteden. vorig weekend besloten dat het troepmonster ergens anders mag gaan wonen, dus elke dag beetje troep de deur uit. (zolder legen, niet-crossbare boeken de deur uit, veel spul op de weggeefhoek enz) So far, so good. Vanmorgen alweer wat opgehaald, vanaf 11 uur bezig om de troepkamer terug te winnen, nu al 18 tapijttegels terug veroverd straks nog even naar de kledingbak en oud papierbak. dan geloof ik dat ik wel pauze heb verdient (schuin oogje op credible houden en wat tv kijken of beneden opruimen ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Pretzels aan het bakken ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Net 2 autoritjes spoed-huis-leeg-halen gedaan, nu alles verdelen over weggeefhoek, verkoophoek en zelf houden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Pretzels aan het bakken ! Zeg Aet, hoestie verder? Na je doop weinig van je mogen vernemen hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Heerlijk weer voetbal gekeken. Top gespeeld door Wales. Terecht gewonnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 herstellen van zware verkoudheid en week vrijwilligerswerk huis en tuin in orde maken omdat kid nog ff snel toch zn verjaardag wil vieren en eens kijken wat jullie de afgelopen tijd uitgespookt hebben hier Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Luieren op de bank en straks eten koken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 opruimen onder het luisteren van hillsong-afspeellijst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 De was en verder oprommelen. Bijkomen van een week antibiotica en pijn in m'n kaak, in de hoop dinsdag aan het werk te kunnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vrijheid 35 Geplaatst 6 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2016 Na de vroege dagelijkse H.Mis zal het ontbijt aanvangen.Vandaag wandel en dierentuin dag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Vanavond naar een Robert Dijkgraaf college kijken over 'licht'. Zien en horen hoe wetenschap werkt en aan jullie de mogelijkheid bieden deze logica ook te ervaren. Geen idee waar het college ons heen brengt, maar ik kan me zo voorstellen dat de ouderdom van het heelal ter sprake komt. Professor Robbert Dijkgraaf is voor de zesde maal terug met een nieuwe DWDD University. In een live hoorcollege vertelt hij dit keer meer over de wonderen van 'licht'. Vanaf de Westergasfabriek in Amsterdam richt Dijkgraaf zich vanuit ‘de Gashouder’ tot elfhonderd belangstellenden en de kijkers thuis. ‘DWDD University presenteert: Licht, door Robbert Dijkgraaf’ is vrijdag 2 december om 20.30 uur te zien bij de VARA op NPO 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Een goede fles wijn opentrekken en de parasha van deze week doorlezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Albert57 7 Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 8 uur geleden zei Levi: Een goede fles wijn opentrekken en de parasha van deze week doorlezen. Jammer dat de shabbat weer voorbij is... Offe, is het nu innerlijk alle dagen shabbat...??? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 4 uur geleden zei Albert57: Jammer dat de shabbat weer voorbij is... Offe, is het nu innerlijk alle dagen shabbat...??? Voor mij niet. Er moet gewoon gewerkt worden, dus de eerst komende zes dagen geen shabbat meer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Thuis opruimen en de kerk aankleden, omdat ik morgen ga trouwen Op Saturday, December 03, 2016 om 19:19 zei Albert57: Jammer dat de shabbat weer voorbij is... Offe, is het nu innerlijk alle dagen shabbat...??? Absoluut! Jezus regeerd en dat geeft alle dagen rust Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 veel succes en plezier @Gaitema! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
violist 198 Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 @Gaitema Trouw ze. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 @Gaitema, Een fantastische dag om te trouwen. Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen en met jullie dochtertje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Dank jullie wel. Het was een geslaagde dag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten