Spring naar bijdragen

Welk boek lees je?


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Net begonnen in 'A dance of dragons' van George R.R. Martin (vijfde deel uit de Ice&Fire serie). Voelt als thuiskomen :Y

Nog niet klaar mee, maar ondertussen wel 'Small Gods' van Terry Pratchett gelezen. Leuke persiflage van gevestigde religie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dr. Don Colbert- Dodelijke emoties. Iemand ervaring met dit boek, en zo ja welke? Op mij komt hij tot nog toe wat manipulerend over...

Ik heb het boek en heb het gelezen. Op mij kwam het niet manipulatief over. Ik vond het een boeiend boek en ik heb er van geleerd. Kan/wil je aangeven in welk opzicht het boek manipulatief op je overkomt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dr. Don Colbert- Dodelijke emoties. Iemand ervaring met dit boek, en zo ja welke? Op mij komt hij tot nog toe wat manipulerend over...

Ik heb het boek en heb het gelezen. Op mij kwam het niet manipulatief over. Ik vond het een boeiend boek en ik heb er van geleerd. Kan/wil je aangeven in welk opzicht het boek manipulatief op je overkomt?

Ik ben tot nog toe naar mijn idee heel veel tegengekomen dat stress invloed heeft op de hartfunctie. Dat weet ik na 1 keer ook wel, daar hoeft het hele hoofdstuk niet mee gevuld te worden. Ik heb tot nog toe alleen het begin nog gelezen, ik ga er wrs. later vanavond weer in verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dr. Don Colbert- Dodelijke emoties. Iemand ervaring met dit boek, en zo ja welke? Op mij komt hij tot nog toe wat manipulerend over...

Ik heb het boek en heb het gelezen. Op mij kwam het niet manipulatief over. Ik vond het een boeiend boek en ik heb er van geleerd. Kan/wil je aangeven in welk opzicht het boek manipulatief op je overkomt?

Ik ben tot nog toe naar mijn idee heel veel tegengekomen dat stress invloed heeft op de hartfunctie. Dat weet ik na 1 keer ook wel, daar hoeft het hele hoofdstuk niet mee gevuld te worden. Ik heb tot nog toe alleen het begin nog gelezen, ik ga er wrs. later vanavond weer in verder.

O.k. . Zelf vond ik het wel interessant dat hij, als ik het goed onthouden heb, aangaf dat onvergevingsgezindheid, bitterheid enz. kunnen leiden tot ziekten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik lees het slechts langzaam, maar tot nu toe vind ik het wel een boeiend verhaal. oude Sci-fi is sowieso leuk omdat het zo'n bizarre parallel wereld beschrijft (mits het verhaal zich in de nabije toekomst en niet in 2200 afspeelt), de echte wereld is altijd een heel andere kant opgegaan dan de wereld van de fantasie van zo'n schrijver.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Blader door het topic zou ik zeggen... ;)

Als je van fantasy houdt, weet ik nog wel een paar aanraders: Robin Hobb, George Martin, Raymond Feist...

Dat is ook een goede tip . :) Fantasy vind ik op zich wel leuk, mits er geen onrealistische wezens als trollen, elfen etc. in voor komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik lees,

Gerard Walschap: Verzameld werk deel 5

Adrian Boekraad: Kerngedachten van J.H. Newman

Bisschoppen van België: Geloofsboek

De laatste ter voorbereiding op mijn Vormsel. Ik heb twee weken 'vakantie' (eigenlijk werkloos) tot mijn nieuwe baan begint, dus ik heb lekker de tijd om te lezen.

Ik wist helemaal niet dat jij bezig was katholiek te worden. Wat leuk zeg! Tijdens de Paaswake?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid