Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ik ga zo naar de oefenruimte om te spelen met mijn bandje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Zwemmen. Na een geslaagde dag in het ziekenhuis, aan de correcte zijde van het bed welliswaar en na een degelijke evaluatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ik kom net terug van oefenen voor kerstnachtdienst, wat door de jeugd en tieners georganiseerd word.. en we gaan hoooog zingen:O ik kan vrij hoog maar dit keer sloeg ik aldoor over en ik sta dan naast zon meisje die echt vet goed kan zingen:$ nja na paar keer oefenen lukte het mij ook die hoogte goed te pakken:D en net op het moment dat ik d8 jeej dat klinkt goed, gingen we weer laag zingen-_- beetje jammer:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ik heb een rustige dag gehad. Vandaag geleerd voor een toets van maandag. Morgen nog wat schoolwerk afmaken en beginnen met een presentatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Een druk maar leuk weekje werken, maar oh die vergaderingen en die zorgplannen. En voorbereidingen voor Sinterklaas, Kerstviering enz enz. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Nu: Slapen. Morgenochtend, waarbij de klok nog geen 6 heeft aangegeven : Mezelf voor hond uitmaken waarom ik zo laat ben gaan slapen, 100 redenen bedenken waarom ik een rot leven heb. En dan 2 uur later achter een bak koffie weer zin in het leven te hebben Ochtendritueel hiero Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Die twee uur kun je ook besteden aan stille tijd en bijbelstudie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik heb toch wel een redelijk accurate profetie opgegeven vannacht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Eerst een bakkie doen en opstarten. Dan wat woordjes leren voor de toets van maandag en verder kijk ik even wat er nog gedaan kan/moet worden. Have a blessed day! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Opstarten... Dat duurt nogal lang bij mij vandaag. Maargoed! Nu even mijn huisje poetsen (heerlijk overzichtelijk, zo'n studentenkamer). Dan komt de vriend, en we gaan sinterklaascadeautjes winkelen. En vanavond naar de Messiah ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Morgen een tussentoets van Hebreeuws. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Mazal tov! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Naar de dokter deel 2. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ziek thuis zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Genieten van het wintergevoel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Kwam er net achter dat me oudste broer vandaag 28 geworden is vanavond maar even langs gaan ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Kwam er net achter dat me oudste broer vandaag 28 geworden is vanavond maar even langs gaan ^^ Gefeliciteerd met je oudste broer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Kwam er net achter dat me oudste broer vandaag 28 geworden is vanavond maar even langs gaan ^^ Gefeliciteerd, en veel plezier! Ik ga straks Sinterklaas vieren met den ouders. Net het laatste gedichtje geschreven, dus ik ben er klaar voor ^^. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Genieten van het wintergevoel Dat kon gister inderdaad ja. Alleen zo jammer dat het nu weer weg is:p Godgirl, gefeliciteerd met je broer!. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 morgen ga ik om half 7 al in de kerk zitten^^ Er word iemand aan zijn hart geopereerd en hebben we speciaal een bidstond voor. rond 8 uur ga ik dan richting stage, tegen half 5 ben ik vrij dan ben ik tegen 5 uur thuis. En word ik tegen kwart over 6 opgehaald door een vriendin en gaan we naar de bios. dat word dus een laaangee dag^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Half 7 in de ochtend? Wauw zeg dat jullie dat doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ik denk dat ik vandaag ga slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ik denk dat ik vandaag ga slapen. x2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik hoop nog een beetje te kunnen slapen.. Gezien het mijn vrije dag is deze week... Zou ik ook wel lekker lang uit willen slapen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Half 7 in de ochtend?Wauw zeg dat jullie dat doen jaa^^ Ik ga naar een vrij kleine gemeente maar wel heel hecht:) Twas echt gezegend waren een stuk of 20 mensen vanochtend, en de vrouw van die man die geopereerd word was er ook. Bijzonder hoeveel rust ze uitstraalde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten