Spring naar bijdragen

Welke browser gebruik je?


Welke browser gebruik je?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke browser gebruik je?

    • Internet Explorer
      1
    • Firefox
      14
    • Chrome
      13
    • Safari
      2
    • Opera
      4
    • MidasWWW
      0
    • Een ander, namelijk:
      0


Aanbevolen berichten

Gwn. Google Chrome. Omdat het gemakkelijk is. Ik ben ooit overgestapt van IE weet-ik-veel-hoeveel omdat die heel sloom was op deze laptop, en ben sindsdien te lui geweest om iets nieuws te installeren. Vooral omdat ik weet dat mn laptop niet zo lang meer zal leven ga ik er ook geen moeite voor doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had eerst IE, toen kreeg ik de tip dat Firefox sneller was dus toen ging ik dat gebruiken. Toen kreeg ik weer de tip dat Chrome sneller was dus nu gebruik ik die vooral. Soms gebruik ik ook Firefox omdat er dingen zijn die niet op chrome werken. De natschool site van mijn studie bijvoorbeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik had eerst IE, toen kreeg ik de tip dat Firefox sneller was dus toen ging ik dat gebruiken. Toen kreeg ik weer de tip dat Chrome sneller was dus nu gebruik ik die vooral. Soms gebruik ik ook Firefox omdat er dingen zijn die niet op chrome werken.

Voor mij geldt ongeveer hetzelfde. Normaal gesproken gebruik ik tegenwoordig Google Chrome (nadat ik jaren IE had gebruikt), maar soms gebruik ik FF, omdat soms dingen op Chrome niet werken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik gebruik FF. Mede omdat toen ik er op over ging FF sneller werkte dan IE en ook handige opties had als tabbladen. Dat had IE toen nog niet. Nu blijf ik bij FF omdat het een heel prettig programma is

Exact dat. Plus het feit dat ik er helemaal aan gewend ben en niet de behoefte voel om het in te ruilen voor iets anders.

Het werkt prima voor mij, waarom switchen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vuurvos uiteraard. Ooit op overgestapt en nooit de wens gehad terug te gaan.

Ongeveer hetzelfde. Opvallend dat je nu veel functies van FF in IE ziet terugkomen. Beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk.

Afgelopen weken heb ik Chrome uitgeprobeerd, omdat het er al opstond op m'n nieuwe PC'tje :P Maar ergens bevalt het toch niet helemaal. Vooral dat 'ie je adres gebruikt als een zoekmachine. Dat kan handig zijn, maar ik was gewend aan de browsergeschiedenis als je de adresbalk uitklapte. Hoewel het beginscherm natuurlijk fancy is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Internet Explorer

Omdat die wél meteen op de voorgrond treed als ik hem open en inmiddels ook gewoon meteen gemaximaliseerd opent. Dus was het al heel snel einde Firefox. Ik wil gewoon lezen zonder ingewikkeld gedoe en let dus juist ook op dat soort kleine, irritante dingetjes. Al die duizenden andere opties boeien mij dan niet zo, omdat ik daar toch niet zoveel mee doe. Ik wil dat de browser niet opvalt, net zoals een televisie ook niet hoort op te vallen als je een programma of film kijkt, en heb ook helemaal geen zin om te moeten nadenken over wat voor browser ik zou moeten willen hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid