Fee 0 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik ga straks naar mijn vriend, en heb er zin in ! En verder dacht ik van het weer te gaan genieten. Dan moet het alleen wel genietbaar weer zijn, en helaas . dat mist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Zojuist een middeleeuwse stadspoort in geweest, vanavond een BBQ, mogelijk in het park. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik dacht vandaag in Putten en Nijkerk te gaan kijken naar verschillende recreatieve dingen, dat werd een dagje voornamelijk kruien. Met zand en stenen wel te verstaan. Wat me nu rest is douchen en waarschijnlijk slapen. Avondeten ben ik denk ik te moe voor als ik uit de badkamer kom... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Naar de kerk, misschien sportschool daarna, verder wat rommelen in huis en een 'lamb roast' koken en vanavond waarschijnlijk weer naar de kerk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 SLAPEN!!! (nauwelijks geslapen vannacht) Huisje wat opruimen en slapen, meer niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik heb stress. Ik moet boodschappen doen bij de supermarkt en een pakje ophalen bij het postkantoor. Goed, het is maar honderd meter hier vandaan, maar buiten zijn de enge mensen. En bij terugkomst mag ik heel de dag beneden zitten wachten op nog een pakje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik heb vandaag het konijnenhok verschoond, gestofzogen, verder met de was gegaan. En toen kwam ik er zonet onder de douche achter dat het geen vrijdag, maar nog maar donderdag is. Do not like! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 De hele dag naar de kerk. Om 11 uur moet ik er zijn om alles klaar te zetten. Dan rond 13:00 komen alle kinderen en gaan we een gezellige feestdag hebben met rond 17:00 uur pannenkoeken Dan na 18:00 de boel opruimen en wachten tot de jeugd begin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Vanmorgen al gedaan; -Mn nieuwe haar bewonderen -Grote cake bakken -Kleine cakejes bakken -Schoonmaken in huis Straks te doen; -Lezen -Naaien -Cake versieren -Kamer opruimen -Koken -Film kijken -Slapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Naar het ziekenhuis - bloedprikken - huidallergie test - histamine provocatie test ( oftewel, ze laten me stoffen inademen zoals rook, parfum, oplosmiddelen -iig iets wat er op lijkt en dan gaan ze kijken hoe snel en hoe heftig ik reageer. Pas als ik een duidelijke reactie geef dus als ik bijna stik en begin te hoesten stoppen ze de test. Dus ik ben benieuwd^^) Grote kans dat ik de rest van de dag benauwd op de bank zit zonder energie om wat te doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 De kast behoeden dat ze instort, dus een extra lat voorzien in de achterkant. en dan studieren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Naar het ziekenhuis- bloedprikken - huidallergie test - histamine provocatie test ( oftewel, ze laten me stoffen inademen zoals rook, parfum, oplosmiddelen -iig iets wat er op lijkt en dan gaan ze kijken hoe snel en hoe heftig ik reageer. Pas als ik een duidelijke reactie geef dus als ik bijna stik en begin te hoesten stoppen ze de test. Dus ik ben benieuwd^^) Grote kans dat ik de rest van de dag benauwd op de bank zit zonder energie om wat te doen. Mijn histamineprovocatietest ging met histamine, niet met rook/parfum/stuffs, en bijna stikken is ook relatief Als je longcapaciteit met minimaal 30 procent verminderd is stoppen ze. En je krijgt ventolin nadien hoor en je mag pas weer weg als je longen het weer acceptabel doen Succes! Blijft een naar onderzoek Ik ga vandaag doen: - middagdutje - avondeten maken - wasje ophangen - verder zoeken naar iemand die een .jpgfile kan bewerken zonder dat het lelijk wordt voor het geboortekaartje van onze tweede - detective en generatie 2010 kijken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Mijn dagplanning nu is vrij onbekend. Ik heb onverwachts m'n auto opgehaald en die een beetje nog gepoetst vanbinnen (paar plekjes die over het hoofd gezien zijn). Vanavond m'n verjaardag vieren met het vriendje, we gaan eten en zo. Verder standaarddagje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Mijn histamineprovocatietest ging met histamine, niet met rook/parfum/stuffs, en bijna stikken is ook relatief Als je longcapaciteit met minimaal 30 procent verminderd is stoppen ze. En je krijgt ventolin nadien hoor en je mag pas weer weg als je longen het weer acceptabel doen Ik heb alleen vluchtig het boekje doorgelezen en kreeg daardoor de indruk dat histamine een verweer stof is die in je longen vrijkomt als je zulke rare stoffen inademt ofzo, maar wss heb ik het dan verkeerd gelezen:p En ik reageer altijd heel erg op parfum en rook dus ging ervan uit dat ik diezelfde reactie kreeg met het onderzoek. Maar het scheelt dan is het onderzoek minder erg dan ik dacht. Het onderzoek is niet doorgegaan ik heb de afgelopen week dagelijks mizollen geslikt en dit blijkt een langdurige werking te hebben dus al mijn allergische reacties zouden dan onderdrukt worden nu moet ik volgende week dinsdag heen voor die testen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Het klopt dat je longen histamine zelf aanmaken tegen allergenen. Maar het punt is dat sommige mensen overgevoelig reageren op die histamine, dus ze geven je steeds oplopende doseringen histamine die je moet inademen om te kijken of je sneller reageert dan gemiddeld. En sommige lichamen maken ook histamine aan bij 'onschuldige' dingen als parfum en rook enzo ja Succes dinsdag dan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Een drukke werkdag, iedereen lijkt aan vakantie toe te wezen . Nu zit de lasagne in de oven en ik met een glas wijn voor mijn p.c. Een heerlijk moment van de dag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 al gedaan: afgewassen gasstel schoongemaakt gestofzuigd gedweild gestreken Nog te doen: boodschappen doen voor bbq Vanavond barbecueën met de jeugd en spelletjes uit de Lama's spelen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Nu buiten onder de parasol aan het studeren. Vanavond terug gaan rennen. En misscien een ontspannend filmpje kijken of lezen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik ging vanochtend éventjes met beide dochters naar de huisarts voor een eczeemplekje bij de oudste. En omdat ik daarna drie keer de bus terug voor mijn neus weg zag rijden hebben we maar even lekker gewandeld over de campus, krentenbollen en sinaasappelsap gekocht bij de supermarkt aldaar en een beetje gepicknicked. En genoten van mijn peuter die bloempjes ging plukken en vogels aaien (nouja, die vogels waren het daar minder mee eens ) Zo meteen koken, was opvouwen, kaartjes vouwen en op de bus doen (of laten doen) en verder bijkomen van het wandelen. Conditie, tisdat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Net allergie en histamine test gehad zo meteen naar de longarts voor uitslag. Dan stofzuigen, afwassen, in de tuin, koken en dan komt er een vriendin van paar jaar geleden langs:) Echt genieten dit weer:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 En hoe was de test? Ik ben op zoek naar een leuke camera met fotofunctie. Vervelend om steeds de fotocamera van mijn moeder te moeten lenen. Daarna online maar eens een nieuwe spijkerbroek en andere kleren kopen. En vanmiddag is het tijd voor een aantal leuke films. Stardust en Abeltje staan op de planning, en wellicht The Two Towers. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik vond de allergie test heel interessant allemaal kleine drupjes op je huid en dan steken ze er met een scherpe punt in, ik heb nu 20 rode puntjes op mijn armen Er is niks bijzonders uitgekomen ik ben allergisch voor huisstofmijt en dat wisten we al.. De histamine test was snel voorbij na 2 buisjes was ik al zo benauwd dat een vermindering had van 20 procent. conclusie: mijn astma is toch wel ernstig te noemen, wat ik ook wel wist XD maargoed nu zijn de dokters weer tevreden:) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Klinkt sadistisch van die dokters. Leuk beroep is het toch ook. Ik heb zonet boodschappen gedaan, inclusief een grote zak wortels voor de konijnen en ijsjes voor mijzelf, en daarna naar de klantenservice van een bedrijf gebeld voor informatie over een bestelling. Persoonlijke overwinning. Nu ga ik de koelte opzoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Koelte... Zou fijn zijn. Ik heb mezelf een belofte gedaan (dom, dom) waar ik me nu aan ga houden. Dus ik ga vandaag nog een paar uur voor school bezig, me voorbereiden op het nieuwe semester dat in september begint. En ik heb geen zin. Maarja, later ben ik er wel blij mee, denk ik... En daarna ga ik in de schaduw zitten buiten, met een mooi boek en een biertje . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Nieuw werk zoeken. Ik ben mijn baantje kwijt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten