Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

Uitbrakken.

Ik ook, maar dan anders.

Mijn allerliefste schattepoepelige konijntje was ziek, heel erg ziek. Gisterochtend wilde ze niet het nachthok uit en niet eten, ik voelde aan haar buik en het bleek dus dat ze gas had, wat vaker verkeerd afloopt dan goed... Ik heb natuurlijk direct gehandeld en haar naar de dierenarts gebracht, medicijnen meegekregen, zelf nog een spulletje voor baby's gekocht (internet zei dat dat goed was, en dat bleek ook zo te zijn) en hoppa, behandelen. Vannacht heeft ze bij me op de kamer geslapen met een warmtelamp, maar omdat ik toch uit stress niet kon slapen heb ik haar veel in mijn bed gehad en gemasseerd (essentieel bij gas), vanochtend was het al een stukje beter (haar maag was van enorm naar groot gegaan) maar nog steeds at ze niet zelf, dronk ze niet zelf en had ze ook nog niet gepoept.... Toen had ik haar peterselie aangeboden en wonder boven wonder at ze er van! Dat spul is goed voor de maag en blijkbaar wist ze dat, want ze was bijna niet meer te stoppen. Uiteindelijk heeft ze gedronken en gepoept en nu wordt ze beter! |P|P|P|P|P|P|P|P

Nou ja zo kan ik nog wel een hele tijd doorkletsen maar daarom moet ik dus uitbrakken. Errug veel stress voor een weekend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Als ik je een tip ag geven: de voorwerpen doen er niet toe, alles wat je neemt is goed, het gaat om jouw verhaal er bij. Neem een appel en een blik appelmoes mee, en vertel iets over hoe je jezelf denkt te ontwikkelen, en je zal zien, de relatie met de appel(moes) is zo gelegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat lief en zorgzaam. :)

Beterschap voor het beestje.

Bedankt, ze is weer helemaal de oude, en nog een beetje extra. :) Ze racet weer door de tuin en wil geen seconde zonder haar 'man', zo te zien is ze erg blij dat ze nog even te gaan heeft. En ik ook!

Wel heb ik maar even met haar afgesproken dat ze de komende jaren lekker gezond mag blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is niet bijster veel! Heb je een beetje bijgeslapen?

Ik ga vandaag eerst boodschappen doen en leren, dan een tentamen maken. Daarna naar mijn ouders, en het gesprek aan over mijn doop en belijdenis. Dat wordt niet leuk, maar het moet maar. Ik ben lekker toch nog steeds blij dat het gaat gebeuren :P.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
@joon: Nee, meer anti :(. Ze zullen niet blij zijn. Maar ik hoop op een reactie als 'als jij maar gelukkig bent'.

Een mens mag hopen, niet waar?!

Aangenomen dat je geen zes meer bent mag je daarop niet alleen hopen, je zou er op moeten kunnen rekenen. Je ouders hebben niet als taak jou te vormen naar hun evenbeeld, maar je op weg te helpen naar volwassenheid en zelfstandigheid. Inclusief je eigen keuzes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid