Spring naar bijdragen

Afscheid crewleden


Aanbevolen berichten

ook namens mij bedankt aan de vertrkkende crewleden, hoewel ik soms niet met iedereen even goed overweg kon in het verleden, ben ik de crew, dus ook jullie best wel gaan waarderen.

Joosten bedankt!

En Iria Bedankt en een goede reis! (zal wel erg raar zijn om jou niet meer actief te zien op credible)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor al jullie bedankjes ;)

Verder wil ik nog iets kwijt, hoewel het misschien wat overbodig is maar toch iets uitlegt:

Toen afgelopen jaar m'n moeder overleed kwam er veel meer op me af dan ik vermoedde en doorhad. Allereerst is er natuurlijk het verdriet en het gemis van het overlijden, maar ook de zorg voor m'n (invalide) vader die meer aandacht vroeg dan ik verwacht had. Ook Mentaal ging het een stuk minder goed met me dan ik zelf doorhad waardoor ik eigenlijk geen energie meer had, zowel lichamelijk als geestelijk.

Dit heeft een negatieve spiraal tot gevolg gehad waarbij mensen zich aan mij gingen ergeren en ik me aan mensen ging ergeren. Zonder het zelf door te hebben bleek ik (in de perceptie van sommigen) al maanden 'kerstinkopen' te doen terwijl ik me niet bewust was van mijn 'afwezigheid', aangezien ik op zich wel elke dag was ingelogd en ook 'achter de schermen' vaak wel meedeed aan overleg. Maar inderdaad, dit was niet zichtbaar.

Nu kan ik hier een hele tijd op door gaan en er een lap tekst tegenaan gooien met details maar dat lijkt me op zich ook niet zo heel zinvol.

Hoe dan ook ook.. De negativiteit, ook 'achter de schermen' en de druk om altijd 'aanwezig' te zijn werd me wat te veel en het zou niet eerlijk zijn tov het forum, de gebruikers en de crew om dan half-actief in de crew te blijven. Overigens bedoel ik met dat 'achter de schermen' niet dat ik ruzie had met de crew maar sommige (ex-)gebruikers kunnen nog veraderlijk fel zijn.

Goed.. geen idee waarom maar ik wilde dit toch even kwijt. *:}

Als iemand nog vragen of opmerkingen heeft, mail of MSN (de msn die ik de afgelopen maanden heb gebruikt is overigens niet meer, aangezien het mailadres dat daarbij hoorde op hemelvaart ten hemel is gevaren. Je kunt nu terecht op joostvgapestaartjegmailpuntcom).

Hoe dan ook: crewleden (ook die van de afgelopen 5 jaren): ontzettend bedankt voor de leuke tijd en ik ga jullie en de crewwerkzaamheden enorm missen :)

Oh.. enne.. ja.. het gaat nu mentaal wel een stuk beter met me, alleen nog wel drukjes met sommige dingen.. En soms is het gewoon verstandig om rust en afstand van dingen te nemen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

De werkzaamheden van de crew zijn sinds mijn vertrek behoorlijk complex geworden als je achter de schermen kunt werken zonder in te loggen. :#

Maar zonder gekheid Joost: je hebt je jarenlang prima ingezet en ik begrijp dat je soms gewoon drukte en processen in je leven hebt waardoor het allemaal niet meer goed te doen is. Dan moet je er inderdaad gewoon mee stoppen. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

..me.. & WS, you can take JoostG from Credible.nl but you can't take Credible.nl from JoostG

Bona, je bent een wonderlijk verschijnsel.. Ik kan me enorm aan je ergeren maar je bent een prima gozer :#

Ik was de afgelopen weken inderdaad niet meer ingelogd en dat heeft z'n redenen die ik nu niet ga belichten omdat het niet terzake doet.. Laten we zeggen dat het verhaaltje in m'n laatste post de aanloop is naar iets dat voor mij de druppel was. Helaas was het voor mij meer een 'big deal' dan voor de betrokken personen in de crew (hoewel het vanuit mij absoluut goed bedoeld was) dus ja, dan wordt het tijd om te stoppen. Blijkbaar is mijn visie anders.. Jammer, maar het is niet anders..

Link naar bericht
Deel via andere websites

En Iria Bedankt en een goede reis! (zal wel erg raar zijn om jou niet meer actief te zien op credible)

Jooh, ik ben al eerder maanden weg geweest en uiteindelijk kom ik altijd weer heelhuids terug hoor. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

En Iria Bedankt en een goede reis! (zal wel erg raar zijn om jou niet meer actief te zien op credible)

Jooh, ik ben al eerder maanden weg geweest en uiteindelijk kom ik altijd weer heelhuids terug hoor. ;)

Gelukkig maar :D

een goede reis dan en take care :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid