Thiwa 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 hier is groep 1 elke ochtend en 2 middagen. Ze heeft het enorm leuk gehad Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Vanmorgen zus naar het werk gebracht hele ochtend geschreven aan paper rond disneyisatie boodschappen weggezet die mama had verder geschreven geslapen nu wakker en straks zus gaan halen. vanaf kerk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 -Vandaag vroeg opgestaan -Aan het werk gegaan -Ontzettend melig geweest met mijn collega en erg onpedagogisch verantwoord bezig geweest naar de cliënten toe -Naar Trias geweest -Kamer een beetje aan kant gebracht, zodat ik weer een loopgraaf heb naar mn bed -Mn studiepunten op orde gebracht (126 uur verzameld terwijl ik maar 75 uur moest) Morgen ga ik: -Vroeg opstaan -Laatste werkdag op het DAC -Uit eten met pleegzusje -Shoppen met pleegzusje -Kamer ontruimen -Slapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Vandaag ga ik geen fluit meer uitvoeren. SLAPEN! En morgen naar school, dan naar de kapper en dat de vriend knuffelen ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Vervolgbijeenkomst van training gehad, daarna nog een hele tijd met de trainster zitten kletsen, lucht op. Potje getafeltennist, ging voor geen meter XD Bij thuiskomst mezelf eerst laten opdrogen, en lui geweest. Vanavond ADHDcafé. Hoop dat er weer wat meer mensen zijn deze keer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 WS wat was dat voor een training; tafeltennis? ADHD café wat moet ik me daar bij voorstellen? Weer 3 dagen gewerkt er is geen dag hetzelfde zelfs na jaren. Nog steeds leuk maar nog steeds zuigt het ook. Nu lekker weekend! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Wat voor werk doe je Lobke? Ik ben al hele dag bezig aan mijn paper of disneyficatie. morgen deadline, en ik heb net gevonden wat ik zocht straks nog jeugddienst, en erna haastig doorschrijven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Roze plukken in me haar verven^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 tis wanhopig mislukt, me haar is veel te donker.. Mijn blonde vriendin heeft nu wel mooie roze lokken, bij mij met een vergrootglas een roze gloed:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Wat voor werk doe je Lobke? Joon ik werk op een dagcentrum waar mensen komen die een verstandelijke beperking hebben en psychische problematiek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Vandaag ga ik: paper afwerken studeren wachten en denken hem missen vanavond een jeugdsamenkomst, ben benieuwd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ach Joontje: hem missen... Hoevaak zien jullie elkaar? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Normaal wekelijks, maar nu ging het niet met de herexamens deze week en vorige week had ik een familiefeest. samenloop van omstandigheden die het dus zwaar maken maar nog een weekje volhouden he Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Kijken bij de open dag van de plaatselijke volleybalclub, waar ik ook ga vrijwilligen dit jaar. Daarna weet ik het nog niet. Wrs kamer opruimen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 @Joon, Dat maakt het spannender, schrijf hem een liefdesbrief en dan versturen via de post! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 gestart met was draaien, boodschappen bij 2 winkels en net de schuur opgeruimd zo nog woef uitlaten, boodschappen verder doen en tuinaarde halen en dan plantjes in de tuin doen. nog avond eten maken en was op hangen. en als er nog tijd is oud papier wegbrengen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Nog even terug naar de slaapbootdagen. Nu met fotocamera. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Vandaag nog eens naar Nederland! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Veel plezier! Ik ga vandaag eem de stad in, eem naar de kofferbakmarkt bij de supermarkt, en vanavond bowlen met wat kennissen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Joon! Yippie!!!!!!! voor 1 dag? Vel plezier allemaal het is vandaag ook monumentendag dus veel monumenten, musea enz kunnen gratis bezichtigd worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Veel plezier vandaag, joon en gewoon Paul! Ik ga nog even voor school bezig (doe credible dan dicht, onhandig figuur...). Daarna naar de vriend, hem platknuffelen omdat ik hem al weer een week niet gezien had. En als ik dat gedaan heb verder leren, omdat school na één week in staat bleek mijn agenda volledig vol te plempen met opdrachten en huiswerk. (Tof trouwens dat plempen als woord geaccepteerd wordt door de spellingscontrole) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Met de kinderen naar het fruitcorso, in de draaimolen en suikerspinnen eten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 De dag is alweer zo goed als voorbij, nog even de football wedstrijd afkijken en dan tukken. Morgen naar de kerk, even bij de familie op bezoek, weer football kijken (argh, zal blij zijn als dat over 3 weken weer voor 6 maanden voorbij is) en 's avonds weer naar de kerk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 De dag is alweer zo goed als voorbij, nog even de football wedstrijd afkijken en dan tukken.Morgen naar de kerk, even bij de familie op bezoek, weer football kijken (argh, zal blij zijn als dat over 3 weken weer voor 6 maanden voorbij is) en 's avonds weer naar de kerk. Ik las dit en dacht: is het WK of EK me nou weer ontgaan? Woonplaats Australie, football. Okay. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Vandaag naar middeleeuws festivalletje geweest, groene pesto gemaakt, pasta salade waar die pesto vervolgens in moet gemaakt, in park een biertje wezen drinken en vanavond misschien nog even een gratis Jazz band optreden checken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten