GodGirl 0 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Het huis netjes maken en morgen naar Delft bij een oom logeren^^ Hoe is het met je haarverf afgelopen? Of heb je het hier al ergens gepost? Ik ben nu roodharig^^ alleen het is donkerder dan ik wou.. ik laat het over een paarweek oververven hopen dat het dan lichter word of roder:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 opgestaan, mislukte poging gedaan om financien te doen,gewerkt hond uitgelaten, snel huishouden gedaan, kleine boodschapjes gedaan, huisarts en tandarts gebeld, en toen bedacht dat ik oorlog ga voeren met de planten in de hobbykamer. nog even en dan gaan ze weg nu maar beetje fatsoeneren zodat ik iig weer kan zitten en crea kan doen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Vandaag de grote voorjaarsschoonmaak gehouden in de tuin en daarbij de indeling van de konijnenren veranderd. En een zonde begaan tegen de mode-politie door sokken in sandalen te dragen. Maar het is lekker makkelijk tijdens het werken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 ik mis het deel waar je Assassin's Creed speeltXD Lees jij die boeken ook?? Mijn broer wel als je mij vraagt ga je dan wel heeeeeel erg op in een spelletje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ik heb het gister gespeeld en misschien straks weer. Ik heb ook AC boeken inderdaad, voor wat meer achtergrondinformatie. En zeggen dat AC maar een spelletje is, is hetzelfde als zeggen dat Lord of the Rings maar een verhaaltje is! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 LoTR is maar een verhaaltje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 whaha inderdaad, ik heb lord of the rings trouwens nog nooit gezien dus kan ik geen conclusie over maken maar je hebt wel gelijk ac is een spelletje wat er grafisch heel goed uitziet.. dat beter?? maar het blijft maar een spelletje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 LoTR is een geinig, maar betrekkelijk matig geschreven, verhaaltje, dat best leuk verfilmd is. Als die gekke hippies er niet zo opgedoken waren, had niemand er ooit van gehoord imho. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 whaha inderdaad, ik heb lord of the rings trouwens nog nooit gezien dus kan ik geen conclusie over maken maar je hebt wel gelijk ac is een spelletje wat er grafisch heel goed uitziet.. dat beter?? maar het blijft maar een spelletje Natuurlijk. Maar naast dat het een spelletje is, is het ook een compleet universum, net als LotR. Vandaar dat er naast de games ook boeken, comics, animaties/series van zijn. En Hollywood werkt aan een filmserie over Assassin's Creed. Het is een diep, uitgebreid en ingewikkeld verhaal, daarom kan ik mezelf er helemaal in kwijt en krijg ik er geen genoeg van. Daar zal je broer vast over kunnen meepraten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Hmm veel praten gebeurd er dan niet hoor, dan wil die het laten zien.. en als die het laat zien issie weer van deze planeet afXD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 En een zonde begaan tegen de mode-politie door sokken in sandalen te dragen. Maar het is lekker makkelijk tijdens het werken. Ik heb nog heel wat werk voor de boeg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Sterkte joon! Vandaag ga ik werken. En dan eten, even zitten en slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Vandaag weer op zoek naar werk. Kben werkloos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
marjo b 0 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Wat vervelend! Sterkte ermee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Balen, werkloosheid sucks. Ik rust vandaag vooral uit na een drukke week met ook veel leuke dingen, o.a. naar een cabaretvoorstelling geweest en gisteravond lekker uit eten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 @Hongerige Wolf; Inderdaad balen, vanaf vandaag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Nee ik niet!!!1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Poolen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Duitsers, uh, naar het cafe Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 wakker blijven tot 2 uur/ half 3 vanacht inhaal slag maken met huishouden eerste afwas net gedaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Cafe ging niet door, we hadden geen zin. We zijn maar tv blijven kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Net uit de kerkdienst en zo meteen door naar mijn zus en neefje en nichtje (en zwager natuurlijk). Altijd leuk. We hadden trouwens een gastdominee. Het was Ursa, maar dan met zwart haar en een bril. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rooske 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik ga straks naar mijn oma Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Het was Ursa, maar dan met zwart haar en een bril. Je hebt mij nog nooit in het echie gezien. Foto? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Het was Ursa, maar dan met zwart haar en een bril. Je hebt mij nog nooit in het echie gezien. Foto? Een Facebookfoto ja. 'Ursa met pijpje'. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten