Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

Over een uurtje stap ik met man, schoonvader en zwager op de trein naar de stad om voor het eerst in mijn leven een cricketwedstrijd bij te wonen. Australië vs Sri Lanka in een "one day match". Ik neem m'n boek en Nintendo DS mee mocht het té saai worden, want 8 uur cricket, da's een hele kluif :P

Hopelijk maken de heren er een goede match van!

Oh ja, ik moet er nog even bij zeggen wat ik vandaag al gedaan heb.

Een huis gekocht :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

O gefeliciteerd Esther. Wat is het voor een huis geworden?

Vrijstaand huis, 900 vierkante meter grond (niet ongebruikelijk hier), 3 slaapkamers. Lekker ruim en best goed onderhouden, er moeten wel wat kleine dingen aan gebeuren, maar het is zeker al leefbaar. Het eerste wat we willen doen is airco's installeren. Wat de doorslag gaf om dit huis te kopen was de lap grond zodat we het huis ooit nog kunnen uitbreiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
900m2 (H)

Nu ben ik wel benieuwd hoe dat huis eruit ziet :#

Niks bijzonders hoor, een heel standaard huis voor de regio :)

900 vierkante meter... Veelal natuurgrond waar je niks aan hoeft te doen hoop ik? zoveel aan tuin zoals we dat in NL kennen zou erg gortig wezen :P

Nope, het is tuin, geen natuurgrond. Nate ziet dan ook niet uit naar het grasmaaien :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gewerkt. Nu koken, beetje lamballen, dan komt de bijbelkring langs. Wauwelen over Augustinus en bier zuipen. :)
@Hongerige wolf,

_O- Hoe vaak hebben jullie Bijbelkring.

Om de week. Nog mensen in de directe omgeving van Leiden interesse?

Vraagt iemand met dubbele tong: kom je hier om te zuipen of om over de Bijbel te l*llen? :+

Wat ik vandaag ga doen? Niet zo veel meer, misschien nog even tokkelen op mijn gitaar. Moet kunnen op dit uur toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Esther : gefeliciteerd, het is dus eindelijk gelukt! :)

Heb je de ``two cats`` al for the yard?

Bedankt voor de felicitaties iedereen :)

Jep het is gelukt, niet met het eerste huis waar we een bod op hadden gedaan, maar bij het tweede huis ging het eigenlijk gesmeerd. Waarschijnlijk ook omdat we niet alles zelf deden maar onze eigen makelaar hadden.

Two cats, hmmm... ik denk eerder one staffy :# Maar Nate wil een geit!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net een dienblad en een koffiefilterhoudertje geschildert. Er moet morgen nog een laag op en daarna kan ik decoratie aanbrengen. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Ik had eerst bedacht om er poesieplaatjes op te plakken, maar dan moet je ook weer een soort speciale pasta erop smeren. Best een gedoe dus.

Zo direct even ontbijten, douchen en dan naar de mis. Vanmiddag gewoon in huis lummelen, ben gisteravond aan een nieuw boek begonnen. Eens kijken of ik dat vandaag uit ga krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

straks genieten van mijn laatste stage dag op de PG, helaas ook mijn laatste late dienst. Vanaf volgende week moet ik weer vroeg uit bed:(

Morgen ga ik langs de kapster om te kijken welke kleur rood mij het beste zal staan, In een gekke bui heb ik besloten echt rood haar te willen^^ en ik ben trouw aan mijn besluiten^^

En wie weet kan ik dan al wel voor zaterdag een afspraak maken om het te verven:D:D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid