joon 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Joon! Yippie!!!!!!! voor 1 dag? Jes, jammer genoeg. Maar zijn zus, zwager en nichtje waren er ook. en het nichtje staarde me de hele tijd aan, en durfde niks. ze zat bij haar moeder en ze liep naar haar vader toe, en daarvoor liep ze speciaal om want ze durfde niet langs mij te lopen. En dan ha dik haar knuffel vast, en ze wou hem. dus nam ze da hand van haar vader en wou ze hem zo nemen. daarna deed ik dan dat ik hem haar wou geven, en dan nam ze opnieuw zijn hand om dat zo de knuffel te nemen. zo'n lief meisje. en toen ze wegging en ik haar naam zachtjes riep, keek ze om en lachte heel breed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Joon, Één dag kan zo waardevol zijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Dat is waar. al is het flink balen dat we elkaar maar één dag per week zien, soms 2 of 3 weken niet, niet op vakantie kunnen. HEt maakt dat we sterk aan elkaar hangen en elke keer is het echt uitkijken naar die afspreekmomenten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 @Joon, Ja het is wel weinig, kunnen jullie niet bij elkaar logeren? En een weekje vakantie "mag" niet? Ook niet wanneer je bij het vriendje thuis slaapt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 nee, kan allemaal niet. Blijven slapen zouden ze hier echt zien als iets dat niet kan, zelfs al slaap ik in de logeerkamer. Vakantie ook niet. Heeft gewoon te maken met dat ze er (nog steeds) tegen zijn. We kunnen enkel afwachten en bidden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Veel plezier vandaag, joon en gewoon Paul!Ik ga nog even voor school bezig (doe credible dan dicht, onhandig figuur...). Daarna naar de vriend, hem platknuffelen omdat ik hem al weer een week niet gezien had. En als ik dat gedaan heb verder leren, omdat school na één week in staat bleek mijn agenda volledig vol te plempen met opdrachten en huiswerk. (Tof trouwens dat plempen als woord geaccepteerd wordt door de spellingscontrole) Dat is goedgekomen, dankje wel;) Plempen... Eigen verzonnen woord of? Ik heb dus gebowld en gegeten gisteravond. Vandaag naar de kerk, en vanmiddag laat ik nog even open staan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ken je dat woord niet Paul? Misschien is het iets zuidelijks, ik ken het wel. "Plemp daar maar neer." Momenteel footy kijken, straks boterhammetjes smeren voor het avondeten (tussendemiddag al fish & chips op) en voor de lunch morgen en dan op tijd naar bed. Morgen weer maandag, argh! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Zo dadelijk maar eens naar de kerk. Vanmiddag verder met artikel en hopelijk daarna nog in het park zitten of misschien een terrasje pakken oid. En de rest van de dag zie ik het nog wel... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Nee Eshter, ik had er nog nooit van gehoord... Footy=Rugby? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Vanmorgen gaan zwemmen, het is jaren geleden. auw Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 vandaag weer richting nijmegen gegaan voor de studie, nu weer thuis en moet ik nog boodschappen doen en koken enzo, voel me net een huisvrouwtje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik ken dat gevoel wel Hann! Ik ben al enkele dagen aan het haken.^^ Lukt wel behoorlijk. Ik heb het de moeder van mijn vriend zien doen, en nu heb ik de kriebels ook. Maar het is helemaal niet zo mooi als haar werk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 gewoon blijven oefenen joon, dan lukt het vanzelf! waarschijnlijk kon zij het ook niet heel goed in het begin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Vandaag ga ik in Brussel mijn verjaardag vieren met Lieffie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Momenteel aan het werk.. Rond 15:30 uur klaar en dan vanavond nog geen idee. Misschien bioscoopje, misschien huiswerk, misschien gamen.. We'll see Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Wat ik al gedaan heb: Kamer schoongemaakt was buiten gehangen auto gaan schoonmaken eten gemaakt afgewassen was binnengehaald en andere opgehangen tuinmeubels schoongemaakt ene terras geborsteld andere terras geschuurd en nu ben ik moe Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Heb gewerkt, en wat geslapen. Nu even hier wat dingen regelen, en later vanavond een cursus time management. Dan slapen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Project afgerond, nu nog showen op de catwalk aanstaande vrijdag. Zo komt vriendlief Daarna? Lekker slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Even snel een internetronde doen(FB, Credible, Mail, enz). En dan verder met kamer uitmesten en opruimen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Vandaag heb ik al gedaan: - Konijnenhok schoongemaakt en opgeknapt. Het koste me in totaal 2x Anthriel 'The Pathway'. Dat is dus 2x 1:05:56. Aardig karweitje. - Het mysterie van het verdwenen t-shirt opgelost: hij lag in de wasmand. - Het mysterie van de verdwenen oproepkaart opgelost: rijleraar gebeld en die heeft me hem doorgemailt. Vandaag ga ik doen: - Niet ziek worden. - Once Upon a Time kijken. - Stressen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Verstandig, niet ziek worden! Ik heb vandaag twee colleges gevolgd. Ik ga er nu nog één volgen, en dan naar huis en aan ´t werk voor school. Dan eten koken (okay, vandaag is dat slechts het aanzetten van de oven, pizza´s er in, pizza´s er weer uit....) en dan paardrijden. En ondertussen ergens nog kamers in Zwolle zoeken. Gewoon, omdat het kan, en ik wel een plekje wil. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik ga vandaag uit eten met de hele familie aan mijn moeders kant. Mijn opa word morgen 80 en dat vieren we vandaag. Ik kijk er naar uit al mijn nichten weer te zien:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dandann 0 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 dit forum ontdekken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 dat is nog eens een goede dagbesteding! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Melina 0 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 School ........ Burger king en vanavond even naar een vriendin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten