Lobke 467 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 @dandann, Ontdek je plekje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik ben vandaag bezig met het componeren van een liedje. Ik heb al anderhalve minuut aan piano en ik kan niet eens noten lezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dandann 0 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 @Lobke zal wel lukken dankjewel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Vandaag niet veel meer. Ik heb dan wel weer gewerkt, en de verjaardag van mijn broer gevierd.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 me nog even verheugen op morgen, omdat ik dan naar Maastricht ga met een vriendin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Wat ik ga doen vandaag? Voor het eerst slapen in mijn nieuwe woning! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Vandaag... Pfff.... uitslapen, als ik de moed vind naar het archief om te solliciteren, pompoensoep maken en naar de nieuwe James Bond gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Wat doen/deden we al vandaag (ik spreek voor mezelf eens in meervoud): - het grondplan volledig in autocad afwerken we hebben een vak "elektrische installaties", en daar leren we de elektriciteit berekenen en plaatsen voor een heel huis - ontwerpen en stressen - denken dat ik nog superveel moet doen, maar ontwerp moet voorgaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 - Mijn koffer inpakken - Morgen heidens demonisch vroeg opstaan om naar Nieuw Nederland te vertrekken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Net naar kerk geweest ''mijn'' zondagsschool lokaal weer inruimen, aangezien ze alles eruit hadden gehaald om nieuwe vloer erin te leggen Straks komt er een soort nichtje van me die hier blijft logeren, samen gaan we dan rond 3 uur naar mijn broer en schoonzus om de verjaardag van hun dochtertje te vieren:D en dan vanavond naar de jeugd:) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Straks samen met een vriendin naar een boerderij in the middle of nowhere:D Leuke horror film erbij zoeken en de rest van de nacht niet meer durven slapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Veel plezier! Ik ga vanavond haar het jubileumfeest van Funkyfish. Tis erg dicht bij huis, dus wie niet waagt wie niet wint! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Wat ik ga doen vandaag? Voor het eerst slapen in mijn nieuwe woning! En, hoe bevalt het je daar na anderhalve week? Ik ga vandaag verjaardagen vieren en bij mijn vriend (en de hele familie) zijn. Fijntjes . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Veel plezier! Ik ga vanavond haar het jubileumfeest van Funkyfish. Tis erg dicht bij huis, dus wie niet waagt wie niet wint! Hey, daar was ook vlakbij mij een feest van! Was het leuk? Vandaag ga ik meelopen in Utrecht bij Geschiedenis! Ben erg benieuwd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 De UU? Leuk, geschiedenis gaan studeren is erg aan te raden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Veel plezier! Ik ga vanavond haar het jubileumfeest van Funkyfish. Tis erg dicht bij huis, dus wie niet waagt wie niet wint! Hey, daar was ook vlakbij mij een feest van! Was het leuk? Hmhm. Onwies Hoken wasset! Bij jou in de buurt... dat is welke plek? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ach, ik weet niet hoe twee verschillende mensen antwoorden met een citaat dus ik doe het even zo! @Olorin, ja was de UU! lekker dichtbij huis en ook een interessant college, dus genoeg gedachtestof voor de komende tijd al zal de beslissing waarschijnlijk nog even uitgesteld worden. @gewoonPaul, de Roode Schuur te Nijkerk, was je daar ook? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 we hebben projectweek op school vandaag moet ik 4/5 keer een presentatie houden over christendom met 3 anderen.. De rest van de klas heeft andere geloven maar zij staan er allemaal objectief bij.. Ik ben bang dat ik vandaag nogal aangevallen ga worden:( Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 we hebben projectweek op school vandaag moet ik 4/5 keer een presentatie houden over christendom met 3 anderen.. De rest van de klas heeft andere geloven maar zij staan er allemaal objectief bij.. Ik ben bang dat ik vandaag nogal aangevallen ga worden:( Kan ik snappen Godgirl... maar je hebt een God die bij je is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Wat kan helpen is om in elk geval steeds te spreken over wat "het christendom" gelooft. Dus je zegt niet dat jij gelooft dat God liefde is, of dat God liefde is, maar je zegt dat het christendom leert dat God liefde is. Als je verder de informatie gewoon zo neutraal mogelijk brengt, eerlijk en weloverwogen, alsof je over een andere godsdienst spreekt, dan hoeft er denk ik niet zoveel aan de hand te zijn. En als mensen je aanvallen, dan kun je zeggen dat het nu niet de tijd en moment voor discussie is, omdat je immers enkel algemene informatie over het christendom verstrekt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Vanochtend even heeel snel voor het zicht het huis opgeruimd (afwas in de oven gezet enzo ) omdat hier twee mama's met samen drie kindjes kwamen om met de mijne te spelen Dat was vermoeiend, dus nu wil de oudste een middagdutje doen, kan ik ondertussen even echt opruimen (afwas afwassen vooral) en wachten op een pakje. Misschien ga ik nog een beetje breien aan de muts voor de jongste (die ik nu al twee keer uitgehaald heb, eerste keer wegens te groot, tweede keer wegens te klein ) en als de oudste op tijd weer wakker is nog even met z'n allen naar de markt voor fruit en kaas. En dan koken en vanavond een ding voor een klant overtypen. Oja, en was opvouwen en ophangen, dat wilde ik ook nog doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Huisvrouw Dagmar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 ik voel me ook wel een beetje huisvrouw! vandaag was opvouwen, stofzuigen, opruimen, douche poetsen, straatje vegen, bedden opmaken, koken en vanavond nog werken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 +1! Na het werk naar de winkel geweest voor het werk, de auto gepoetst, was gedaan, strijk gedaan, boven de badkamer en slaapkamer gepoetst en opgeruimd, schoenen gepoetst, kleerkast aangevuld, eten gekookt, trap geborsteld, dieren verzorgd... en in slaap gevallen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Zo van 12:30 tot 21:00 stage lopen^^ deze tijden bevallen mij prima:D beetje jammer dak morgen er wel weer vroeg uit moet voor school Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten