star_ 0 Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Gister ben ik begonne met het boek :In duister gevangen http://www.harlequin.nl/epages/Harlequi ... 347-7450-7 Ik ben nu al verslaaft Star_ Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Zelf ben ik bezig met Journeys of the Soul door Philip Carr-Gomm Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 The eeuwige bron (the fountainhead) van Ayn Rand. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Colman - Monica Furlong http://www.selexyz.nl/product/978905637 ... ng/colman/ Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 "De Jezus Dynastie" van Prof James D. Tabor (James D. Tabor is Chair of the Department of Religious Studies at the University of North Carolina at Charlotte where he has taught since 1989. He previously held positions at Ambassador College (1968-70 while a student), the University of Notre Dame (1979–85), and the College of William and Mary (1985–89).) Reuze interessant je wordt als het ware een jood in de tijd rondom het begin van onze jaartelling. Voor sommige mischien niet nieuw, maar voor mij als katholiek wel, Jezus had vier broers en minstens twee zussen. Wij leerden alleen maar over de maagdelijkheid van Maria. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Daar is inderdaad een meningsverschil over tussen katholieken en protestanten, of Maria na de geboorte van Jezus ook maagd gebleven is of dat ze met jozef kinderen gekregen zou hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Daar is inderdaad een meningsverschil over tussen katholieken en protestanten, of Maria na de geboorte van Jezus ook maagd gebleven is of dat ze met jozef kinderen gekregen zou hebben. In Marcus staat een opsomming: Jacobus, Joses, Judas en Simon, de zussen noemt hij niet bij naam. Matteüs komt met dezelfde opsomming, alleen noemt hij Joses nu Jozef. (Marcus 6:3: Is dit niet de timmerman, de zoon van Marjam (maria), de broer van Ya’qub van Jawsef (jozef) en van Yihuda (judas) en Shem’un? Zijn zijn zusters niet hier bij ons?" En ze namen aanstoot aan hem.) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Nu denk ik niet dat dit het juiste topic is om dit te behandelen, ik open er straks wel eentje. Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Nu denk ik niet dat dit het juiste topic is om dit te behandelen, ik open er straks wel eentje. Ok. Link naar bericht Deel via andere websites
Amanoo 0 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Grote favoriet van mij: de Discworld serie. High fantasy serie met een overdosis humor, parodiën en absurde logica. Vooral als je VWO hebt gedaan de moeite waard (er zitten nogal wat verborgen grappen in die je echt alleen vat als je er de voorkennis voor hebt), maar ook zonder dat zeer de moeite waard. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 +1 voor Amanoo, kan niet wachten tot het laatste deel eindelijk in pocket verschijnt, want die hardcovers zijn duur, en het staat zo stom in de kast als je twee dozijn pockets hebt en drie veel grotere gebonden exemplaren van een serie. Ondertussen vermaak ik mij met Paulien Nogiets en haar geweldige taal schrijfsels..... is zeg maar echt mijn ding" en " en dan ook nog dit" Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Uit het leven van Dik Trom Kon ik gratis downloaden op mn telefoon. Link naar bericht Deel via andere websites
GertJan020 0 Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 In alle redelijkheid. Christelijk geloof voor welwillende sceptici - Tim Keller. Prachtig boek. Voor elke twijfelende christen/niet-christen een verhelderend schrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 On killing The psychological cost of learning to kill in war and society Lt. Col. Dave Grossman Bizar interessant! Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Het gezicht van de dood - Cody Mc. Fayden. deel van de serie van cody Mc Fayden, geweeeeeldige serie! heel spannend Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Man and Wife , Tony Parsons chick lit, maar dan geschreven door een man. Opvolger van het veelgeprezen (niet dat ik er ooit van gehoord had overigens) Man and Boy (niet gelezen) Die krijgt van Amazon 4 sterren, Man and Wife veel minder. Herhaling , maar dan slechter, aldus de reviewers. Kan ik dus niet beoordelen. Het las vlot door en ik vond het een leuk boek om te lezen, juist omdat het een vreemd genre is voor mij. Het gaat over Harry, een man van in de 30 die gescheiden is en hertrouwd. 1 kind van zijn ex-vrouw, 1 stiefkind bij zijn huidige vrouw. Nee je moet "vrouw" zeggen, want "nieuwe vrouw" dat klinkt alsof je het over je auto hebt en "huidige vrouw" is helemaal vreselijk. Dan nog werk, een moeder, de herinneringen aan een overleden vader, twijfels idealen, generatieverschillen, ineens weer een nieuwe liefde, keuzes keuzes. Harry maakt steeds de verkeerde keuze. Of toch niet? Wat is de liefde toch moeilijk in de 21ste eeuw. Waarom kan Harry niet zo leven als zijn ouders die hun hele leven verliefd op elkaar bleven? Harry, je bent een beetje een eikel. Anyway volgens de kritieken is het "Dismal sentimental rehash" en kun je dus beter het orgineel Man and Boy lezen. Hetgeen ik niet zal doen omdat ik nu al weet hoe dat afloopt. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Earth Abides van George R. Stewart. Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik ben nu bezig met het boek Geheime Gelovigen van Anne van der Bijl en Al Janssen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik lees nu ´The omen machine´ van Terry Goodkind, altijd weer fijn de boeken van Goodkind ! Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Woodcock, J.,(2011) Matron Knows Best London: Headline Publishing Group Met dank aan een vriendin die dat boek uit een reizigershoek omruilde:) Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Beuh, beroepsdeformatie zo refereren... Wel een leuk boek overigens, althans H1 was redelijk kewl Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik heb een poos terug het boek: Het familie portret gelezen van Jenne Blum ook een heel mooi indrukwekkend boek Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Blader door het topic zou ik zeggen... Als je van fantasy houdt, weet ik nog wel een paar aanraders: Robin Hobb, George Martin, Raymond Feist... Dat is ook een goede tip . Fantasy vind ik op zich wel leuk, mits er geen onrealistische wezens als trollen, elfen etc. in voor komen. Beetje late reactie, maar dan zou je Robin Hobb kunnen proberen; in die wereld zijn wel magische wezens en magie aanwezig, maar niet in grote mate. Het draait bij haar meer om de ontwikkeling van karakters. Zelfde geldt eigenlijk voor Martin: in zijn wereld is wel magie aanwezig, maar echt op de achtergrond. Het gaat meer om intriges, ontwikkelingen en de karakters zelf. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik ben bezig met 'Lord of Chaos' van Robert Jordan (wheel of time serie) Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ontwaking. geschreven door Archillion himself. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten