Dagmar 0 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Fanaatrisk! Dobbelstenen de doos uit, een op een afruilen en je haalt de geluksfactor eruit en meer strategie erin. Nog beter Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Welke versie Risk spelen jullie dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 De Fanaat-versie De spellenvereniging van de UT, Fanaat, heeft de regels aagepast. Fanaat heeftwel meer versies bedacht geloof ik, mechaniekenrisk is ook geinig (je schrijft een mechaniek van 3 prioriteiten waar jouw kleur zich aan moet houden, kijken welk mechaniek het sterkst is) en er is nog iets als zigeunerrisk waarvan ik telkens vergeet wat het doet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Ik heb nog 2 van die oude spellen, dus met driehoekige poppetjes enzo. Meestal speel ik het officieuze Risk 2 waarvoor ik dus zelf aanvullende regels heb bedacht. De belangrijkste wijzigingen zijn dat je dus met 2 borden speelt waarop je allebei landjes toebedeeld krijgt. Win je in beide werelden minimaal één landje, dan krijg je naast je territoriakaartje (paard, mannetje of kanon) ook een bonuskaartje die (mits op het goede moment uitgespeeld) erg handig kunnen zijn. Stimuleert om te blijven aanvallen en in beide werelden actief te blijven. En er zijn 4 "gateways" toegevoegd waardoor je van de ene wereld naar de andere wereld kan. Zo worden er meer landen actief bij het spel betrokken dan normaal als je vooral probeert een continent te krijgen en die op de landgrenzen wil verdedigen. Ik ben trouwens ook samen met een vriend bezig een totaal nieuw spel te ontwikkelen. Setting is het Midden Oosten: Israel en omliggende volkeren in de tijd van de Bijbel. Conceptidee om veldslagen te beslissen: geen dobbelstenen, maar "rock, paper, scissors" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Civilization V Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Quote: Op dinsdag 02 november 2010 17:04:09 schreef MarinusCopy het volgende: civ 4 maakte de hypocriet in me wakker. Je zult niet geloven hoe dol ik was op religie. Meestal had ik het hele continent al geëvangeliseerd voor het jaar 0 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Risk is voor mietjes. Echte kerels spelen Axis & Allies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Ik vind Munchkin gewoon het meeste leuke spel. En op de computer ben ik op het moment verslaafd aan een zeer simpel spelletje, namelijk: Plants vs. Zombies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Haha, dat ben ik ook voor de zoveelste keer terug aan het spelen. Eigenlijk vind ik vooral de puzzels leuk. Mijn vasebreaker-record van de laatste dagen staat bij ronde 26. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Quote: Op donderdag 09 december 2010 18:58:47 schreef Machiavelli het volgende: Risk is voor mietjes. Echte kerels spelen Axis & Allies. Quote van mijn man: "Ach, onzin. Echte mannen spelen WORLD IN FLAMES!!!" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 HELP! Assassins creed is vastgelopen in de werkplaats van Leonardo da Vinci. Ik moet mijn messen activeren, en in die zin kan dat, dat ik gewoon het selectiewiel tevoorschijn kan laten springen en verschillende dingen kan selecteren maar het filmpje gaat niet verder.. (verder kan ik ook gewoon naar het menu en dat doet het ook allemaal). HELP! Vriendlief had de oplossing. Ik moest gewoon '2' indrukken^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 hebben ze die bug nog niet gefixed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Quote: Op zaterdag 11 december 2010 14:28:41 schreef Morphogenesis het volgende: hebben ze die bug nog niet gefixed Nee blijkbaar Daarnet had ik hem nog een keer, toen ik mijn mes aan Paola moest laten zien.. Maar toen wist ik dat ik op 2 moest drukken. Zo activeer je blijkbaar direct je wapens. Trouwens, had ik van de week helemaal zelf een beeld-geluid synchronisatie probleem opgelost, is het weer terug nadat mijn lief met de video instelling heeft gerommeld.. Bah.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Zit er toevallig ook een bug in de missie 'oefening baart kunst'? Ik ben bij Uncle Mario en hij leert me tegenaanvallen maar kom niet verder.. De eerste optie is dat ik dat 'tegenaanvallen' niet kan, en de tweede is dat ACII gewoon mijn hits niet telt. Over dat laatste heb ik iets gelezen op internet maar dat was maar één persoon die het vermoeden had dat het een bug was. De laatste patch is al geïnstalleerd... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Je weet zeker dat het niet ontwijken is? Die is vrij getimed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ontwijken is me wel gelukt. En daarna komt tegenaanvallen maar dat lukt niet.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Rechtermuisknop inhouden en meppen als hij probeert te slaan werkt niet? Vreemd, wel handig als dat zou werken ja.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 De rechtermuisknop! Dat ze dat er niet even bijzetten dan xD Nu heb ik hem binnen 30 seconden gehaald Thanks! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Mijn hemel Nouja, speel lekker verder zou ik zeggen. T'is een leuk spel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Tja, er stond hou 'poppetje met plusje voor gezicht' en 'aanvallen' ingedrukt. Ik dacht dat ze met 'poppetje met plusje voor gezicht' 'vooruit' bedoelden xD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Net weer tijdje Call of Duty gedaan (Online) op de PS3! I like it! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Civilization V Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Minecraft Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Aaaargh! Neee! Ik was van mijn vrije weekend aan het genieten door tot het ochtendgloren te gamen (ik heb af en toe van die nerd-momenten) en mijn spel ging echt superlekker, beter dan ooit, ik zat al bijna aan level 400 en het bleef gewoon supersmooth gaan, ik had geweldige wapens, massa's geld, een absolute high-score waar ik zelfs nog nooit bij in de buurt geraakt was, een hele hoop coole dingen verzameld waarvoor je echt uren moet spelen voor je ze kunt hebben... Crashte het spel plots, niets opgeslagen, alles weg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Welk spel speelde je dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten