Henriëtte 0 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik ben van voer veranderd bij mijn hamster, ipv gemengde granen (waar hij lekker selectief van at) krijgt hij nu gewoon 1 soort brok waar alles in zit. Maarrrr.... hij beschouwt het niet als eten, hoe los ik dit op? Teruggaan op dat graan wil ik liever niet. tja, die beestjes toch... misschien kun je er eerst nog ietsje van de oude voeding doorheen mixen? en dan steeds minder daarvan -- om te wennen? Ja, het is nogal een koppig beestje:p Maar hij is mijn held hoor! (Ben trots op mezelf, heb 'm toen hij hier kwam wonen een week met rust gelaten en stukken katoen dat naar mij rook overal in het hok gelegd en nu is hij de fantastischte hamster die er is, komt vrijwillig op mijn hand en rent lekker rond als ik in mijn grote luie stoel zit, en, bijt niet (itt meeste hamsters...) ) Maarrem, dat oude voer er doorheen mixen is niet echt een optie denk ik, hij pikt gewoon de lekkerste graantjes eruit en de rest laat hij liggen. Ik heb het zojuist een stuk kleiner geknipt, het waren gigantische brokken, hopelijk doet dat wat (kwam een geur vanaf, pfff...) Misschien moet ik er eens wat fruitgeur op doen op één of andere manier.... Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik had dat toen met mijn vogel. Hij zag er niet uit, al z'n kleuren gingen weg en ik werd door de dierenarts aangeraden om duur eentonig voedsel te geven. Hele zak gekocht, die ik weer weg kon gooien, want hij at er niets van. Kun je niet de lekkere dingen wat minder in het oude voedsel doen? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik ben van voer veranderd bij mijn hamster, ipv gemengde granen (waar hij lekker selectief van at) krijgt hij nu gewoon 1 soort brok waar alles in zit. Maarrrr.... hij beschouwt het niet als eten, hoe los ik dit op? Teruggaan op dat graan wil ik liever niet. tja, die beestjes toch... misschien kun je er eerst nog ietsje van de oude voeding doorheen mixen? en dan steeds minder daarvan -- om te wennen? Ja, het is nogal een koppig beestje:p Maar hij is mijn held hoor! (Ben trots op mezelf, heb 'm toen hij hier kwam wonen een week met rust gelaten en stukken katoen dat naar mij rook overal in het hok gelegd en nu is hij de fantastischte hamster die er is, komt vrijwillig op mijn hand en rent lekker rond als ik in mijn grote luie stoel zit, en, bijt niet (itt meeste hamsters...) ) Maarrem, dat oude voer er doorheen mixen is niet echt een optie denk ik, hij pikt gewoon de lekkerste graantjes eruit en de rest laat hij liggen. Ik heb het zojuist een stuk kleiner geknipt, het waren gigantische brokken, hopelijk doet dat wat (kwam een geur vanaf, pfff...) Misschien moet ik er eens wat fruitgeur op doen op één of andere manier.... hahaha, een intelligente hamster dus. maar ja, dat kan ook komen door de manier waarop jij met hem omgaat; o.a. door de aandacht en respect. ik [persoonlijk] zou dan gewoon bij dat oude voedsel blijven...ook al moet je er een groot deel van weggooien. is dit niet ook heel natuurlijk in wezen? dat een dier ook zelf kan kiezen, wat hij er er wel of niet uitpikt? dat maakt het eten wel interessanter, zo heeft hij wat te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Een paar jaar geleden was er zo'n 'second life' hype. Is er nog iets over van die community, of is het daar tegenwoordig helemaal uitgestorven? Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Een paar jaar geleden was er zo'n 'second life' hype. Is er nog iets over van die community, of is het daar tegenwoordig helemaal uitgestorven? Ik weet van een broeder in de Heer dat hij er apolegetiek bedrijft. Verder lijkt me uitgestorven. Ik heb er nooit aan meegedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoe weet je dan dat het er uitgestorven zou zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoe weet je dan dat het er uitgestorven zou zijn? Ik hoor er verder niets meer van, maar je hebt gelijk ik kan het eigenlijk niet weten want ik kom er nooit. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 ik [persoonlijk] zou dan gewoon bij dat oude voedsel blijven...ook al moet je er een groot deel van weggooien. is dit niet ook heel natuurlijk in wezen? dat een dier ook zelf kan kiezen, wat hij er er wel of niet uitpikt? dat maakt het eten wel interessanter, zo heeft hij wat te doen. [FlauweModus]Ghehe.. Als je het pedagogisch gezien gaat bekijken, moet je ook na gaan denken of het dan niet in de BOPZ opgenomen moet worden. Want Henriëtte bepaalt welk voedsel en hoeveel het arme beestje zal krijgen.. Oehhh.. Maak ook meteen een ondersteuningsplan!! Leukk!! [/FlauweModus] Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Nou het klein knippen was 'm! Het voerbakje is weer leeg. Overigens heeft hij zat te doen, ik wilde even zeker weten dat hij dit voer eet, nu is dat zo dus strooi ik het door het hele hok heen. Ook heeft hij zo'n knaagstick (géén knaagsteen!) waar hij keihard zijn best voor moet doen om net dat ene zaadje eruit te krijgen. En hij loopt natuurlijk elke dag over de bank! Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Geweldig Henriëtte!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Wie o wie weet of je hardloopschoenen in de wasmachine kan doen? Ze zitten onder de hondenkwijl en de modder Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 je kan ze in elk geval wel gewoon op de hand wassen. Gewoon in de badkuip en spoelen maar met lekker veel zeep enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Dat zal, maar ik heb geen badkuip. Anyway ik vroeg me gewoon af of het kon, anderszins zal ik ze vast ook schoon krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Het kan Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 ... en zijn ze daarna nog even goed als ze ervoor waren? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 ... en zijn ze daarna nog even goed als ze ervoor waren? Mijn vrouw heeft de hare inderdaad in de wasmachine gedaan op 30 graden en niet centrifugeren en ze zien er weer prima uit. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Iemand die de hillsong church kent in Amsterdam? Is het zoals Hillsong, of wat moet ik me er bij voorstellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 nvt Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 als mensen van nicknaam veranderen, word dat dan nog ergens bekend gemaakt? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 als mensen van nicknaam veranderen, word dat dan nog ergens bekend gemaakt? Nee, we vragen dat via de signature kenbaar te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Is er ook een soort pers-bericht wat credible-forum en FP beschrijft? ik vond wel -over credible- maar ik zoek eigenlijk iets meer inhoudelijks of zakelijker... grz Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Op facebook staat ook het één en ander kort aangegeven: https://www.facebook.com/credible.nl/info Of bedoel je wat anders? Dit nieuwsbericht biedt ook een samenvatting: http://www.credible.nl/content/convert_1690 Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 aja daar kan ik wel iets mee :)beetje combineren ik zal de 8-jaar maar even updaten naar 10-jaar thx Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Uit nieuwsgierigheid, wat ga je er mee doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 *stuurt mail Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten