Michiel 14 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Beste Crediblers, Vandaag nemen we afscheid van JoostG en Joost als crew-/ redactieleden voor Credible.nl. Daarnaast nemen we ook afscheid van Iriacynthe per 1 juli, dat maken we nu al bekend, want op die dag verlaat Iriacynthe voor langere tijd de lage landen en dan kan ze niet reageren. Alle drie bedankt voor de inzet en tot ziens! Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Dankjewel voor jullie inzet! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Jammer om te horen. In ieder geval bedankt voor alle tijd en moeite die jullie in het forum hebben gestoken! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bedankt voor jullie inzet mensen! En succes met het vinden van vervangers, Michiel;) Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bedankt voor jullie inzet voor het forum! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bedankt u allen! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 De leegloop is begonnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 ... sprak hij profetisch. @beide Joosten: bedankt voor jullie inzet en Iria, goede reis alvast! Je bent mijn voorbeeldsmod. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hartelijk dank allen! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Tabee en bedankt allemaal! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bedankt voor jullie inzet op het forum. Jammer dat jullie weggaan! Jullie blijven toch wel op het forum he?! @iria kom je tegen de tijd dat je weer terug bent van je reis weer terug in de crew eigenlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Dan zou je eerder spreken van het tijdelijk neerleggen of pauzeren van je functie.. Bedankt voor jullie inzet in ieder geval.. moet moeilijk zijn soms, irritante usertjes in het gareel houden:) Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Jammer, Iria, dat je stopt. Wat de andere twee betreft... Tja, die zagen we al nauwelijks, dus die zullen ook niet gemist worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bedankt Iria voor je werk en inzet! Bedankt Joosten voor het in de crew zitten! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bedankt Joosten voor het in de crew zitten! En bedankt voor het eruit gaan natuurlijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 ... sprak hij profetisch.@beide Joosten: bedankt voor jullie inzet en Iria, goede reis alvast! Je bent mijn voorbeeldsmod. Vast. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 @iria kom je tegen de tijd dat je weer terug bent van je reis weer terug in de crew eigenlijk? Nee, voorlopig niet. Ik heb het de laatste tijd erg druk, ben minder en minder online en vind het moeilijk om de nodige tijd vrij te houden. Aangezien ik na mijn reis nog een pak meer in de planning heb staan, voorzie ik niet dat ik de tijd zal hebben om me na een paar maand afwezigheid opnieuw in te werken in wat er allemaal speelt op credible, het is sowieso na zo'n tijd in het buitenland best een gedoe om weer aan alles te wennen en de draad van je normale leven weer op te pakken. Ik vond het voor mezelf toch een relaxter idee om credible daar even niet meer bij te hebben. Maar wie weet, misschien ooit weer, ergens in de toekomst. Nuja, als de crew mij nog terug zou willen tenminste. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Jammer! Maar wel begrijpelijk;) Hoe lang blijf je eigenlijk precies weg? In elk geval alvast een hele fijne tijd in India gewenst! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Twee maanden, op zich dus niet eens zo heel lang, maar het is zo'n intens land om in te reizen dat ik in het verleden wel gemerkt heb dat het opnieuw aanpassen na terugkomst wel best wat tijd en energie kost. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Nuja, als de crew mij nog terug zou willen tenminste.Boehaha je weet hoe de crew daarover denkt Bedankt voor de inzet! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Joosten, bedankt voor jullie inzet! Ookal was dat soms meer achter de schermen dan op het toneel zelf, dat is ook crew werk! Iria, jammer dat je er mee stopt! Je bent een fijne mod. Bedankt voor je inzet hier en veel plezier op reis straks! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Lieve jullie, bedankt voor jullie inzet. Jullie zijn toppers! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 So long and thanks for all the moderating! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 So long and thanks for all the moderating! X2 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten