Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 straks genieten van mijn laatste stage dag op de PG, helaas ook mijn laatste late dienst. Vanaf volgende week moet ik weer vroeg uit bed:(Morgen ga ik langs de kapster om te kijken welke kleur rood mij het beste zal staan, In een gekke bui heb ik besloten echt rood haar te willen^^ en ik ben trouw aan mijn besluiten^^ En wie weet kan ik dan al wel voor zaterdag een afspraak maken om het te verven:D:D En je bent al zo'n mooi meisje, de jongens zullen letterlijk smelten van je vuurrode lokken! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Wat ik vandaag ga doen? Uitzieken, want ik heb een beetje griep. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Vanavond vooral bezig zijn met foto's, en me klaarmaken voor een fotodagje morgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Hopelijk vanavond weer een paar uur gamen op mijn 'PlayStation': Resident Eeeeeevil. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Vandaag op de kinders gepast. Mijn nichtje was eerst heel verlegen en stil, maar toen gingen we met de duplo spelen en werd ze heel druk en blij. Ondertussen werd neefje om de vijf minuten wakker en begon hij weer te huilen. Steeds weer naar boven toe om zijn speentje terug in zijn mond te stoppen. Vermoeiend, maar ik ben geslaagd. Gelukkig heb ik met Joon al afgesproken dat we later geen baby nemen, maar meteen een kind van twee jaar. Dat scheelt al een hoop. Nu ben ik kapot. Morgen naar Brussel rijden en dan eindelijk met Joontje naar The Hobbit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Vandaag op de kinders gepast. Mijn nichtje was eerst heel verlegen en stil, maar toen gingen we met de duplo spelen en werd ze heel druk en blij. Ondertussen werd neefje om de vijf minuten wakker en begon hij weer te huilen. Steeds weer naar boven toe om zijn speentje terug in zijn mond te stoppen. Vermoeiend, maar ik ben geslaagd. Gelukkig heb ik met Joon al afgesproken dat we later geen baby nemen, maar meteen een kind van twee jaar. Dat scheelt al een hoop.Nu ben ik kapot. Morgen naar Brussel rijden en dan eindelijk met Joontje naar The Hobbit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 De baby's verblijven 2jaar en 9maand in mijn buik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik wil die striae niet zien. Ik ga luieren, lezen, en vanmiddag voor de weekendboodschappen naar de markt met een vriend en een pint pakken daarna. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik ga nu snel naar de winkel boodschappen doen. Dan met de auto naar kinepolis. eindelijk The Hobbit kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Straks lekker naar mijn vriend. Een avondje niets doen, niets hoeven en voor me laten zorgen door schoonmama. Ik heb er zin an! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Bijkomen en opruimen na een zeer geslaagd feestje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 De baby's verblijven 2jaar en 9maand in mijn buik. Nou dan mag je meteen wel een buikwandcorrectie laten doen. Maar is het een leuke film de hobbit? Je gezelschap was belangrijker natuurlijk. Vanmiddag met wat collega's naar een verlate Nieuwjaarsreceptie van een woonvorm. Heel gezellig! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 vandaag ga ik lekker nagenieten van een geweldige week en een superleuk weekend. ik ben echt blij met mn leven op dit moment haha. niks is fijner dan een introkamp dat geweldig is, vervolgens brak thuis kunnen chillen en vroeg kunnen slapen, wakker geknuffeld worden, werken en dan weer leuke dingen doen als naar een concert gaan en bijkletsen met mensen en dan op den zondag weer een goede kerkdienst en lekker eten. me gustaaa Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Lekker naar de ouwelullendisco met m'n nieuwe vriendin en biljarten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Klinkt gezellig Coby Ik heb de hele dag op een eiland geslenterd (ergens in China). Gigantische minpunt was dat ik 2 kleine tijgerbabies in 2 belachelijk kleine kooitjes de hele dag in de verstikkende hitte zag, en horden touristen met ze op de foto mochten. Mijn protesten en die van mijn vrouw mochten niet baten. Ik heb alles gefilmd en ga t xo proberen 90º te roteren en dan op YouTube te zetten. Misschien dat eoa andere dierenrechtenorganisatie er iets aan kan doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ben vandaag druk bezig met de grote voorjaarsschoonmaak op mijn computer. Allemaal programma's die ik niet meer gebruik eraf, en meer dan honderd GB aan series maar op een externe HD. En als ik tijd heb al mijn mappen goed orderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ga vandaag boodschappen doen, en verder de hele dag David Bowie luisteren om te vieren dat ik mijn essay af heb! En ijverig als ik ben heb ik precies het aantal woorden als de opdracht was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Vroeg in m'n nest liggen. Griep of een ander soortgelijk beest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 We hebben de vrijdag tijdens de jeugddienst een logo ontworpen voor op de truien die we willen maken. nu ben ik het in photoshop aan het maken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik ga de foto's die ik vandaag gemaakt heb, verwerken, en verder weet ik het nog niet. Waarschijnlijk lezen of preken van deze maand terugluisteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Het huis netjes maken en morgen naar Delft bij een oom logeren^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Het huis netjes maken en morgen naar Delft bij een oom logeren^^ Hoe is het met je haarverf afgelopen? Of heb je het hier al ergens gepost? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Me vermaken met het zoeken van vacatures. Zojuist een hele leuke gevonden, maar voldoe weer eens niet aan de eisen... (Stomme research masters... 10 jaar geleden zou ik met mijn diploma wel aan de eisen hebben voldaan. Zucht...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Me vermaken met het zoeken van vacatures.Zojuist een hele leuke gevonden, maar voldoe weer eens niet aan de eisen... (Stomme research masters... 10 jaar geleden zou ik met mijn diploma wel aan de eisen hebben voldaan. Zucht...) Kan je niet gewoon proberen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Kan wel en ben het ook wel van plan. Maar realistisch gezien verwacht ik dat het niks gaat opleveren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten