Olorin 155 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zelfgemaakte pompoensoep! Omnomnom! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Owja, recept: Ongelofelijk simpel: Pompoen, groente bouillon, ui, knoflook, gember, winterpeen, fresh cream, vermicelli en andere kruiden die je er lekker bij vindt. Ik heb er nog wat kaneel, peper en zout in gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Zojuist groene pesto gemaakt en voor vanavond ga ik pompoensoep maken. Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 passend bij Halloween..... Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Zelfgemaakte ravioli op zijn Napolitaans. Om dit te maken ben ik nagenoeg een dag bezig. Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 oooooeeeiii, dat ziet er lekker uit.....Mmmmmmm ik prik even een vorkje mee - er zit toch hopelijk geen vlees in? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 oooooeeeiii, dat ziet er lekker uit.....Mmmmmmmik prik even een vorkje mee - er zit toch hopelijk geen vlees in? Dat mag natuurlijk en nee, er zit geen vlees in, dat lijkt en proeft alleen maar zo. Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ach so, nou ja - ik geloof je op je woord aangezien je een christen bent en christenen niet mogen liegen.... *neemt een hapje en spuugt het meteen weer uit* Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ach so, nou ja - ik geloof je op je woord aangezien je een christen bent en christenen niet mogen liegen.... Whaha daar hebben mijn ouders volgens mij best moeite mee gehad qua eten- het niet liegen. Ik lust namelijk heel veel niet en vroeger als er bijv. vis doorheen zat rook ik dat al, vroeg ik dan of er vis in zat zag je die radars in hun hoofd gewoon draaien op een antwoord wat zou klinken als nee er zit geen vis in, zonder het ook daadwerkelijk te zeggenXD Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ach so, nou ja - ik geloof je op je woord aangezien je een christen bent en christenen niet mogen liegen.... *neemt een hapje en spuugt het meteen weer uit* *Kijkt Maran aan, krijgt waterige ogen en roept net voordat de deur dichtslaat met een knal* Nou dat is een dag welbesteed! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ach so, nou ja - ik geloof je op je woord aangezien je een christen bent en christenen niet mogen liegen.... Whaha daar hebben mijn ouders volgens mij best moeite mee gehad qua eten- het niet liegen. Ik lust namelijk heel veel niet en vroeger als er bijv. vis doorheen zat rook ik dat al, vroeg ik dan of er vis in zat zag je die radars in hun hoofd gewoon draaien op een antwoord wat zou klinken als nee er zit geen vis in, zonder het ook daadwerkelijk te zeggenXD Ik lust ook geen vis en als je geen vis eet mis je niks. Doch uit principe geen vlees willen eten en vervolgens het eten van een hobby topkok uitspugen doet de rook walmen uit mijn neus komen! Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ja sorry, dat ik je beledigd heb...heur.... mijn smaak zegt dan ook helemaal niets over jouw kookkunst.... als topkok zijnde zou je dat dan ook aan je laars moeten lappen... onder het mom van: ""wie mijn eten niet waardeert, is mijn eten niet weert..."" Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ja sorry, dat ik je beledigd heb...heur....mijn smaak zegt dan ook helemaal niets over jouw kookkunst.... als topkok zijnde zou je dat dan ook aan je laars moeten lappen... onder het mom van: ""wie mijn eten niet waardeert, is mijn eten niet weert..."" Niks er van, mijn eten uitspuwen kan gewoon niet! En als ik alles maar aan mijn laars blijf lappen worden die krengen loodzwaar! Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ja sorry, dat ik je beledigd heb...heur....mijn smaak zegt dan ook helemaal niets over jouw kookkunst.... als topkok zijnde zou je dat dan ook aan je laars moeten lappen... onder het mom van: ""wie mijn eten niet waardeert, is mijn eten niet weert..."" Niks er van, mijn eten uitspuwen kan gewoon niet! En als ik alles maar aan mijn laars blijf lappen worden die krengen loodzwaar! nou ja, dan sta in ieder geval stevig met beide benen op de grond.... Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ja maar dat stond ik alweer toen je mijn voedsel uitspuwde, ik vond dat laat ik maar zeggen niet zo libido opwekkend van je. En aangezien ik een hele dag met het zweet op mijn hoofd in de keuken had gestaan werd ik er wat gepikeerd van toen je dat deed. Sorry hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Ze hebben niet helemaal hun oorspronkelijke vorm behouden, maar mijn idee is in ieder geval gelukt. Zelfgemaakte koekjes (heel eenvoudig met bloem, suiker, vanillesuiker, eierdooiers en een heel blok boter) met schuimvulling (gemaakt van suiker en eiwit). Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Klinkt goed, jammer dat ik ze niet kan ruiken. De rechter lijkt wel een konijn. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Klinkt goed, jammer dat ik ze niet kan ruiken. De rechter lijkt wel een konijn. fout!!!! Credible-logo slimpie Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Klinkt goed, jammer dat ik ze niet kan ruiken. De rechter lijkt wel een konijn. fout!!!! Credible-logo slimpie Daar denk je toch niet aan bij een zoet koekje? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Credible logo indeed. Plus een schedelkoekje ernaast. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Klinkt goed, jammer dat ik ze niet kan ruiken. De rechter lijkt wel een konijn. fout!!!! Credible-logo slimpie Daar denk je toch niet aan bij een zoet koekje? Tja, Archillion is mod en ik ben bij redactie. Credible zit in ons bloed Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 fout!!!! Credible-logo slimpie Daar denk je toch niet aan bij een zoet koekje? Tja, Archillion is mod en ik ben bij redactie. Credible zit in ons bloed Ik merk het, hoop dat de koekjes net zo lekker smaken als ze er uit zien, konijn of credible icoon om het even. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 ik heb wel een overheerlijk recept voor chocoladecookies? daarbij is vormpjes maken lastig, maar ze zijn wel ontzettend lekker ^^ ohja en ik heb voor kerst nog een lekker recept van buche de noël. erg zondig als je weet wat er allemaal inzit, maar zo ontzettend lekker <3 (ik hou van bakken met chocola, dus als er mensen nog overheerlijke chocoladerecepten zoeken dan moet je het maar zeggen!) Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik wil wel een recept. Door mijn kerststemming wil ik graag kerstkoekjes maken. Bijvoorbeeld sneeuwpopkoekjes (Frosties!) met wit glazuur en chocolade. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe je met chocola bakt. Smelt je een paar repen in een pan, of zijn er zakken cacao te koop in de supermarkt? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 om chocoladesaus te maken, doe je een kom met water en laat dit water koken. en dan zet je daar een (kleinere) kom in (dus de bodem van dde eerste kom zit in het water) en daarin je chocolade. en zo kan je chocolade smelten (hier noemt dat: au bain marie http://nl.wikipedia.org/wiki/Au_bain-marie) misschien is er wel een manier voor met poeder, maar dat ken ik niet en chocolate, me like! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten