Propje 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Quote: Op donderdag 13 januari 2011 19:17:40 schreef Iriacynthe het volgende: Ik had vandaag plots gewoon zin in pizza. Blijkbaar hebben ze bij de SdB best lekkere veggiepizza, da's ook weer handig om te weten. Trouwens, stomme vraag misschien, maar wat is die AH-bonuskaart eigenlijk precies? Wat ken je er mee, hoe werkt het? op sommige producten krijg je er (flinke) korting mee (als het die week in 'de bonus' is..) Je kunt hem gratis vragen bij de balie.. dus zou t wel ff doen.. kan flink schelen Maar vaak hebben ze bij de kassa sowieso zo'n ding liggen (voor mensen zoals jij die er geen hebben) zodat ze je toch de korting kunnen geven.. Samengevoegd: link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Haha, mijn toetsenbord begint automatisch Nederlandse dialecten te typen, dat kan niet goed zijn. Ok, dankje, duidelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Houd er alleen wel rekening mee dat als je zo'n bonuskaart haalt, ze dan wel in elk geval je naam en adresgegevens weten en ook precies week na week of dag na dag kunnen bijhouden wat je aan producten haalt in de winkel. Echt privacy heb je daarin dan niet meer. Gratis is zo'n kaart dus bepaald niet, maar je moet natuurlijk zelf bepalen of je het er voor over hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Je kunt 'm toch ook anoniem hebben, dattie niet op naam & adres staat? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Dat weet ik niet, ik doe mijn boodschappen niet bij de Albert Heijn en heb ook niet zo'n kaart. Maar als dat zo is, dan zou ik in elk geval dáárvoor gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Quote: Op donderdag 13 januari 2011 21:14:44 schreef Holla het volgende: Je kunt 'm toch ook anoniem hebben, dattie niet op naam & adres staat? Ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 dan kan je er alleen geen airmiles mee sparen. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Quote: Op donderdag 13 januari 2011 21:14:44 schreef Holla het volgende: Je kunt 'm toch ook anoniem hebben, dattie niet op naam & adres staat? Ja, klopt ze zeuren er wel over maar AH heeft zichzelf verplicht hem ook anoniem te kunnen gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Oh ach, van mij mogen ze best mijn gegevens hebben en weten welk merk spaghetti ik koop, zit er niet zo mee. Maar wat zijn airmiles eigenlijk, waar kun je die voor gebruiken? (Hmmm, ik bedenk me dat dit aardig off-topic gaat, wie het weet moet maar even in mijn profiel antwoorden, kunnen we hier weer BOT.) Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Als lunch heb ik voor mezelf en mijn zusjes wentelteefjes gemaakt. Ze vonden het heel lekker. En morgen mag ik misschien koken, maar dan moet ik ook nog goedkeuring van mijn moeder hebben en moeten we afspreken wat ze dan voor een vlees gaan eten, want ze kunnen geen maaltijd zonder vlees. En dat terwijl er in het recept gewoon tofu enzo zit. Gezeur. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Hoezo kunnen ze geen maaltijd zonder vlees? Ik ga zo savooiekoolsoep opzetten, met uitgebakken bacon. Ik heb er nu al zin in. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ze kunnen wel zonder vlees, maar ze willen gewoon niet vegetarisch eten. Maar ik mag vandaag niet koken. Volgende week wel, maar dan zullen ze er wel zelf vlees bij willen maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 O, zodoende. Wat een gezeik; ze kunnen toch gewoon eten wat de pot schaft? Ik ga straks lekker hutspot eten, met vegetarische (ha!) balletjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik vind het ook gezeik. Komt ook nog eens bij dat mijn zusjes niets lusten, in elk geval alles wat ze niet kennen 'eng' vinden. Eetsmakelijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 He, vervelend, zo'n familie. En als je het een beetje vertrouwd houdt, gewone alledaagse kost maar dan met een vega-variant, bvb spaghetti bolognaise met vegagehakt? Ok, niet het spannendste om te koken, maar als ze dat niet eens willen eten zijn ze echt aan het zeuren, je proeft het verschil nauwelijks. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Nouja, mijn ene zusje die durft het dan wel weer te proeven, maar die andere echt niet. Nee, dat eet ik ook weleens, maar dan eet de rest met echt gehakt. Ookal smaakt het hetzelfde. Gezeur natuurlijk, maar ja, mijn vader is slagerszoon en ze vinden het hele vega-idee onzin. Ik ga het vanavond wel vragen, of ze een keertje een uitzondering willen maken en of ik dan dat driegangenmenu mag maken. Heb recepten gevonden met allerlei dingen die ik nog nooit heb gegeten maar die me wel lekker lijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Wat zijn dat dan voor dingen? Ben nu wel benieuwd. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 De recepten zijn van ah.nl Griekse salade met geroosterde paprika als voorgerecht. Moussaka met aubergine en aardappel als hoofdgerecht. En als nagerecht zit ik nog te twijfelen tussen baklava, Druivencoupe met kruimellaag (maar mijn ene zusje eet geen druiven) en Griekse yoghurt met honing en walnoten. Wat lijkt jullie het beste voor het toetje? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik zou voor het laatste gaan. Klinkt goed! En niet super-raar ofzo, zusjes moeten niet zeuren. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik heb net cottage pie gemaakt ( link ) en stoofpeertjes, m'n ouders komen vanavond bij me eten en dan hoef ik niet meer te koken. Scheelt weer een hoop stress want ik vind het zo al spannend genoeg. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Het klinkt wel lekker! Wij houden het simpel vandaag, soepje, afbakbroodjes en wat salade en kruidenboter. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 zondag soepdag! Wij eten zo ook soep met stokbrood. Maar 's avonds ga ik ook nog wel koken, ik denk datgene wat HW leidse kots placht te noemen, maar wat ik meestal gewoon spaghetti met spinazie en room en spekjes noem Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ja soep op zondag is echt zo'n ding hè. Wij deden dat thuis ook; tomaten- of groentesoep met kadetten tussen de middag, en 's avonds gewoon brood. Ik denk dat het er bij ons mee te maken had dat dat lekker makkelijk was, want om 19:00 moesten we dan weer naar de kerk. Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hier ook zondag-soepdag. Wij hebben pompoenwortelsoep met kerrie en gember. Samengevoegd: Maak daar maar van: kerriesoep met pompoen en wortel. Beetje uitgeschoten geloof ik. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten